Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe Organiseer Ik Een Reis Naar Marokko Voor Minstens 25 Studenten???????

Pagina's : 1 [2]

insaf18
13-08-2009, 10:29

ye stresskip.. zoek op het internet goedkoopst vervoer vraag of je korting krijgt en bla.. lees veel over marokko welke plaatsen je zeker met de studenten moet bezoeken: bv natuur, geschiedenis , soeks.. etc plan ook vrije tijd voor de kids zodat jullie niet altijd aan elkaar kleven. Zoek jeugdherbergen in marokko (als ze dat daar hebben). oh als eerst is het mss verstandig om een reisbureau te bezoeken.. alé succes word zeker plezant!

miss_benisaid
13-08-2009, 11:18
wordt er zo een reis niet in adam georganiseerd!! zou wel leuk zijn!

Lincoln-Osiris
13-08-2009, 11:31
Ik weet je wegen hoe je dit kunt organiseren, mail me als je wilt dat het contact organiseer. Sam ye stresskip.. zoek op het internet goedkoopst vervoer vraag of je korting krijgt en bla.. lees veel over marokko welke plaatsen je zeker met de studenten moet bezoeken: bv natuur, geschiedenis , soeks.. etc plan ook vrije tijd voor de kids zodat jullie niet altijd aan elkaar kleven. Zoek jeugdherbergen in marokko (als ze dat daar hebben). oh als eerst is het mss verstandig om een reisbureau te bezoeken.. alé succes word zeker plezant! Dit is een topic uit 2003... Het lijkt mij sterk dat dit nog niet is opgelost. :nerd: :maf: :giechel:!

amira00
13-08-2009, 13:06
Dit is een topic uit 2003... Het lijkt mij sterk dat dit nog niet is opgelost. :nerd: :maf: :giechel:! hahaha dat wilde ik ook zeggen!

insaf18
13-08-2009, 13:23

Dit is een topic uit 2003... Het lijkt mij sterk dat dit nog niet is opgelost. :nerd: :maf: :giechel:! haha ja na het typen heb ik gelezen moest hardop lachen! :haha:

Amazigh_United
13-08-2009, 14:07
Salam uww, Aan mij is door de Hoge school Brabant te Tilburg gevraagd om een reis te organiseren naar marokko voor minstens 25 studenten. Aan jullie is de vraag hoe pak ik het, en wie van jullie kent iemand of heeft ooit een dergelijke reis georganiseerd. Laatst las ik op internet dat 2 marokkaanen uit Hoge school Den Bosch een reis voor 50 studenten hebben georganiseerd, ik zou graag in contact komen met deze 2. Ben je het of ken je ze stuur me aub een prive mailtje of reageer hierop. Ik weet dat ik op het verkeerde plek zit voor dit bericht, maar hier bereik ik meer mensen denk ik. groetjes van DINO Mister, wil je dat 25 studenten teleurgesteld terug komen en de marokkanen nog meer gaan haten en de haat verspreiden? dan moet je vooral die kant op gaan. zeg dat het niet gelukt is vanwege het feit dat ze geen nederlanders willen door de mexicaanse griep :maf2:

Amazigh_United
13-08-2009, 14:08
2003 :lol: toen was k nog niet eens geboort

Beloved
13-08-2009, 14:15
So funny die reacties achteraf. Mocht iemand op de hoogte zijn van een snoepreisje richting Marokko, goed georganiseerd etc hou ons op de hoogte. I'm very interested

013femmearabia
08-10-2009, 09:28
hahha mensen ik heb deze reis meegemaakt dat is echt een tijd weer geleden hahah 2003 toen studeerde ik daar:hihi: . Nu werk ik al en ben al getrouwd hahahha. Wel grappig om deze topic terug te lezen:hihi:

Pagina's : 1 [2]