Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help mijn vriend is raar

Pagina's : [1] 2 3 4

Gmisa
13-09-2002, 11:33

hallo mensen ik ben er achter gekomen dat mijn vriend een travestiet is helpppp wat moet ik nu? hij had jurkjes in zijn kast hangen en lippenstift in zijn zak wat moet ik met hem??

Kimaatje
13-09-2002, 11:35
Hij gaat gewoon vreemd esmen travestiet! Hey weet je nog, knip die 3ness eraf!!!!!!!!!!!!!!! :D

Gmisa
13-09-2002, 11:36
hahahahahahaha nee man dan gaat hij huilen want hij heeft veel vrouwenlijke gevoelens weet je

Kimaatje
13-09-2002, 11:38
Hahahaha ik wil m wel zien....nwerrie vrouwelijke gevoelens :giechel:

Gmisa
13-09-2002, 11:38

nee effe serieus wie heeft er raad?????????

Kimaatje
13-09-2002, 11:39
Ben toch serieus Hahahahahaha :zwaai:

Kimaatje
13-09-2002, 11:45
Origineel gepost door Elouazna Werelds!!! Je hebt 2 vliegen in een klap, meid. Je hebt en een vriend en een vriendin en dat in één persoon?!! Nou jij zoekt ze ook op ha?!! Waarom doe je gewoon niet gezellie mee, samen jurkjes van elkaar lenen en elkaar opmaken..WoW...echt je hebt het weer getroffen...Ik hoop echt voor jou dat dit een grap is!!! Take Care, Elouazna Ervaring meid? :D

beppie_truus
13-09-2002, 11:45
Origineel gepost door lelahamka hallo mensen ik ben er achter gekomen dat mijn vriend een travestiet is helpppp wat moet ik nu? hij had jurkjes in zijn kast hangen en lippenstift in zijn zak wat moet ik met hem?? gebruik maken van de situatie en vragen of je z'n kleren mag lenen.

Gmisa
13-09-2002, 11:46
Nee is niet leuk want ik draag zelf geen jurkjes en zo ken ik hem helemaal niet want hij ziet er echt niet zo uit als hij bij me is maar hij doet alles stiekem. Ik weet niet zeker maar ik kan toch niet gaan vragen wat hij met lippenstift doet??

Kimaatje
13-09-2002, 11:47
Hey Lelahamka..........wanneer krijg ik m te zien. Kan ik gelijk vragen welke kleur lippenstift nu in is;)

Gmisa
13-09-2002, 11:49
Wie heeft er ook zo een vriend?

Kimaatje
13-09-2002, 11:49
Origineel gepost door lelahamka Wie heeft er ook zo een vriend? JIJ

Kimaatje
13-09-2002, 12:00
Origineel gepost door Elouazna Mosiba,Mosiba>>noemen je ouders je zo??? Ervaring?? Well, I-Don't-Think-So!!! Ik weet heus wel met wie ik te maken heb, ik ben heel moeilijk te krijgen, MOSIBA!! Ik heb mijn trots(dat zegt jou niets ha?!) ik smelt niet zo gauw voor een man(of iets wat daar op lijkt)en als ik wel geinteresseerd ben in een "echte" man dan keer ik hem eerst binnenste-buiten uit voor ik uberhaupt iets onderneem!!! Maar nee jullie zijn al blij als zo een gevalletje naar je kijkt en zijn All-In voor een zakje patat met Mayo!! Take Care, Elouazna. Mevrouw heeft haar trots.......dream on girl. Je zou willen dat je net als ons was. En trouwens 'een geval'...noem je zo je aanbidders?? Mezjen. But who cares........wij niet. Moeilijk te krijgen?? Voor 1 cent en een kauwgombal lig je al voor het oprapen. Dus meid kom hier niet met je bull-shit want we weten allemaal wel beter!

Kimaatje
13-09-2002, 12:04
Ps: Je bent mijn tijd niet eens waard, ga je nutteloze minuutjes maar besteden aan chatten of what so ever. En oh ja, denk voortaan 3 x na voordat je iets zegt.

Fatomaat
13-09-2002, 12:09

Origineel gepost door lelahamka hallo mensen ik ben er achter gekomen dat mijn vriend een travestiet is helpppp wat moet ik nu? hij had jurkjes in zijn kast hangen en lippenstift in zijn zak wat moet ik met hem?? Moet je ff kijken of ie zijn wenkbrouwen epileert, weet je het zeker :D

Pagina's : [1] 2 3 4