Bekijk originele versie : Mijn wens!
Ik wil een paar miljoenen in mijn bezit hebben en dan teruggaan naar marokko en een leuke huisje kopen aan het strand, trouwen met een lieve vrouwtje en drie kinderen maken ( het liefst 2 dochtertjes en 1 jongentje) en lang en gelukkig leven in mijn landje.
Ik heb deze topic geplaatst, omdat ik graag jullie zegen wil "d3ou m3aja". Ik geloof dat als mensen mij dat zouden gunnen ook allah me daarbij zal steunen. Dus kom op zeg; alllah iehaouwen 3liek en moge lah mijn wensen laten uitkomen.
Alvast bedankt, want ik kan jullie moeilijk allemaal een voor een bedanken. :zwaai:.
Lady_moi
20-12-2003, 18:53
moge allah u alles geven waar je hartje naar verlangt
moge allah je woorden verhoren, je dromen verwezenlijken, je daden belonen en je zonden vergeven
amien :)
NeverBeenInLove
20-12-2003, 18:56
Origineel gepost door Blijf_lachen
Ik wil een paar miljoenen in mijn bezit hebben en dan teruggaan naar marokko en een leuke huisje kopen aan het strand, trouwen met een lieve vrouwtje en drie kinderen maken ( het liefst 2 dochtertjes en 1 jongentje) en lang en gelukkig leven in mijn landje.
Ik heb deze topic geplaatst, omdat ik graag jullie zegen wil "d3ou m3aja". Ik geloof dat als mensen mij dat zouden gunnen ook allah me daarbij zal steunen. Dus kom op zeg; alllah iehaouwen 3liek en moge lah mijn wensen laten uitkomen.
ALLAH i 3ounek inshallah en ik hoop dat je wensen uitkomen inshallah, een fijn,rustig en gelukkig leventje in Marokko inshallah!! ;)
:D Enne.... wel blijven lachen he?? Hoe het ook mag lopen!!! :D
:zwaai:
N-B-I-L
Lady_moi
20-12-2003, 19:02
Origineel gepost door Blijf_lachen
dank je wel schatje, insgelijks en nog veel meer toegewenst.
Liefs, med
thnx :o
Moge allah je wens doen uitkomen en natuurlijk je goeie daden belonen en je zondes vergeven en je een pracht van 3 kindjes en een lieve ( gehoorzame :D of wat je anders wil :p ) vrouw geven, en je imaan versterken en je een goeie voorbeeld maken voor de anderen
amien
Narkotic
20-12-2003, 19:05
en ik wens je nog een playstation erbovenop als je wilt
Lady_moi
20-12-2003, 19:08
Origineel gepost door Narkotic
en ik wens je nog een playstation erbovenop als je wilt
zeg mij ..wat heb je met playstations :D
Narkotic
20-12-2003, 19:10
Origineel gepost door Lady_moi
zeg mij ..wat heb je met playstations :D
playstation is toch leuk of niet soms?
Lady_moi
20-12-2003, 19:12
playstation is toch leuk of niet soms?
naa da geeft teveel stress :)
Narkotic
20-12-2003, 19:14
naa da geeft teveel stress :)
dan speelt gy nooit playstation met mij
hahahaaaa
praatjes
20-12-2003, 19:16
Hey gozer, mijn zegen heb je ook, het is je allemaal gegund. behalve die twee miljoen euro, mag best minder :D
Lady_moi
20-12-2003, 19:17
dan speelt gy nooit playstation met mij
hahahaaaa
speel gij ma alleen da ga toch saai zijn :hihi:
NeverBeenInLove
20-12-2003, 19:19
Origineel gepost door praatjes
Hey gozer, mijn zegen heb je ook, het is je allemaal gegund. behalve die twee miljoen euro, mag best minder :D
HUH??? :eek: Sinds wanneer komt er iets zinnigs uit Praatjes????
:giechel:
Don't take it personal!!! :D
Narkotic
20-12-2003, 19:20
speel gij ma alleen da ga toch saai zijn :hihi:
ok ok je mag terug meespelen
ikspeel ni graag alleen
Lady_moi
20-12-2003, 19:25
ok ok je mag terug meespelen
ikspeel ni graag alleen
ik zei toch da ik het nie leuk vond :ego:
ma goed geeeef ik ga meedoen wat gaan we spelen??
carmegeddon??? :jeweetog:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.