Bekijk originele versie : Renault megane 2.0 Coupe aanrader?
Moker_Hollanda
22-04-2008, 14:38
2.0.... die zuipen veel ofniet ?
ik heb hier verstand van nul van auto's, maarrehhh is Renault megane 2.0 coupe aan aanrader ofniet?,
Ik heb een budget van 7000 euro, maar ik zit te denken om een auto van 1500 euro te halen en daarna, door te sparen inshalah.
Iemand vergelijkbare auto's voor een leuk prijsje?
Mijn smaak...
http://auto.marktplaats.nl/audi/159894519-audi-80-1-6-met-rs2-porsche-bumper-850-of-ruilen.html
Jongenman83
23-04-2008, 13:27
2.0.... die zuipen veel ofniet ?
ik heb hier verstand van nul van auto's, maarrehhh is Renault megane 2.0 coupe aan aanrader ofniet?,
Ik heb een budget van 7000 euro, maar ik zit te denken om een auto van 1500 euro te halen en daarna, door te sparen inshalah.
Iemand vergelijkbare auto's voor een leuk prijsje?
Mijn smaak...
http://auto.marktplaats.nl/audi/159894519-audi-80-1-6-met-rs2-porsche-bumper-850-of-ruilen.html
:lol: :gniffel: :lol: In die auto wil ik nog niet dood gevonden worden asahbi :loser: Vindt je het gek niemand reageert in je zielige zwerver topic. Zehma ik wil audi maar heb geen geld...:hihi: :giechel:
Get a life man, of koop shin golf 3 eh boegsieuwen!
Moker_Hollanda
23-04-2008, 18:30
:lol: :gniffel: :lol: In die auto wil ik nog niet dood gevonden worden asahbi :loser: Vindt je het gek niemand reageert in je zielige zwerver topic. Zehma ik wil audi maar heb geen geld...:hihi: :giechel:
Get a life man, of koop shin golf 3 eh boegsieuwen!
je kan dan doorsparen voor betere auto en je verzekering opbouwen stink rat 23 jaar en nog zo'n houding schaam je lelijkerd
Jongenman83
23-04-2008, 18:35
je kan dan doorsparen voor betere auto en je verzekering opbouwen stink rat 23 jaar en nog zo'n houding schaam je lelijkerd
Hahahahaha mattie ik weet niet wat je bedoeling was met die avatar, maar je hebt daar echt zo een spitzige rattenkop, en geloof me. JIJ BENT VERRE VAN MOOI!!
O ja, stel je huid eens bloot aan zonlicht. Want je huid oogt zo wit als dat van die oude oma'tjes die 24 uur per dag achter hun geraniums zitten...:moe:
Niemand heeft het over de prijs van de auto eh jizan. Welke marokkaan (met gedachtes koopt nou zo een audi). Daarom zei ik koop shin golf 3 eh boegsieuwen.
Gremling
23-04-2008, 18:42
Doe es normaal allebei.. MANNEN! :hihi:
hassans85
23-04-2008, 18:58
5mlatpgjadmtgadmtbd
Moker_Hollanda
23-04-2008, 19:42
Hahahahaha mattie ik weet niet wat je bedoeling was met die avatar, maar je hebt daar echt zo een spitzige rattenkop, en geloof me. JIJ BENT VERRE VAN MOOI!!
O ja, stel je huid eens bloot aan zonlicht. Want je huid oogt zo wit als dat van die oude oma'tjes die 24 uur per dag achter hun geraniums zitten...:moe:
Niemand heeft het over de prijs van de auto eh jizan. Welke marokkaan (met gedachtes koopt nou zo een audi). Daarom zei ik koop shin golf 3 eh boegsieuwen.
La hawlan wa la qoewattan illa Illahi
dat is enige wat ik tegen jou kan zeggen
succes
Moker_Hollanda
23-04-2008, 19:46
en moet je trouwens mooi zijn om te kunnen genieten? ik weet niet wat jij hebt met uiterlijk... heb je ergens last van ? (lekker kinderachtig reageren jou uiterlijk haha kindje)
ANGELmaroc
23-04-2008, 20:05
jongeman ik zal je zeggen hij zuipt heel erg, ik heb zo een auto 2 jaar terug gehad, kosten niet normaal. steeds tanken egt erg
dus ik raad het je af
ANGELmaroc
23-04-2008, 20:07
Ik dacht dat meiden oner elkaar erg waren.....
maar integendeel de mannen zijn net zo erg in afkraken etc
Moker_Hollanda
23-04-2008, 23:04
Ik dacht dat meiden oner elkaar erg waren.....
maar integendeel de mannen zijn net zo erg in afkraken etc
nee alleen mensen zoals hem die zulke fotos in hen OT plaatsen terwijl ik er al 10 stuks van heb gezien onder andere namen :)
Jongenman83
24-04-2008, 00:20
en moet je trouwens mooi zijn om te kunnen genieten? ik weet niet wat jij hebt met uiterlijk... heb je ergens last van ? (lekker kinderachtig reageren jou uiterlijk haha kindje)
Hoe bedoel je ik spreek mezelf tegen (of ik lijdt aan een vorm van schizofrenie, het is maar hoe je het bekijken wilt).....:hihi:
Jongenman83
24-04-2008, 00:21
nee alleen mensen zoals hem die zulke fotos in hen OT plaatsen terwijl ik er al 10 stuks van heb gezien onder andere namen :)
Mijn naam staat er bij eh boejzan, dus ga me niet vertellen dat ik de foto ergens van internet heb geplukt met toevallig mijn naam...:hihi:
Moker_Hollanda
24-04-2008, 08:42
Mijn naam staat er bij eh boejzan, dus ga me niet vertellen dat ik de foto ergens van internet heb geplukt met toevallig mijn naam...:hihi:
ik heb hem vaak gezien :D ik ga hem nog keertje voor je opzoeke
Jongenman83
24-04-2008, 10:00
ik heb hem vaak gezien :D ik ga hem nog keertje voor je opzoeke
Tazz doe niet stoer sukkeltje... Als jij mij die foto ooit laat zien betaal ik voor jou je felbegeerde audi coupe uit '88
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.