Bekijk originele versie : mocromeisjes materialistisch?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
moco meisjes zijn materialistischer dan elk andere ras.
Rij maar eens met een bmw of een opel kadett langs een paar meiden en je zult zien wie er aandacht krijgt. DEGENE MET BMW NATUURLIJK.Voor de meeste meisjes maakt het ook niks uit of ze een ****** zijn of een drugsdealer, als ze maar kunnen profiteren van het geld.
Maar ja , blijkbaar is iedereen hier op marokko.nl niet zo? OF TOCH?.
Origineel gepost door tjsalout
Rij maar eens met een bmw of een opel kadett langs een paar meiden en je zult zien wie er aandacht krijgt. DEGENE MET BMW NATUURLIJK.Voor de meeste meisjes maakt het ook niks uit of ze een ****** zijn of een drugsdealer, als ze maar kunnen profiteren van het geld.
Maar ja , blijkbaar is iedereen hier op marokko.nl niet zo? OF TOCH?
Check het forum Uit het oog verloren. De helft van de topics gaat over de nieuwe BMW's. Die jongen die erin zit, is bijzaak. Want ze beschrijven niet die jongen. Ze beschrijven die BMW. Ze hebben meer verstand van auto's dan de meeste mannen. Ze kennen al die series en types, al die opties.
Ik weet ook niet hoe het komt dat veel Marokkaanse meiden materalistisch zijn. Misschien kunnen zij het zelf uitleggen?
chainreaction
20-12-2003, 17:06
srry dat zijn niet alleen meisjes maar ook jongens en niet perse marokkaanse ..
Het is gewoon een menselijke zonde hoor
Narkotic
20-12-2003, 17:12
en dan?
wat wil je nu bereiken?
Lady_moi
20-12-2003, 17:17
Origineel gepost door Narkotic
en dan?
wat wil je nu bereiken?
aandacht misschien kweenie éh :hihi:
Narkotic
20-12-2003, 17:21
ja da zal het zijn
Lady_moi
20-12-2003, 17:26
Wat ik hiermee wil bereiken dat de meeste op marokko.nl huichelaars zijn en schijnheiligerds. . En dat er ook sommige bijlopen die hier op marokko.nl vrienden willen maken. Die krijgen blijkbaar buiten geen aandacht. Misschien te lelijk ofzo.
TZZZZZZZZZZ ze3ma ik wil aandacht .LADY_MOI kijk hoeveel berichten heb gepost. nog effetjes en je kan postbode worden.
om postbode te worden moet je nie veel berichtjes posten op marokko nl :)
maar ja zoals je ondertekening het zegt " je bent zwaar gestoord " :zwaai:
sugerbabe_18
20-12-2003, 17:48
Jongen je weet niet wat je zegt: als je een gedeelte ziet op straat op zoek naar de man met de vette bak... dan vergeet je dat er nog meiden zijn die thuis netjes zitten...
Materialistisch of niet... iedereen heeft een bepaalde voorkeur an auto: mooie auto's mogen bekeken wordne toch of niet soms?? :rolleyes:
Kijken is geen probleem :verliefd:
Marokkaanse meisjes hier op marokko.nl durven nooit te zeggen wat ze denken. met andere woorden schijnheilig. Wat najib26 zegt klopt helemaal. Ze worden verliefd op de auto net of ze die krijgen als huwelijkscadeau. MEISJES WAKKER WORDEN AUB
Spreek voor je zelf en niet voor anderen en jij ook Naijb26
Wat ik hiermee wil bereiken dat de meeste op marokko.nl huichelaars zijn en schijnheiligerds. . En dat er ook sommige bijlopen die hier op marokko.nl vrienden willen maken. Die krijgen blijkbaar buiten geen aandacht. Misschien te lelijk ofzo.
TZZZZZZZZZZ ze3ma ik wil aandacht .LADY_MOI kijk hoeveel berichten heb gepost. nog effetjes en je kan postbode worden.
Dus als het ware krijg je ook aandacht te kort op straat vandaar dat je hier te vinden bent.
Narkotic
20-12-2003, 18:01
en wie ben jij?
ga eens wat playstation spelen ofzo wil je
Lady_moi
20-12-2003, 18:05
Narkotic has spoken :hoera:
:)
tatouzient
20-12-2003, 18:27
als wij zogezegd materialistisch zn, wa moeten jullie dan ni zn?
volgens jou stelling, zn de meeste meiden alleen uit op geld etc, op wa zn de meeste jongens ni uit? wa willen ze bereiken met die dure auto's die ze zich meestal toch ni kunnen permitteren? meestal een gehuurde auto, in vele gevalle een geleende/gestolen auto?
the boys doen dit ook om een bepaalde reden, misschien noemt dit ook aandacht?? :rolleyes:
en als je begint over leden op marokko.nl, moet je jezelf eerst beter informeren, wnt je zit dik mis!
kzie idd een mercedes heel graag, ben ik daarom materialistisch?
ieder van ons heeft een bepaalde voorkeur, jij eveneens...
mr kga ni zegge da er zo gn hopeloze meiden/boys rondlope die mensen alleen beoordelen op wa ze hebben, mr om te zegge de meeste is beetje riskant...
bisous xxx
ps kzeg altijd MIJN mening, is iemand het ni mee eens, tja... dit noemt ni voor nix een discussieforum...
Lady_moi
20-12-2003, 18:29
TZZZZZZZZZZZZZZ
dit bedoel ik nou. LADY_MOY en NARKOTIC proberen bij elkaar te slijmen. Wat hebben jullie nou bereikt behalve elkaar k.ont zitten te kussen? Maar ja , ik ben zwaar gestoord , ik zal wel de enige zijn het ziet.
en wat heb jij bereikt?? :)
ik zal u maar nie storen want ge zijt al gestoord genoeg :)
Narkotic
20-12-2003, 18:38
TZZZZZZZZZZZZZZ
dit bedoel ik nou. LADY_MOY en NARKOTIC proberen bij elkaar te slijmen. Wat hebben jullie nou bereikt behalve elkaar k.ont zitten te kussen? Maar ja , ik ben zwaar gestoord , ik zal wel de enige zijn het ziet.
ey let op je taal
en ik denk dat je iedereens **** zult likken om de nieuwste playstation te kygen
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.