Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rijschool Nijmegen!

Sheila
22-04-2008, 12:48

Wie kent er een goeie en niet al te dure rijschool in Nijmegen? Ik heb gehoord van een surinaamse man die goed lesgeeft. Weeet iemand hier iets over of zijn nr etc? Of marokkaanse rijscholen? als ze maar goed lesgeven... Hoor graag van jullie! thanxs:goedzo:

rachid_26
22-04-2008, 19:38
probeer het anders via google te vinden. rijschool nijmegen intypen en je krijgt een heel lijstje. misschien dat er op die site's ervaringen van mensen staan. of anders zou je kunnen afspreken dat je een proefles neemt.

Sheila
23-04-2008, 12:10
Autorijschool speed. http://www.rijschool-speed.nl/ Mobiel John: 06-2685 2322 hey boys bedankt. Ik heb nu 2 gevonden ga even kijken welke beter is. ik wil gewoon bij een goeie , prettige rijschool zitten die niet te duur is. Ik vind die speed te duur joh! maar bedankt voor jullie reacties. bij wie hebben jullie gelest in Nijmegen?

Mo_ScoobyDoo
24-04-2008, 01:21
Autorijschool Schevers. Mijn instructeur geweest, een v/d besten. X

Sheila
24-04-2008, 11:56

Autorijschool Schevers. Mijn instructeur geweest, een v/d besten. X ooh ok dank je. Is hij goed? na hoeveel keer ben je geslaagd? ken je een rijschool in Nijmegen van ene Mo (marokkaanse man) en weet je of hij goed is? en ik heb iets gehoord over een surinaamse man? als je meer erover weet graag laten weten..:goedzo: thanxs

Mo_ScoobyDoo
25-04-2008, 00:08
Rijschool Schevers is goedgoed, trust me. Meeste mokers doen bij hem, alleen hij is saaaa-haai. En greedy, want hij eet kauwgom zo voor je neus, dus zo-zo-zo voor je neus, en geeft jou niet, vraagt niet of je wilt, gewoon shkitie zahma. Anyway, hij is goed. En die surinamer is ook goed, alleen vaak problemen bij hem. Ik ben trouwens na de tweede kee rgeslaagd, maar dat is per mense verschillend. Snapte. X

Mo_ScoobyDoo
25-04-2008, 00:09
Autorijschool MO is trouwens mkowed. Peugeotje 206, taz. Beter fietsexamen behouden dan. X Of je bedoelt MO crossing ? Die is wel goed. X

Sheila
25-04-2008, 13:21
Autorijschool MO is trouwens mkowed. Peugeotje 206, taz. Beter fietsexamen behouden dan. X Of je bedoelt MO crossing ? Die is wel goed. X wie is die mo crossing dan? heb je nrs of info van hun? en ook van die surinamer? pm mij dan aub.