Bekijk originele versie : Liefde
Salaam leden,
Ik heb een vraagje voor jullie namelijk wie gelooft er in de liefde?? Of zelfs in Ware Liefde!
En waarom wel of juist niet?? Zijn jullie al eens verliefd geweest??
Laat me eens weten hoe jullie hierover denken.
Ma3a Salama
=xxxx=
Kaatje
thement_return
20-12-2003, 16:14
Origineel gepost door kaaatje
Salaam leden,
Ik heb een vraagje voor jullie namelijk wie gelooft er in de liefde?? Of zelfs in Ware Liefde!
En waarom wel of juist niet?? Zijn jullie al eens verliefd geweest??
Laat me eens weten hoe jullie hierover denken.
Ma3a Salama
=xxxx=
Kaatje
IK
IK geloof wel in ware liefde want ik ben mijn vriend 3 jaar tegen gekomen en we zijn nog steeds gelukkig met elkaar......... :zwaai:
Origineel gepost door thement_return
IK
IK geloof wel in ware liefde want ik ben mijn vriend 3 jaar tegen gekomen en we zijn nog steeds gelukkig met elkaar......... :zwaai:
Oh wat lief!!
Meisje ik hoop met heel mijn hart dat jullie nog heel oud samen zullen worden met elkaar!!
=xxxx=
Kaatje
Origineel gepost door zarazet
ik weet het niet!
Weet je, ik ook niet.
Maar je hebt er toch wel een mening over?
Ben je al eens verliefd geweest?
thement_return
20-12-2003, 16:18
Oh wat lief!!
Meisje ik hoop met heel mijn hart dat jullie nog heel oud samen zullen worden met elkaar!!
=xxxx=
Kaatje
sokran lieverd inscha'allah want alleen met behulp van ALLAH lukt het
ik wens dat je iemand tegenkomt die je hart zal verwarmen en die je gelukkig maakt ;)
veel succes toegewenst thement en ik weet niet of ik al verliefd geweest ben wat is verliefd zijn weet je het is al ingewikkeld bij mij eerlijk ik kan iemand leuk vinden maar dat duurt altijd maar een dagje krijg ik dan automatisch een hekel aan die jongen maar jah verliefdheid gaat over weet je tis houden van...
sokran lieverd inscha'allah want alleen met behulp van ALLAH lukt het
ik wens dat je iemand tegenkomt die je hart zal verwarmen en die je gelukkig maakt ;)
Insha allah, ik hoop het met je. Ik wacht maar zie nix. Maar ik heb geen haast en wacht geduldig af ;)
Thallah f rask & f hbobik
=xxxx=
Kaatje
veel succes toegewenst thement en ik weet niet of ik al verliefd geweest ben wat is verliefd zijn weet je het is al ingewikkeld bij mij eerlijk ik kan iemand leuk vinden maar dat duurt altijd maar een dagje krijg ik dan automatisch een hekel aan die jongen maar jah verliefdheid gaat over weet je tis houden van...
Mag ik vragen hoe oud jij bent??
thement_return
20-12-2003, 16:22
sokran.....
verliefd zijn duurt niet het langst HOUDEN VAN duurt het langst en dat is bij mij en mijn vriend zo....natuurlijk ben je wel verliefd maar je gaat op een gegeven moment van elkaar houden...
:Iluvu:
thement_return
20-12-2003, 16:23
Insha allah, ik hoop het met je. Ik wacht maar zie nix. Maar ik heb geen haast en wacht geduldig af ;)
Thallah f rask & f hbobik
=xxxx=
Kaatje
Meid je moet nooit gaan zoeken naar iemand want dan kom je nooit iemand tegen :giechel: ..dat heb ik ook niet gedaan...onze paden hebben elkaar gekruist zo heeft allah het gewild :zwaai:
Meid je moet nooit gaan zoeken naar iemand want dan kom je nooit iemand tegen :giechel: ..dat heb ik ook niet gedaan...onze paden hebben elkaar gekruist zo heeft allah het gewild :zwaai:
Dat weet ik en ik doe alles behalve zoeken. Ik heb geen haast. Alles is mektheb dus. Ik zie het wel wie mijn "Prince Charming" wordt ;)
=xxxx=
Kaatje
Lady_moi
20-12-2003, 16:53
jullie leven zich teveel in, in dat ding ohja liefde heet hij :)
IK
Tot het moment daar komt dat hij je dumpt. De meeste Marokkaanse jongens trouwen niet met het meisje met wie ze een haramrelatie hebben gehad.
Origineel gepost door Lady_moi
jullie leven zich teveel in, in dat ding ohja liefde heet hij :)
Dus jij gelooft niet in de liefde??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.