Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : players?

Himieto_zinador
20-12-2003, 14:32

Jullie zeggen steeds maar weer dat de marokkaanse jongens players zijn! Ik zal je een swat zeggen, doordat je het toelaat playen ze met je. Als je je gewoon aan de islam houdt en wacht tot iemand je hand komt vragen, dan overkomt jou dat ook niet. Maar doordat meiden heel graag ( niet alle meiden natuurlijk) zelf op ontdekking gaan, overkomt hen dat. Jullie denken nu allemaal dat het meevalt, maar geloof me als je later tegen je man moet liegen dat je ze3ma nog nooit een relatie heb gehad en met die man gaat leven, zul je pas realiseren dat je huwelijk eigenlijk op een leugen baseert. :( . Ik moet eerlijk toegeven datik zeer teleurgesteld ben in marokkaanse jongeren van tegenwoordig.

chainreaction
20-12-2003, 14:48
daar heb je gelijk in als jij je blootstelt aan relaties dan zijn daar gevolgen aan verbonden zoals geplayd worden maar dat betekent niet dat marokkaanse jongen niet echt slechte intenties hebben ik denk dat als je een relatie hebt met een marokkaan dat ie je nooit echt zou kunnen respecteren en hij zal blijven proberen om je grenzen te verleggen[je hebt er al namelijk een verlegt]

NeverBeenInLove
20-12-2003, 14:50
Origineel gepost door Himieto_zinador Jullie zeggen steeds maar weer dat de marokkaanse jongens players zijn! Ik zal je een swat zeggen, doordat je het toelaat playen ze met je. Als je je gewoon aan de islam houdt en wacht tot iemand je hand komt vragen, dan overkomt jou dat ook niet. Maar doordat meiden heel graag ( niet alle meiden natuurlijk) zelf op ontdekking gaan, overkomt hen dat. Jullie denken nu allemaal dat het meevalt, maar geloof me als je later tegen je man moet liegen dat je ze3ma nog nooit een relatie heb gehad en met die man gaat leven, zul je pas realiseren dat je huwelijk eigenlijk op een leugen baseert. :( . Ik moet eerlijk toegeven datik zeer teleurgesteld ben in marokkaanse jongeren van tegenwoordig. I totally agree, als een meisje openstaat voor een relatie, dan staat ze ook open voor het risico dat ze (vet) geplayd wordt..... denk je nu echt dat je gaat trouwen met een jongen die je tijdens bijv. de koopavond op straat heeft versierd?? Laat me nie lachen..... :rolleyes:

NeverBeenInLove
20-12-2003, 14:51
Origineel gepost door chainreaction daar heb je gelijk in als jij je blootstelt aan relaties dan zijn daar gevolgen aan verbonden zoals geplayd worden maar dat betekent niet dat marokkaanse jongen niet echt slechte intenties hebben ik denk dat als je een relatie hebt met een marokkaan dat ie je nooit echt zou kunnen respecteren en hij zal blijven proberen om je grenzen te verleggen[je hebt er al namelijk een verlegt] Ik sluit me bij jou aan :D

Najib26
20-12-2003, 14:59

Origineel gepost door NeverBeenInLove I totally agree, als een meisje openstaat voor een relatie, dan staat ze ook open voor het risico dat ze (vet) geplayd wordt..... denk je nu echt dat je gaat trouwen met een jongen die je tijdens bijv. de koopavond op straat heeft versierd?? Laat me nie lachen..... :rolleyes: Ja en die jongens hebben een rare gedachtegang. Ze willen niet trouwen met een meisje dat ze hebben aangeraakt. Ze denken dat als zij het mogen, dat andere jongens hem zijn voor geweest. Ik heb geen medelijden met meisjes die worden geplayd. Niemand dwingt ze om een haramrelatie aan te gaan. De islam is er om je te beschermen. En als jij je er niet aan houdt, dan moet je niet komen janken.

NeverBeenInLove
20-12-2003, 15:03
Origineel gepost door Najib26 Ja en die jongens hebben een rare gedachtegang. Ze willen niet trouwen met een meisje dat ze hebben aangeraakt. Ze denken dat als zij het mogen, dat andere jongens hem zijn voor geweest. Ik heb geen medelijden met meisjes die worden geplayd. Niemand dwingt ze om een haramrelatie aan te gaan. De islam is er om je te beschermen. En als jij je er niet aan houdt, dan moet je niet komen janken. JUIST!! Helemaal mee eens..... ik ben het nog nooit zo vaak eens geweest met bepaalde uitspraken op 1 dag!! :D :zwaai:

Lady_moi
20-12-2003, 15:07
Origineel gepost door Himieto_zinador Jullie zeggen steeds maar weer dat de marokkaanse jongens players zijn! Ik zal je een swat zeggen, doordat je het toelaat playen ze met je. Als je je gewoon aan de islam houdt en wacht tot iemand je hand komt vragen, dan overkomt jou dat ook niet. Maar doordat meiden heel graag ( niet alle meiden natuurlijk) zelf op ontdekking gaan, overkomt hen dat. Jullie denken nu allemaal dat het meevalt, maar geloof me als je later tegen je man moet liegen dat je ze3ma nog nooit een relatie heb gehad en met die man gaat leven, zul je pas realiseren dat je huwelijk eigenlijk op een leugen baseert. :( . Ik moet eerlijk toegeven datik zeer teleurgesteld ben in marokkaanse jongeren van tegenwoordig. hoor wie het zegt :)

Lady_moi
20-12-2003, 15:42
en nu nog praktiseren jongen :)

Lampjuh
20-12-2003, 20:55
Origineel gepost door Himieto_zinador Jullie zeggen steeds maar weer dat de marokkaanse jongens players zijn! Ik zal je een swat zeggen, doordat je het toelaat playen ze met je. Als je je gewoon aan de islam houdt en wacht tot iemand je hand komt vragen, dan overkomt jou dat ook niet. Maar doordat meiden heel graag ( niet alle meiden natuurlijk) zelf op ontdekking gaan, overkomt hen dat. Jullie denken nu allemaal dat het meevalt, maar geloof me als je later tegen je man moet liegen dat je ze3ma nog nooit een relatie heb gehad en met die man gaat leven, zul je pas realiseren dat je huwelijk eigenlijk op een leugen baseert. :( . Ik moet eerlijk toegeven datik zeer teleurgesteld ben in marokkaanse jongeren van tegenwoordig. Ook helemaal mee eens, maar het zijn niet alleen de meisjes die die de islam moeten volgen maar ook de jongens ( de players ) want tegenwoordig word je zelfs misbruikt als je goed gelovig bent en nog in onschuld gelooft :rolleyes: , ze wetn je op welk manier dan ook toch in de val te lokken