Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Atlas Blue

tima_tima
21-04-2008, 19:52

Ik heb al tickets geboekt bij atlas blue, alleen willen mijn ouders eerder terug komen, wie weet of dat mogelijk is, ze zitten nu in marokko en willen deze week nog terug komen. Of moet ik toch weer alsnog een ander retour ticket boeken. groetjes,

samira59
21-04-2008, 19:57
Ik heb al tickets geboekt bij atlas blue, alleen willen mijn ouders eerder terug komen, wie weet of dat mogelijk is, ze zitten nu in marokko en willen deze week nog terug komen. Of moet ik toch weer alsnog een ander retour ticket boeken. groetjes, salaam ,ze kunnen wat bijbetalen om eerder terug te komen ik heb het ook gedaan in 2006 ik wou eerder terug komen en ben naar taza gegaan dat is dan de stad waar dan een reisbureau was die dichtbij ons was en heb mijn verhaal gedaan en bijbetaald en hebben ze de terug datum veranderd dus je moet tegen je ouders zeggen dat ze naar een ris bureau gaan maak niet uit welke en de retour datum veranderen en ze betalen niet veel veel succes en laat het me weten of het gelukt is of niet groetjes samira

tima_tima
21-04-2008, 20:02
salaam ,ze kunnen wat bijbetalen om eerder terug te komen ik heb het ook gedaan in 2006 ik wou eerder terug komen en ben naar taza gegaan dat is dan de stad waar dan een reisbureau was die dichtbij ons was en heb mijn verhaal gedaan en bijbetaald en hebben ze de terug datum veranderd dus je moet tegen je ouders zeggen dat ze naar een ris bureau gaan maak niet uit welke en de retour datum veranderen en ze betalen niet veel veel succes en laat het me weten of het gelukt is of niet groetjes samira Oh dank je wel samira, ik ga ze meteen bellen, ik dacht namelijk dat het vanuit hier geregeld moest worden, maar dit is helemaal beter. bedankt voor je reactie! :goedzo: