Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : de GRUWEL top 3

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

LZN
20-12-2003, 11:42

Als het gaat om media aandacht, interesse van de westerse politiek of de hoeveelheid geld, die eraan wordt uitgegeven, dan ziet het rijtje gruwelen er als volgt uit: 1 IRAK 2 Palestina 3 Afghanistan Kijkt men echter naar het aantal omgekomen burgers, de hoeveelheid vluchtelingen, het aantal verkrachte vrouwen en ondervoede kinderen, DAN ontstaat een heel ANDERE TOP 3. 1 de Demokratische Republiek Congo. hier vielen de afgelopen 5 jaren tenminste 3 miljoen doden. 7 buurlanden zijn bij het conflikt betrokken, en vechten om de vruchtbare grond en de rijke delfstoffen in de DRC. 2 SOEDAN. De burger/oorlog in Soedan (moslims tegen christenen en andere(on)gelovigen) is het langstlopende konflikt in Afrika. Naar schatting 3 miljoen mensen zijn hierbij omgekomen. 3 LIBERIA. Rebellen leider Charles Taylor is inmiddels verbannen, ook al blijft hij vanuit de verte de touwtjes in handen houden. Het grootste deel van het land is afgesloten voor hulpverlening, en de situatie voor de burgerbevolking is erbarmelijk. Tot zover de berichtgeving van ARTSEN ZONDER GRENZEN! Deze organisatie heeft een realistiese kijk op de werkelijke problemen in de wereld. Zowel de mensen in het westen, als ook de mensen in het midden/oosten lijken door hun leiders en de media in een soort massa-psychose te worden gebracht. Dientengevolge heerst in het westen een angst voor terreur( Bin Laden) en maakt zich in het midden-oosten een sterk anti westerse gevoel zich meester van de mensen. De gevolgen zien we ook hier op marokko.nl hoewel de conflikten in irak, palestina, afghanistan zeker slachtoffers eisen, is de aandacht hiervoor sterk overtrokken, als je kijkt naar de chaos, wanorde, gebrek aan medische zorg, en oorlogsgruwelen in het rijtje van Artsen zonder Grenzen. * de kans dat je in israel bijvoorbeeld omkomt bij een bomaanslag is kleiner dan bij een verkeersongeval!Uit Palestina komen geen beelden van uitgehongerde en zwaar ondervoede kinderen, en masse, en besmettelijke ziekten( cholera). Wie zich aan de zijde van God zou willen stellen, zou eens moeten gaan nadenken, door welk oog hij kijkt, naar de gebeurtenissen in de wereld..

Sberdila
20-12-2003, 12:11
verder zijn dit interne conflicten de andere 3 zijn geen interne conflicten maar met een externe mogendheid. Neo imperialistische trekjes.

Sberdila
20-12-2003, 12:13
en ze zitten ver uit de buurt van Olie al lijkt soedan dit jaar een nieuwe ontdekking te hebben gedaan ;)

Sberdila
20-12-2003, 12:15
soedan is een conflict gecreeerd door het racistische beleid van de toenmalige engelsen die verkeer van moslims verboden. dus kreeg je een gescheiden staat waarin burgers met een islamitisch geloof niet naar het zuiden mochten reizen. maar dat lees je natuurlijkniet in je mooie boeken en je hebt nooit de moeite genomen om dat tevragen aan een soedanees hoe dat precies in elkaar steekt. m maar alles terzijde waar wacht de VS op? no oil, no USA!

Ezzedine
20-12-2003, 12:16

Palestina afganistan en Irak zijn bezet door buitenlandse mogeneheden. En bij de Afrikaantjes zit het zo dat ze geen controle over zich eigen hebben en elkaar uitmoorden voor de kleinste zaken. Maar John Garang en zijn volgelingen zijn opgestookt door Amerika om zogenaamd de christelijke olie in handen te houden dat wist iedereen.In het begin waren het gewoon demonstraties en later was het een oorlog met wapens en geld dat ergens vandaan kwam men weet nog steeds niet waar.

AlHoceima_Leila
20-12-2003, 12:17
Sberdila is righT

klonbyz
20-12-2003, 12:56
Er worden een aantal zaken vergeten betreffende de conflicten in de afrikaanse landen.Het is een opvallend fenomeen dat tijdens de oorlog/en in bijv burundi,Congo en Rwanda het westen niet heeft ingegrepen/zal ingijpen.Voorgenoemde simpelweg om de reden dat de diamanten export niet wordt bedreigd.Overal in het land is er een oorlog gaande,maar bij de diamantmijnen waan je je als in een achtertuin ergens in Friesland.Het moment dat het oorlogs-gebied zich uit begint te breiden naar de diamantmijnen,dan zal het westen zich de volkeren moorden gaan aantrekken en een of andere dictator zoeken om het land te "bevrijden". Verdiep je eerst echt in de onderwerpen eer je met zulke ongefundeerde argumenten aan komt zetten.

MELILLENSE
20-12-2003, 13:54
http://abbc.com/historia/usa/bilder/paul_wolfowitz.jpg Wolfowitz, Origineel gepost door wolfowitz Als het gaat om media aandacht, interesse van de westerse politiek of de hoeveelheid geld, die eraan wordt uitgegeven, dan ziet het rijtje gruwelen er als volgt uit: 1 IRAK 2 Palestina 3 Afghanistan Het zijn ook 3 conflicten waarbij telkenmale één bevolkingsgroep het grootste belang bij heeft om controle en macht te krijgen over de regio...kennelijk zijn bepaalde sterren swastika's geworden. Is nog eens gebleken uit de arrogante bedreigingen van een opgeblazen hond die nu wel veel noten heeft op z'n zang...maar hij heeft het dan ook altijd gezegd; Ariel Sharon: "We control America" "Every time we do something you tell me America will do this and will do that . . . I want to tell you something very clear: Don't worry about American pressure on Israel. We, the Jewish people, control America, and the Americans know it." - Israeli Prime Minister, Ariel Sharon, October 3, 2001. Nevertheless, the bag of excrements seems to forget that he will never control death, nor his idolators. Origineel gepost door wolfowitz Kijkt men echter naar het aantal omgekomen burgers, de hoeveelheid vluchtelingen, het aantal verkrachte vrouwen en ondervoede kinderen, DAN ontstaat een heel ANDERE TOP 3. 1 de Demokratische Republiek Congo. hier vielen de afgelopen 5 jaren tenminste 3 miljoen doden. 7 buurlanden zijn bij het conflikt betrokken, en vechten om de vruchtbare grond en de rijke delfstoffen in de DRC. 2 SOEDAN. De burger/oorlog in Soedan (moslims tegen christenen en andere(on)gelovigen) is het langstlopende konflikt in Afrika. Naar schatting 3 miljoen mensen zijn hierbij omgekomen. 3 LIBERIA. Rebellen leider Charles Taylor is inmiddels verbannen, ook al blijft hij vanuit de verte de touwtjes in handen houden. Het grootste deel van het land is afgesloten voor hulpverlening, en de situatie voor de burgerbevolking is erbarmelijk. Nice try, Wolfowitz, maar de aandacht zal gericht blijven op de hierboven aangehaalde top 3 van de media...Congo, Soedan en Liberia zijn van geen of minder belang voor Israël....Zelfs hun ethiopische gekleurde joodse broeders zijn 'minderwaardig' voor de 'blanke' jood, laat staan dat Israël zich zal bekommeren om de zwarte mens. Nee hoor, Wolfowitz, de wortel van het kwaad moet elders gezocht worden.... By the way, you seem to have forgotten about the 6.000.000 massacre your ancesters caused, in the name of a god....rememder Gott mit uns? Origineel gepost door wolfowitz Tot zover de berichtgeving van ARTSEN ZONDER GRENZEN! Deze organisatie heeft een realistiese kijk op de werkelijke problemen in de wereld.Is dit de nieuwe taktiek om fondsen te verzamelen? De realiteit ligt in het Midden-Oosten; daar ligt de oorzaak van ALLE onheil op deze wereld...oorzaak-gevolg, een nog steeds en immer geldende wetmatigheid! Origineel gepost door wolfowitz Zowel de mensen in het westen, als ook de mensen in het midden/oosten lijken door hun leiders en de media in een soort massa-psychose te worden gebracht. Dientengevolge heerst in het westen een angst voor terreur( Bin Laden) en maakt zich in het midden-oosten een sterk anti westerse gevoel zich meester van de mensen. De gevolgen zien we ook hier op marokko.nl hoewel de conflikten in irak, palestina, afghanistan zeker slachtoffers eisen, is de aandacht hiervoor sterk overtrokken, als je kijkt naar de chaos, wanorde, gebrek aan medische zorg, en oorlogsgruwelen in het rijtje van Artsen zonder Grenzen.De enige psychotische gedachte is ontkennen dat er een probleem is in het Midden-Oosten en dat zolang dat probleem niet is opgelost, zal de aandacht gericht blijven op deze regio....meer dan ooit tevoren. You may have won a battle, but the war is certainly not over yet....kijk maar naar Saddam, even in beeld, publiciteit van één dag, de Bush-administratie zo fier als een gieter en geilend op de volgende herverkiezing...intussen is bijna iedereen the Caveman vergeten en de strijd gaat weer zijn aloude gangetje wiedend naar het onkruid en verderf op deze wereld... Origineel gepost door wolfowitz * de kans dat je in israel bijvoorbeeld omkomt bij een bomaanslag is kleiner dan bij een verkeersongeval!Uit Palestina komen geen beelden van uitgehongerde en zwaar ondervoede kinderen, en masse, en besmettelijke ziekten( cholera).So why don't you get your bags and leave for Israel, the land of sun and happiness, the land where our beloved prophet Moses (may peace be upon him) warned humankind long ago for the arrogance, vanity, greed, lies,...of those who do not fear God and consider themselves as rulers of the world. Eilat seems to be the place to be...before the whole city becomes completely haunted and desolated. Origineel gepost door wolfowitz Wie zich aan de zijde van God zou willen stellen, zou eens moeten gaan nadenken, door welk oog hij kijkt, naar de gebeurtenissen in de wereld. Jouw god was een jood, nietwaar Wolfowitz? Well, in case you didn't know, God just IS...the only thing(s) you can and may attribute to God is what He reveiled about Himself in His Holy Writings to humankind....nothing more, nothing less. So, please keep your profecies and innovations to yourself, eventually you can't fool all people. MELILLENSE :belgie:

sneakynawal
20-12-2003, 22:22
Ik vind politiek (nog) NIET interessant....!

Rebel666
20-12-2003, 22:28
Wolfowtz, waaruit concludeer jij dat moslims het niet erg vinden wat er gebeurt door burgeroorlogen in Afrikaanse landen, onder ons ogen is dat ook erg, alleen houden wij meer bezig met de Amerikanen omdat die bezig zijn met een oorlog tegen Islamieten. Wat is het verschil tussen een onschuldige vermoorde moslim in Sudan en in bijv. Irak, Afghanisten? Zie jij het verschil? Ik niet, want het is net zo erg!

arabchrstn
21-12-2003, 02:03
Eigenlijk wordt je het wel eens zat, al die reacties gebaseerd op de aloude al bekende complottheoriën van wijsneuzen die de wereldpolitiek vanuit hun broekzak en vanachter hun pc'tje blijken te kennen. Omdat het niet waar is? Nee dat niet. Tenminste, ik presenteer mij niet als de alwetende, dus wie weet, zit er een waarheid in de complottheoriën. Waarik ik mij aan erger: Ik erger mij aan dat wijzende, beschuldigende vingertje. Hullie zijn slecht en hullie hebben het gedaan. Wij zijn zielig, wij blanke maagden... Waarom wordt alleen Amerika/Israel van overheersende economische politiek beticht, terwijl er niets te horen valt over Europese en Russische invloeden... Valt er echt niet meer te vertellen dan het blijven zingen van dit oude liedje?

MELILLENSE
21-12-2003, 12:46
Origineel gepost door wolfowitz ach jongen, toch allemaal slap gelul, je beweert dus het zelfde als amerikanen, wij vinden het wel allemaal erg, maar wanneer het ons belang raakt, vinden wij het extra erg. jij net zo, er is veel ellende, maar wij reageren alleen wanneer ons moslims in de problemie komt! Zeiksnor, toen jullie moslim in Saddaam Hoessien Irak in de problemie komt, jullie helemaal niet reageer, jullie integendeel Saddam liefde, groot man, en jullie verdring het feit, dat saddam Hoessein beul voor eigen volk, dood meer muslim als Jehudi, maar jullie niet weet, jullie slachtoffer-analfabeet, jullie draai met de wind. En nu beweer, jij groot medelij met allemaal slachtoffer, ik zeg jij lieg! http://abbc.com/historia/usa/bilder/paul_wolfowitz.jpg Wolfowitz, Gij inderdat nie goet spriekt niederland, gij mier zelfs....gij nie doerft reagier op rieacktie, gij laf zijn...echte bange chick Eigelijk gij grootste gruwel boven top 3, christen van 7ste knoopsgat, waardeloes, veel bla bla bla, wienig wol.... Maar toech, gij zalig kierstfiest bij kierstboem en kierststalletje mit viel bieltjes in en barbibaby in bakje....zo gij blij zijn en viel geloof in afbielding. MELILLENSE :belgie:

MELILLENSE
21-12-2003, 17:53
http://abbc.com/historia/usa/bilder/paul_wolfowitz.jpg Wolfowitz, Origineel gepost door wolfowitz Deze jongeman is dus een schoolvoorbeeld van gehersenspoelde waarneming, en een verkokerd bewustzijn, met enorme oogkleppen op. Ik ben blij, dat hij zich even heeft gemeld, zodat we aan de hand van zijn reaktie kunnen zien wat ik bedoel! heb ik in mijn topic oorzaken genoemd? neen! zeg ik, je moet niet meer je druk maken om palestina? neen! deze jongen heeft nooit kennis van mijn standpunt genomen, hoewel ik dat hier meerdere malen heb uitgedragen; de nederzettingen moeten onmiddelijk ontruimd worden, en Israel moet zich terugtrekken op eigen grondgebied! maar dit terzijde............. Welcome back, Wolfowitz, op Marokko.nl, jouw ideale habitat om je ergernissen de vrije loop te laten gaan. Het is wel opvallend dat jouw standpunten, veelal gebaseerd op emoties en gebrek aan kennis over de Islam, op weinig bijval kunnen rekenen van andere forumleden. Je bagatelliseert serieuze conflicten in het Midden-Oosten die wel eens gans Europa en misschien wel de hele wereld in een spiraal van geweld kunnen leiden, alleen maar door toedoen van enkele havikken, driftkoppen en machtswellustelingen die vergeten zijn dat de Dood ook met hen vroeg of laat een afspraak zal hebben, in opdracht van de Alleswetende. Dat de nederzettingen moeten ontruimd worden en Israël zich moet terugtrekken uit de bezette en gestolen gebieden, hoeft helemaal geen betoog....en liefst zo snel mogelijk, want in tegenstelling tot de Chinese Muur is dat betonnen geval van Nederlandse makelij maar peanuts...Mensen in nood en in onrechtvaardige situaties, worden heel inventief; per slot van rekening kun je moeilijk omheen de hele wereld een muur bouwen om jezelf te 'beschermen'. Dat bepaalde Afrikaanse stammen elkaar te lijf gaan en elkander het hoofd inslaan met machetten, zal zich heus niet verspreiden naar de rest van de wereld toe. Het heeft geen strategische noch emotionele waarde voor het Witte Huis en hun imperialistische politiek. Origineel gepost door wolfowitz Altijd zal er iemand zijn, of een groep, die kontrole en macht wil uitoefenen over een territorium. Maar om te veronderstellen, zoals Melodrama doet, dat Israel, of de joden de baas willen spelen in Afghanistan is toch wel erg ver gezocht. Wel weten we dat de Taliban daar de baas wilde spelen, en dat ze dat deden tegen de wil van de afghaanse bevolking zelf. Ook weten we dat de familie Hoessein de baas wilde spelen over een HEEL land, en haar bevolking, en OOK weten we dat dit volk daarzelf behoorlijk onderleed! Nog nooit heb ik gefrustreerde schijnheiligen als Melodrama ooit zijn mond horen opentrekken over dit leed! Integendeel, blind voor leed, als het door niet/joden en niet amerikanen wordt veroorzaakt, zelfs ook, als het door moslims, of arabieren wordt veroorzaakt! Maar Wolfowitzje toch, de hedendaagse hegemonie van de havikken in de VS en Israël om een strategische en rijke regio onder controle te hebben, is niet vergelijkbaar met je gezelschapspel Monopoly. Het is niet omdat orthodoxe keppeldragers niet fysisch aanwezig zijn om een volk te onderdrukken, dat ze het niet op andere, meer slinkse manieren doen. Overigens, Afghanistan was niet meer dan een springplank en algemeen excuus om Irak later binnen te vallen....of dacht je nu echt dat het Witte Huis miljarden dollars aan het Congres zou vragen voor de financiering van een legermacht van om en bij de 500.000 manschappen en dito oorlogsmaterieel. De Taliban en de Caveman waren maar goedkope argumenten, of geloof je echt dat een dictator die zich in een grot schuilt bij machte is om 4 Boeings met chirurgische precisie op enkele gebouwen te doen invliegen zodat het Witte Huis en haar havikken carte blanche zouden krijgen om het Midden-Oosten binnen te vallen. De Arabische leiders voor nul uitmaken, maar toch zijn ze blijkbaar ingenieus genoeg om zulk een masterplan uit te werken en uit te voeren. Get real, Wolfowitz....the world is more than Pokémon games. Origineel gepost door wolfowitz Zijn opmerking, dat ALLE ONHEIL OP DEZE WERELD IN HET MIDDEN OOSTEN ligt, en wordt gepersonificeerd in Israel is natuurlijk het bewijs van een ongelooflijke domheid, gekoppeld aan een beperkt verstandelijk inzicht! Het impliceert namelijk, dat ALLE ANDERE mensen, zo'n 6 miljard allemaal prachtige, eerlijke, en vredelievende mensen zijn, die nooit begerig zijn, of een gemene streek zullen uithalen als ze er beter van kunnen worden! Moet ik nog op zo'n domheid reageren? Iedereen zal dit toch met mij eens zijn? Een halfvolle fles is gelijk aan een halflege fles, 1/2x = 1/2y bijgevolg is x=y, dus is een volle fles gelijk aan een lege fles....zo kan je natuurlijk allerlei uit de lucht gegrepen deducties maken. Neen, Wolfowitz, het is niet omdat de wortel van het kwaad in het Midden-Oosten ligt, dat de andere 6.000.000.000 zieltjes heilige boontjes zijn....Afleidingen zijn niet altijd louter mathematisch te verklaren. "Iedereen zal het toch met jou eens zijn?" Ja hoor, Wolfowitz, bevestiging door vraagstellingen is inderdaad een speechtechniek om weinig beargumenteerde en zwakke stellingen kracht bij te zetten om de omstaanders in jouw richting en rederingslogica te trekken....Klassieke truuk, maar achterhaald... Origineel gepost door wolfowitz In zijn beste schoolengels, maar waarschijnlijk gekopieerd ergens, besluit deze jongeman dan zijn "reaktie" met de opmerking, dat God, integendeel wat hij altijd beweerd, plotseling HOLY WRITINGS, dus verschillende Boeken heeft gegeven aan de mensheid, en dat ik mijn profetieen, en "innovaties"dus vernieuwende opvattingen, maar voor mij moet houden, omdat ik toch niemand voor de gek kan houden! Over welke profetieen heeft deze man het? en over welke innovaties? zou hij bedoelen, dat ik een andere mening heb dan zijn bekrompen wereldvisie, die de oorzaak van alle onheil in de wereld bij dit kleine joodse volkje legt, en alles en iedereen verder vrijpleit? Natuurlijk Wolfowitz, heeft God verschillende Boeken aan de mensheid geopenbaard (lees goed: de mensheid); maar met rede heeft God ook de laatste openbaring, als laatste waarschuwing, aan de mensen geopenbaard omdat teveel zielen van Zijn pad waren afgedwaald en bovendien hun dwalingen trachtten (en nog steeds trachten te doen) te vereeuwigen door Gods Woorden te vermengen met menselijke woorden....begrijp je? Vandaar ook het begrip 'innovaties". De Islam is de Islam, tout court....geen oude Islam, geen moderne Islam, gewoon tijdloos. Origineel gepost door wolfowitz Nee, beste lezers, U zult toch met mij eens zijn, dat dit gewoon niet waar is, waar kan zijn, of ook maar enige grond van waarheid in zich draagt! De oorzaak van het onheil is toch duidelijk van Shaytaan afkomstig, die in iedereen zijn ziel en hart zit te wroeten, en te stoken, om ons tegen elkaar op te zetten! En als er 1 niet discrimineert, is het wel shaytaan: hij probeert iedereen te pakken te krijgen, dan eens die groep uitspelend tegen die groep, dan weer die groep uitspelend tegen die groep, kommunisten tegen moslims, of kapitalisten, joden tegen duitsers, joden tegen arabieren, sjieten tegen soennieten, katholieken tegen protestanten, ongelovigen tegen elkaar, en tegen gelovigen en ga zo maar door. En wat denk je dat jij aan het doen bent....soms lijkt het wel alsof je je eigen ziel, Gods eigendom, aan shaytaan verkocht hebt. Want er is één ding waar shaytaan geen vat op heeft, en dat is je ziel....die geef je alleen zelf weg, zoals je ook zelf bepaalt of je shaytaan aanbidt of God. Origineel gepost door wolfowitz Deze man, melodrama heeft wel een heel simpele opvatting over het werk van shaytaan! Wees niet zijn navolger, want hij is wel erg dom! Weet je, Wolfowitz, elk slecht woord of verwensing die je iemand toedraagt zonder de persoon te kennen, is een bonus voor hem en een last voor jou....dus daarom ook, hartelijk dank. MELILLENSE :belgie:

MELILLENSE
21-12-2003, 19:07
Origineel gepost door wolfowitz Maar Wolfowitzje toch, de hedendaagse hegemonie van de havikken in de VS en Israël om een strategische en rijke regio onder controle te hebben. Strategies, afghanistan? sinds wanneer strategies, de kommunisten zijn allang weg! Rijk en Afghanistan? dat is gelijk aan water en vuur, afghanistan is juist biezonder arm. Midden Oosten strategies gelegen? hoe bedoel je, in de strijd tegen rusland of china? Rijk? het Midden Oosten rijk? tja aan tegenstellingen en analfabetisme, maar rijk, nee hoor heel die olie business is zwaar overdreven, Saoudie arabie is bijna failliet! Dus dit is zomaar even wat van jouw argumenten, die je bedenkt, en die bijna iedereen lekker in het oor leggen, maar die weinig realiteitswaarde hebben, sorrie hoor, het bruto nationaal produkt van Saoudie Arabie is net zo groot als van ons piepkleine landje! RIJKE EN STRATEGISCHE REGIO?????????? tja, je moet natuurlijk wel een aantrekkelijke buit verzinnen voor de daders in jouw achterhaalde komplot/theorie! Maar goed, misschien steek je iets van mij op! http://abbc.com/historia/usa/bilder/paul_wolfowitz.jpg Wolfowitz, Dan zul je het wel begrijpen dat de meeste Arabische landen zich terecht de vraag stellen wat orthodoxe keppeldragers te zoeken hebben tussen Arabieren en waarom zij hun heil niet elders zoeken, daar waar er nog iets te ontvreemden valt...de muur kunnen ze eventueel meenemen als ze er aan gehecht zijn; zelfs deze krulijzer fanatici erkennen de Israëlische staat en vlag niet. A fair deal, don't you agree, Wolfowitz? MELILLENSE :belgie:

MELILLENSE
21-12-2003, 19:47

Origineel gepost door wolfowitz aha, het heeft even geduurd, maar nu komt het beest in volle glorie te voorschijn, achter al zijn mooie praatjes en redelijk beschaafd taalgebruik. Wat moeten de joden daar tussen de arabieren? Ze moeten daar weg!oprotten! Meneer is gewoon een jodenhater, een eerste klas eigen volk eerst type, uit Belgie, dus dat virus besmet niet alleen Belgische autochtonen! En wat bemoei jij je op zo'n afstand, of daar joden wonen of niet, meneer de racist, meneer de fanatieke fascist. Figuren als jij, waarvan ik betwijfel of je arabisch bent, heten gewoon overal zwijnen, sorrie melillense, je laatste post leidt tot geen andere conclusie en betiteling! Stel je toch voor dat alle europeanen zo over arabieren dachten, als jij over joden. En ga niet zeggen dat de vergelijking mank is, want jij haat gewoon joden, dat is je motivatie, je bent ziek joh http://abbc.com/historia/usa/bilder/paul_wolfowitz.jpg Wolfowitzje toch, je bent toch niet nat geworden....voor niets. Maak je maar geen illusies hoor, de Islam en haar vredelievende boodschap naar alle mensen toe staat nog steeds boven jouw verhoopte pogingen om iemands gedachten in jouw richtingen te doen afdwalen... Nee hoor, verifieer maar alle postings nog eens en probeer dan maar eens te achterhalen of je ook maar ergens de gedachten kunt terugvinden die je meent te moeten vaststellen uit jouw eenzijdige interpretaties omtrent de joodse medemensen. Is er soms één gegeven dat verkeerd is in de vorige posting, Wolfowitzje? Te vrezen valt van niet. Hoeveel Arabische staten hebben de staat Israël al erkent, op papier? Is het niet zo dat orthodoxe joden hun eigen, in de schoot geworpen, staat Israël niet erkennen en zelfs de nationale vlag vernietigen? Maar zoals je zegt, het is jouw conclusie en heeft alleen maar de waarde die je er zelf aan geeft. In één ding heb je gelijk, de woorden zijn zorgvuldig uitgekiend om geen voorbarige conclusies te trekken die er niet zijn....Van de goed belezen en welbespraakte joodse medemens, kan men veel dingen leren....zelfs als moslim. MELILLENSE :belgie:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6