Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : netwerkkaart imac

sabsab
21-04-2008, 19:10

Salam , ik heb een apple imac en nu wil ik er mee internetten. Hij had hiervoor een inbelverbinding. Nu moet ikeen netwerkaart ervoor hebben, maar kan er niet aan komen, omdat de mac een ander progamm heeft. Zelf heb ik adsl . Wie weet waar ik een netwerkaart kan kopen.

cotedor
22-04-2008, 00:39
Salam , ik heb een apple imac en nu wil ik er mee internetten. Hij had hiervoor een inbelverbinding. Nu moet ikeen netwerkaart ervoor hebben, maar kan er niet aan komen, omdat de mac een ander progamm heeft. Zelf heb ik adsl . Wie weet waar ik een netwerkaart kan kopen. heb je een PC of Laptop? bij laptop is de kans groot dat je een draadloosnetwerkverbinding erin hebt zitten. dan is het een kwestie van verbinding maken met een draadloos modem of router en je hebt draadloos internet. heb je een PC..dan zou ik eerder adviseren naar een Apple iMac filiaal te gaan of Media Markt... daar zullen ze denk ik wel een draadloos netwerkkaart voor je appel imac hebben. daarna moet je die erin monteren en software installen en dan weer verbinding maken met draadloos modem of router.

sabsab
22-04-2008, 16:23
Ik heb een p.c. , maar wat is een router?

cotedor
23-04-2008, 02:01
Ik heb een p.c. , maar wat is een router? dit zijn bijvoorbeeld: DRAADLOZE routers http://www.netgear.nl/producten/index.php?cat=13 je hebt nog genoeg andere merken sitecom, linksys, speedtouch, belkin etc.. met dit apparaat, kun jij dus je internetsignaal door de lucht sturen, zodat een ander draadloos ONTVANGER (laptop) het signaal kan ontvangen en kan internetten (dat is als die WiFi heeft) ofwel draadloosverbinding aan kan.