Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Zeg het me..

Pagina's : [1] 2

EmiR_Soltan
13-09-2002, 02:48

Je bent er voor me als ik pijn lijd Je hebt me van al het verdriet bevrijd Je was er voor me toen iedereen het hazenpad nam Je nam het voor me op tegen die oude vlam Bij jou voel ik me super Al zie ik je amper en woon je zo ver In mijn hart ben je de grote ster Ik wil zekerheid Houd je van mij? Ik voel me gevleid en ben door jou verleid Zeg het me Vertel me die vier woorden die gedragen worden door jouw lippen Lippen als poorten naar de vrijheid Vertel me dat je van me houdt Jij met het hart zo groot en een stem van goud Zeg het me..

SweetxBaby
13-09-2002, 19:21
wat moet ik je zeggen... ik hoef je niets uit te leggen.. luister goed naar mijn hart, en je zult het antwoord daar vinden.. en op een dag zullen mischien onze harten ons aan elkaar verbinden.. dus wacht rustig af..alles op zijn tijd... dan zul je zelf zien..dat er een dag gaat komen die onze wegen naar elkaar toeleidt ik mis je, ;)

EmiR_Soltan
14-09-2002, 22:38
Onze harten hebben dorst Moge de liefde hun dorst lessen Luisteren naar het hart waar mijn hoofd tegen steunt nu de vermoeidheid mijn lichaam heeft veroverd Jouw hart dat me door dik en dun steunt Moge zij me het eeuwige leven schenken Opdat ik voor altijd aan jou zal denken En de lief en leed met je delen

Hooda
15-09-2002, 00:52
Je pijn van binnen je staat alleen denk je Een schreeuw om hulp je staat alleen denk je Jouw smekende blik je staat alleen denk je Er zijn er, die het herkennen Er voor je zijn mogen delen diepte met jou Ik bied jou, mijn schouder... liefs hooda,

SweetxBaby
15-09-2002, 01:08

Origineel gepost door Hooda Je pijn van binnen je staat alleen denk je Een schreeuw om hulp je staat alleen denk je Jouw smekende blik je staat alleen denk je Er zijn er, die het herkennen Er voor je zijn mogen delen diepte met jou Ik bied jou, mijn schouder... liefs hooda, mag ik op jou schouder leunen... zul jij me in dit leven door dik en dun steunen... zul je... wil je... geef me alstublieft een antwoord...

Hooda
15-09-2002, 01:16
Mijn schouder is voor jou. Ook jij hebt af en toe een schouder nodig om tegenaan te staan, te rusten en jezelf even vol te laten gaan. Ik zal er voor je zijn, om je door dik en dun te steunen... liefs hooda,

SweetxBaby
15-09-2002, 01:21
zou je me dan troosten als ik sterf van verdriet.. zul je me dan kennen he..zul je zul je me een deken geven als ik het koud zou hebben... zou je dat doen ..he vertel me.. zou je me eten geven als ik honger had zul je he vertel me.. zou je mijn handje vasthouden als ik op sterven lag.. zul je dan naast me sterfbed staan ...zul je he vertel me

Hooda
15-09-2002, 01:32
Lieverd Ik ben er voor je In goede en slechte tijden Je weet dat Ik je nooit loslaten zou Of laten staan in de kou Of je zou vermijden Ik Wil je even zeggen Dat ik met je meeleef Dat ik veel om je geef Altijd voor Elkaar zijn we er geweest En dat het zo Ook blijven zal Waardeer ik nog het meest Je zal Er wel komen Gun jezelf de tijd Vraag niet teveel ineens En relativeer de boze dromen Want zij Zijn Slechts beelden van wat was Ja, dat is makkelijk gezegd Maar je bent al zo ver gekomen Dus wees sterk, kijk vóór je Gun jezelf dit nieuwe begin En ik zal je vergezellen Dus sla dat nieuwe pad gewoon in...

SweetxBaby
15-09-2002, 01:40
Ik zal dat nieuwe pad proberen in te slaan.. maar de vraag is alleen nog kan ik het wel aan.... ik ga het proberen... met jou aan mijn zij... want alleen durf ik het nog niet.. het liefst wil ik jou erbij.....

Hooda
15-09-2002, 01:46
Samen kunnen wij stormen doorstaan. De wolven verslaan. Samen kunnen wij deze wereld aan. Het is een kwestie van gewoon doorgaan. Dooorgaan in vreugde en verdriet, Tot het einde van het levenslied.

EmiR_Soltan
15-09-2002, 13:43
Wil je de wolf in mij doen opwekken? En hem te verslaan met jou oogverblindende schoonheid? Wil je alle stormen doorstaan Zelfs de storm afkomstig uit mijn gedachten Die jou mijn kant op wil laten waaien?

angeleyes_20
16-09-2002, 09:25
mijn ogen hebben dorst mijn ogen bedellen om een druppel van verlichting ze willen jou zien ze willen je bewonderen ze willen naar je staaren net als de sterren in de lucht wees alsjeblieft attent op en les hun dorst en laat ze weer straalen

SweetxBaby
16-09-2002, 21:30
Ik zal ze laten stralen.. als nooit te voren... lieverd ik schreeuw het van de daken zodat jij me ook kan horen.. ik...zal jou dorst lessen.. met de liefde die ik voor je voel... ik kan geen woord meer vinden om je te laten weten wat ik bedoel... en hoe diep ik wat voor je voel...

EmiR_Soltan
17-09-2002, 16:14
Met Mijn HaRT GeBLinddoeKt Zullen Mijn Woorden zich herHalen Met Een doofstomme stem Zullen de woorden zich blootgeven Jij Die Mijn Hart Goed Doet Jij de Ware In mijn Leven En de Ridder In Nood Ik Hou Van Jou Zolang Mijn Hart Blijft Tikken Ik Geef Om Jou Ik Zou Je Nooit Laten Stikken Jij Bent Mijn Grote Liefde Jij bent de Stiller van mijn Honger Jij bent Het Water Jij Bent Het Brood Ik Hou Van Jou Tot Na Mijn DooD

EmiR_Soltan
03-10-2002, 22:01

Ik zal het je zeggen Met mijn blinde ogen Ik zal het je vertellen Met mijn hart Mouima, ik houd van jou Raki 3ziza 3endi bezaf :Iluvu: I Love My Mamma

Pagina's : [1] 2