Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dagvoorziening voor allochtone bejaarden?

Woman
21-04-2008, 12:27

Hoi, Weten jullie waar er in nederland allemaal dagvoorzieningen zijn voor allochtonen? Ik zou zeggen typ ze hieronder maar neer.

zalikhetzeggen
21-04-2008, 12:45
Hoi, Weten jullie waar er in nederland allemaal dagvoorzieningen zijn voor allochtonen? Ik zou zeggen typ ze hieronder maar neer. 1) De blijf van mijn lijf huizen 2) De huizen van bewaring 3) De gesloten inrichtingen 4) De inrichtingen met dag verpleging 5) het leger des heils 6) de asiel zoekerscentra 7) de winkelcentrums 8) De theehuizen 9) De koffioe shops 10) Het uvw

Harbi
21-04-2008, 12:48
1) De blijf van mijn lijf huizen 2) De huizen van bewaring 3) De gesloten inrichtingen 4) De inrichtingen met dag verpleging 5) het leger des heils 6) de asiel zoekerscentra 7) de winkelcentrums 8) De theehuizen 9) De koffioe shops 10) Het uvw Je vergat nog de Soos en de moskee... :hihi:

Globi
21-04-2008, 12:53
Hoi, Weten jullie waar er in nederland allemaal dagvoorzieningen zijn voor allochtonen? Ik zou zeggen typ ze hieronder maar neer. Er zijn dagvoorzieningen voor inwoners in dit land.

funky_fatiha
21-04-2008, 15:32

Er zijn dagvoorzieningen voor inwoners in dit land. ja precies, dat dacht ik ook;) Hoezo per sé voor allochtonen of bedoel je voor moslims?

Globi
21-04-2008, 16:42
ja precies, dat dacht ik ook;) Hoezo per sé voor allochtonen of bedoel je voor moslims? Nee. Er zijn voorzieningen die gewoon voor iedereen zijn. Straks gaat iedereen zijn eigen clubje beginnen.

funky_fatiha
22-04-2008, 15:14
Nee. Er zijn voorzieningen die gewoon voor iedereen zijn. Straks gaat iedereen zijn eigen clubje beginnen. Daarom, dat is niet echt de bedoeling.

Globi
22-04-2008, 15:45
Daarom, dat is niet echt de bedoeling. En uiteindelijk krijg je: Kinderopvang speciaal voor groep X. Basisschool speciaal voor groep X. Sportscholen speciaal voor groep X. Hulporganisaties speciaal voor groep X. Thuiszorg speciaal voor groep X. Ziekenhuizen speciaal voor groep X. En dat werkt niet echt denk ik.