Bekijk originele versie : Sommigen vragen om bedrogen te worden
Hoe naïef kan je zij te denken dat je voor 180€ een cruise kan maken! Om de vlucht naar Barcelona niet te vergeten.
Zij zijn terecht in de maling genomen. :p
Oplichter dupeert honderden mensen met nepvakantie
GOUDA (ANP) - De politie van Gouda is een onderzoek begonnen naar een Gouwenaar die honderden mensen nepvakantiereizen zou hebben verkocht. Daarbij zou de Gouwenaar de naar schatting 1150 gedupeerden voor in totaal voor 200.000 euro hebben opgelicht, meldde de politie vrijdag.
De man, die zich voordeed als eigenaar van bussen, vliegtuigen en schepen, plaatste advertenties en praatte zijn slachtoffers een kerstvakantie op een cruiseschip aan. De vakantiegangers zouden deze week en volgende week met het vliegtuig van Schiphol naar Barcelona worden gebracht en vandaar met een schip koers zetten naar Griekenland. En dat alles voor slechts 180 euro. Dat zou kunnen omdat een van de nieuwe cruiseschepen van de Gouwenaar een proefvaart moest maken.
Belangstellenden uit het hele land gingen met de man in zee en maakten de reissom over. Deze week bleek dat ze in de maling zijn genomen. Zo kwamen gedupeerden er achter dat het bedrijf van de man en de reis niet bestaan. De Gouwenaar is inmiddels gevlogen.
Bij de politie druppelen de aangiftes uit het hele land inmiddels binnen. Twee mensen die de administratie voor de man deden, zijn opgepakt voor verhoor. Zij worden nog niet gezien als verdachten..
Origineel gepost door percolator
Hoe naïef kan je zij te denken dat je voor 180€ een cruise kan maken! Om de vlucht naar Barcelona niet te vergeten.
GOUDA (ANP) - De politie van Gouda is een onderzoek begonnen naar een Gouwenaar die honderden mensen nepvakantiereizen zou hebben verkocht. Daarbij zou de Gouwenaar de naar schatting 1150 gedupeerden voor in totaal voor 200.000 euro hebben opgelicht, meldde de politie vrijdag.
De man, die zich voordeed als eigenaar van bussen, vliegtuigen en schepen, plaatste advertenties en praatte zijn slachtoffers een kerstvakantie op een cruiseschip aan. De vakantiegangers zouden deze week en volgende week met het vliegtuig van Schiphol naar Barcelona worden gebracht en vandaar met een schip koers zetten naar Griekenland. En dat alles voor slechts 180 euro. Dat zou kunnen omdat een van de nieuwe cruiseschepen van de Gouwenaar een proefvaart moest maken.
Belangstellenden uit het hele land gingen met de man in zee en maakten de reissom over. Deze week bleek dat ze in de maling zijn genomen. Zo kwamen gedupeerden er achter dat het bedrijf van de man en de reis niet bestaan. De Gouwenaar is inmiddels gevlogen.
Bij de politie druppelen de aangiftes uit het hele land inmiddels binnen. Twee mensen die de administratie voor de man deden, zijn opgepakt voor verhoor. Zij worden nog niet gezien als verdachten.
Voor 180 euro (waar zit het euroteken eigenlijk...heb ik die ook op mijn toetsenbord zitten?) naar Barcelona?? :D tja, wie wil dat niet...
Maar hoe duur is het dan wel, want mijn nichtje gaat in Februari 2004 trouwen en ze woont in Barcelona...dan kan ik alvast sparen!. ;)
Bidawi_Mazlot
20-12-2003, 01:41
Bij de politie druppelen de aangiftes uit het hele land inmiddels binnen. Twee mensen die de administratie voor de man deden, zijn opgepakt voor verhoor. Zij worden nog niet gezien als verdachten.
Aan naieve mensen kun je alles verkopen ja, klopt helemaal....zelfs de media en geschiedvervalsers verkopen hun verhaal als warme broodjes aan de naieve Jan, Mohamed, Mien en Faat....jij hoort daar (denk ik) ook bij, correct me if I'm wrong :D
Kortom je kan naieve mensen op allerlij manieren een dolk in de rug steken als je kwaadaardig gezindt bent....
Nabila20
20-12-2003, 23:28
Ze vragen erom? Dat slaat gewoon nergens op...Tuurlijk heb je mensen die goedgelovig zijn maar dat geeft mensen nog niet het recht om hier misbruik van te maken.
Zeer triest...
MELILLENSE
20-12-2003, 23:48
Lap, verkeerde zienswijze!
Sympatie voor bedriegers zou kunnen inhouden dat je zelf ook wel met zulke activiteiten zou kunnen bezig houden.
Ik heb geen sympathie voor bedriegers. Waarschijnlijk zal die kerel wel geklist worden, dus bezint eer je begint.
Maar we leven waarschijnlijk in twee verschillende werelden, jij en ik. :rolleyes:
Bedoel je dit bijvoorbeeld?
Weet je wat, stuur al die ongelukkige vrouwen maar naar mij.
Ik zal mijn best doen ze gelukkig te maken.
Er is maar één probleem, eerst nog effe toestemming vragen aan mijn vrouw. :D
Je hoeft haar niet eens meer om toestemming te vragen, je hebt ze al bedrogen op het net.
MELILLENSE :belgie:
MELILLENSE
21-12-2003, 13:59
Natuurlijk MELILLENSE , ik weet dat je humorloos door het leven gaat.
Lees eens een keer een ander boek dan de Koran, misschien kom je er ooit toe om te lachen. ;)
Ma3a salama
Er is humor en er is humor, percolator....maar bedrog plegen is geen humor, zelfs al is het voor de grap.
Ieder neemt zijn vrouw voor wat zij waard is...voor jou blijkbaar niet meer dan een grap.
Een scheve schaats lopen, begint altijd bij een grap...
MELILLENSE
21-12-2003, 14:22
Natuurlijk moraalridder, grapjes horen niet in jou straatje.
Je bent zo ernstig dat je jezelf nog ernstig neemt. ;)
Een grapje is nog bijlange geen bedrog plegen, mijn vrouw heeft er zelf al eens goed mee gelachen, met jou droogstoppelmentaliteit.
Van haar heb ik trouwens het woord azijnzeiker ontvangen, in verband met jou reacties.
Je hebt trouwens een goeie dag van haar. :zwaai:
Ma3a salama
Goed voor jou, percolator, dat je vrouw je geweten heeft kunnen sussen....ze is een goede vrouw, behandel haar met respect.
Gegroet.
Tot zover off-topic.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.