Bekijk originele versie : De stand in Irak 460 Amerikaanse doden en 2293 gewonden
Ezzedine
20-12-2003, 00:08
Look at U.S. Military Deaths in Iraq
Friday December 19, 2003 10:31 PM
By The Associated Press
As of Friday, Dec. 19, 460 U.S. service members have died since the beginning of military operations in Iraq, according to the Department of Defense. Of those, 315 died as a result of hostile action and 145 died of non-hostile causes, the department said.
The British military has reported 52 deaths; Italy, 17; Spain, eight; Denmark, Ukraine and Poland have reported one each.
On or since May 1, when President Bush declared that major combat operations in Iraq had ended, 322 U.S. soldiers have died - 200 as a result of hostile action and 122 of non-hostile causes, according to the Defense Department's figures.
Since the start of military operations, 2,293 U.S. service members have been injured as a result of hostile action, according to the Defense Department's figures. Non-hostile injured numbered 364.
---
The latest death reported by the military:
- A Task Force Ironhorse soldier was killed Friday morning in a vehicle accident north of Balad, Iraq.
---
The latest identification reported by the military:
- Army Spc. Christopher J. Holland, 26, Brunswick, Ga.; killed Wednesday in an ambush in Baghdad; assigned to Battery A, 4th Battalion, 27th Field Artillery Regiment, 1st Armored Division, Smith Barracks, Germany.
arabchrstn
20-12-2003, 02:45
Meer doden, meer verdriet op aarde, meer polarisatie, meer haat...
Yeah...cool man
De haat uit jouw hart kan alleen verdwenen worden hoe hoger de rating wordt?
Zelfkritiek
20-12-2003, 11:05
Tot zover de "vredelievende" Islam....
onverwijderbaar
20-12-2003, 11:16
Origineel gepost door Zelfkritiek
Tot zover de "vredelievende" Islam....
vredelievende islaam kent aan de andere kant ook nog een verdediging, we laten ons niet zomaar afvoeren naar de gaskamers. we zijn immers geen klagende joden maar moslims die ons geloof zullen verdedigen tot de laatste bloeddruppel :zwaai:
Origineel gepost door wolfowitz
als je je geloof had willen verdedigen, dan had je jezelf in irak onder de neus van Saddam moeten opblazen, lelijk ventje.
dan had je die hele amerikaanse inval overbodig gemaakt.
Maar geen 1 moslim interesseerde het wat, dat Saddam zijn eigen volk terroriseerde, en martelde.
Niet Bin, niet Al kwada, niet Arafat.
Dus stuurde God een ander volk! " om onze broeders en zusters in Irak te helpen"
wat een huichelachtige ondertekening
Wat heeft Arafat ermee te maken a mongool, hij heeft genoeg aan zijn hoofd met Palestina. Die vieze Joden pakken Palestina gewoon af en daar zeg je niks over, als je de kanaal Al jazeera had dan zou je pas werkelijk zien wat de Joden met de Palestijnen doen, gewoon doden zonder reden.
En in hun tora or what ever staat dat wie geen Jood is een dier is, nou wat een ''respect'' hebben de Joden.
Besides... niemand heeft om ''hulp'' gevraagd van de Amerikanen, hun komen zogenaamd iedereen tot hulp damn niemand heeft om hun gevraagd hun doen zo, zodat ze later de Irakezen kunnen pakken en zeggen ja we hadden jullie vroeger ''geholpen'' dan gaan ze hun chanteren daarmee.
Dus we want moreeeeeeeee dood aan de bezetters in Irak!!!
So dead to the Americans.
Besides... klaar Saddam is gepakt,wat willen ze nu nog meer OPROTTENNNNNNNNNNNN MOETEN ZE!!!!!!!!!!!!!
Is hun land NIETTTTTTTTT!!!!!!!!
Of willen ze zoals in Palestina doen!!!
Het gaat hun om de OLIEEEEEEEEEEEE klaar, Bush juigt als er weer een Arabier dood gaat, en wij juigen als er een Amerikaan dood gaat.
Dood aan alle Amerikanen in Irak en Joden in Palestina!!!!!!!
Ezzedine
20-12-2003, 11:59
Denk je echt dat Amerika Irak binnevald voor Saddam idioot.
Waarom vielen ze dan niet Georgie binnen waar een man ok z'n hele leven regeert.Of De democratische(yeah right) republiek Congo,myanmar,oezbekistan waar politieke tegenstanders levend worden gekookt nee ze zijn zelf een bondgenoot van de VS.
Dus komt niet ouwehoeren over Amerikanen en hun bedoelingen dat is er maar een OLie dus Geld
Ezzedine
20-12-2003, 12:01
Binnenvalt
Origineel gepost door Masriya
Besides... klaar Saddam is gepakt,wat willen ze nu nog meer OPROTTENNNNNNNNNNNN MOETEN ZE!!!!!!!!!!!!!
Is hun land NIETTTTTTTTT!!!!!!!!
Of willen ze zoals in Palestina doen!!!
Het gaat hun om de OLIEEEEEEEEEEEE klaar, Bush juigt als er weer een Arabier dood gaat, en wij juigen als er een Amerikaan dood gaat.
Dood aan alle Amerikanen in Irak en Joden in Palestina!!!!!!!
Ga dan op een amerikaanse site zitten juichen, waar Bush het ook kan lezen. Dan kunnen jullie lekker tegen elkaar op zitten juichen.
AlHoceima_Leila
20-12-2003, 12:15
Origineel gepost door Peej
Ga dan op een amerikaanse site zitten juichen, waar Bush het ook kan lezen. Dan kunnen jullie lekker tegen elkaar op zitten juichen.
Net alsof Bush naar ons gaat luisteren
het enige wat hij doet is met zijn holmaatjes plannen bedenken hoe ze de rest van de wereld van hun gaan maken
onverwijderbaar
20-12-2003, 12:24
Origineel gepost door wolfowitz
als je je geloof had willen verdedigen, dan had je jezelf in irak onder de neus van Saddam moeten opblazen, lelijk ventje.
dan had je die hele amerikaanse inval overbodig gemaakt.
Maar geen 1 moslim interesseerde het wat, dat Saddam zijn eigen volk terroriseerde, en martelde.
Niet Bin, niet Al kwada, niet Arafat.
Dus stuurde God een ander volk! " om onze broeders en zusters in Irak te helpen"
wat een huichelachtige ondertekening
ga springen tot je erbij neervalt afschuwelijke wolf,
sadam finincieerde de palestijnen dat is wat voor mij telt,
de iraqezen mwaa wat moet ik erover zeggen een volk dat hun eigenland leegrooft niet echt een bepaalde volk om het voor optnemen vind je niet over het algemeen hebben ze de kant van amerika gekozen en nu zien ze de gevolgen "hiep hiep hoera leve de democratie" ben benieuwd hoe de wereld eruit zal zien als amerika hun democratie over heel de wereld instaleren, ze geven zelf ook een prachtig voorbeeld maar goed dat is nou eenmaal een tactiek van de joden vinden zichzelf perfect en willen de wereld perfect maken (in hun ogen, voor mij is het verloederen)
allahoema dammirhoem bi tadmira kabiera (amien) :eek:
Origineel gepost door Peej
Jij bent echt een mongooooooooool, zodra een NL niks te zeggen heeft gaan ze onzin uitkramen.
1-Denk je nou echtttttt dat Bush het leest?
2-Als ik op een Amerikaanse site ga, bannen ze me gelijk want je weet Amerikanen kunnen niet tegen kritiek zijn net baby's!!
onverwijderbaar
20-12-2003, 13:33
Origineel gepost door percolator
Door bijvoorbeeld hard te roepen "we want more"
Moedige krijger, zolang het jou bloed niet is kan je hard roepen.
Maar holle vaten maken ook het meeste lawaai.
Ma3a salama \
niet te snel de topic doorlezen beste jongen de citaat die jij nu geeft is niet afkomstig van mij dus niet op mij reageren met een citaat van iemand anders "we want more" ik wil dat ze verdwijnen dat bespaart ook een hoop doden vind je niet :zwaai:
Oké, JamalZegt speciaal voor jou dan. Ik vind je echt zielig met al je haat. Zelf heb ik ook gehaat. Ik heb heel veel gebeden of God me wilde helpen met de haat uit mijn hart te krijgen. Ik zal ook voor jou bidden of je haat mag weggaan. Want je mag jezelf verdedigen. Dat klopt. Maar haat is niet goed. Het breekt anderen maar af, maar ook jezelf. Haat werpt een schaduw over je levensvreugde. Sterkte.
Oké, ik zal ook voor de Israëli's, Palestijnen en Amerikanen bidden. Ik ben blij dat ik toch nog iets kan doen aan de wereldproblemen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.