Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Donkere vlekken onder oksels..

Pagina's : [1] 2 3 4

Larachiaaa
20-04-2008, 22:21

Salaam Ik heb donkere vlekken onder mijn oksels kan door het scheren komen denk ik. Maar de zomer komt eraan en met die vlekken onder mijn oksels dat kan echt niet:( .... Wie heeft dit ook..? Weet iemand wat ik hier tegen moet doen? Ben echt radeloos...:traan1: Alvast bedankt....

Zinebb
20-04-2008, 23:27
je kan blondeer poeder kopen en erop smeren da wordt je huid lichter en daarna olijf olie met citroen insmeren dan zal het weggaan

maroc6
20-04-2008, 23:31
je kan blondeer poeder kopen en erop smeren da wordt je huid lichter en daarna olijf olie met citroen insmeren dan zal het weggaan Blondeer poeder ?? wat is dat ?? nooit van gehoord..

sunnydaya
21-04-2008, 00:06
up! citroen is blekend dus mischien zal die helpen

Zinebb
21-04-2008, 11:41

Waar je highlight mee zet. ga naar een kapperswinkel of een TOKO in je buurt en vraag naar blondeerpoeder en peroxide 9% en meng een beetje en smeer het erop.

Kr0elleb0eL
21-04-2008, 11:53
Ik heb citroen al geprobeerd, heeft niet echt wat geholpen.. Ik doe nu sinds 3 weken epileren ipv scheren, ik hoop dat dat beter uit zal pakken.. Me moeder zegt dat het ook komt door deo :confused:

Samoura22
21-04-2008, 11:53
helpt dat ook tegen pigmentvlekken? op de armen b.v

G-Bella
21-04-2008, 12:09
up! citroen is blekend dus mischien zal die helpen Gaat dat niet prikken na het scheren?

Kr0elleb0eL
21-04-2008, 12:17
Gaat dat niet prikken na het scheren? Auch!! Zeker wel, je moet het ook niet nĂ¡ het scheren doen lieve meid.

safaaa
21-04-2008, 12:22
Ze zeggen dat het door het scheren komt en als je gaat epileren dat het dan weg gaat... :kweetnie:

sarabou
21-04-2008, 13:04
et komt niet door het scheren. het komt door deo. daar krijg je donkere plekken van onder je oksels. je kunt naar de dokter gaan en vragen naar een middel die daar tegen helpt. ik weet niet hoe het heet, maar het is een goed middel. in ziekenhuisen wordt het gebuikt bij mensen die incontent zijn. door urine krijg je ook van die donkere plekken op de schaamstreek. veel suc6

meisjeuitrdam
21-04-2008, 13:40
Ik heb citroen al geprobeerd, heeft niet echt wat geholpen.. Ik doe nu sinds 3 weken epileren ipv scheren, ik hoop dat dat beter uit zal pakken.. Me moeder zegt dat het ook komt door deo :confused: Hoe epileer je onder je oksels? :confused: Toch niet met een apparaat :wow:

Chaimav
21-04-2008, 14:29

et komt niet door het scheren. het komt door deo. daar krijg je donkere plekken van onder je oksels. je kunt naar de dokter gaan en vragen naar een middel die daar tegen helpt. ik weet niet hoe het heet, maar het is een goed middel. in ziekenhuisen wordt het gebuikt bij mensen die incontent zijn. door urine krijg je ook van die donkere plekken op de schaamstreek. veel suc6 dat komt echt niet door deo, ik gebruik noooooooooooiiiiiiit deo en toch heb/had ik het ook. ik verfris me met doekjes (water en zeep) maar ik zweet heel weinig. ik gebruik sabon beldi, goed insmeren, laten intrekken en dan srcubben tot je vel rood ziet, je zal zien het werkt echt en het is een natuurlijk product:goedzo:

ikweetalles
21-04-2008, 15:03
dat komt echt niet door deo, ik gebruik noooooooooooiiiiiiit deo en toch heb/had ik het ook. ik verfris me met doekjes (water en zeep) maar ik zweet heel weinig. ik gebruik sabon beldi, goed insmeren, laten intrekken en dan srcubben tot je vel rood ziet, je zal zien het werkt echt en het is een natuurlijk product:goedzo: Ga ik even uitproberen, :hihi:

Kr0elleb0eL
21-04-2008, 15:54
Hoe epileer je onder je oksels? :confused: Toch niet met een apparaat :wow: Pincetje :hihi: Op aanraden van een m.nl lid :nerd: .. Ik moet zeggen dat t echt beter is als scheren..

Pagina's : [1] 2 3 4