Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : straadbeeld morac girls in NL

Pagina's : [1] 2 3

lady_arabia
19-12-2003, 23:31

Salam alikom, Bismillah erhamem erehiem, Ik merk dat er de laatste tijd in mijn omgeving veel kritiek is over de straatbeeld van maroc girls. Korte rokjes worden gedragen onvrouwelijke taal etc..... Kort samengevat de Islam zijn ze vergeten. Anderzijds heb je de vrouwen die het allemaal goed weten en veel kretiek aan hun uiten op een onvriendelijke manier. Dus in het algemeen kunnen we zeggen dar er zijn 2 groepen vrouwen zijn die `losbandig“zijn en de vrouwen die het allemaal goed weten en niet bang zijn om het te uiten. Tussen beide vrouwen voel ik me niet thuis. Namelijk om het volgende: Ik vind namelijk dat de vrouwen die de kennis van islam hebben. Zorgvuldig om moet gaan met het leveren van kretiek. Het is uiteraard onze taak om ze op de juiste pad te brengen. Maar niet op een manier om ze te laten schrikken. Vergeet niet dat die meisjes de shitan te vriend hebben. Op straat zie ik dat de shitan ze kwelt door ze te vertellen dat die rokjes emancipatie en moderniteit uit. Ik vraag jullie niet de shitan te helpen door ze op straat uit te schelden maar met ze te gaan praten met respect. De islam is nooit bedoeld om ons arrogant te gaan voelen als we het beter weten. Omdat ik arabisch ben onderwezen zullen er vast veel spelfouten zijn in mijn betoog mijn excesses daar voor. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Salam alikom, Moslima

Noranador2
19-12-2003, 23:47
Je hebt in zekere zin wel gelijk maar ik vind dat je het een beetje verkeerd overbrengt. Heel kort gezegd bedoel je............Vergeet de Islam niet en oordeel niet over Uw medemens. Maar dat is niet de eerste keer dat we dat hier zien en wat betreft de spelfouten viel het wel mee. 1 opmerking het is kritiek ipv kretiek

lady_arabia
19-12-2003, 23:48
Je hebt gelijk dat bedoelde ik ook. Maar vind het ook belangrijk dat we ze helpen. Origineel gepost door Noranador2 Je hebt in zekere zin wel gelijk maar ik vind dat je het een beetje verkeerd overbrengt. Heel kort gezegd bedoel je............Vergeet de Islam niet en oordeel niet over Uw medemens. Maar dat is niet de eerste keer dat we dat hier zien en wat betreft de spelfouten viel het wel mee. 1 opmerking het is kritiek ipv kretiek

lady_arabia
20-12-2003, 00:09
Origineel gepost door percolator 100% gelijk heb je. Door die meisjes uit te schelden zal men ze enkel verder wegduwen van de Islam. Wie wil er nu uitgescholden worden door mensen die van zichzelf beweren dat ze een vredlievende religie aanhangen? :confused: Je hebt gelijk dat was mijn doel van mijn betoog

mondsnoerend
20-12-2003, 02:58

bezems

lady_arabia
20-12-2003, 16:16
Origineel gepost door groentje juistem veel van die jongens lopen ieder dag bij de wallen kijken of er wat te ritsen valt... , Hmm ok

sneakynawal
20-12-2003, 22:24
Origineel gepost door mondsnoerend bezems Wat versta JIJ eigenlijk onder 'bezems'? Is dat een woord van de straat...? :confused:

rossi
20-12-2003, 23:00
ik vindt dat je wel gelijk heb. De marrokaanse vrouwen over het algemeen zijn heel vijandelijk tegenover elkaar opgestelt. Ze helpen elkaar meer aan de sitan kant dan aan het goeie. En de vrouwen die goed bezig zijn. Houden ook afstand van het slechte gedeelte. Omdat ze bang zijn om ook die kant optetrekken. In plaats van die meisjes als vriendin hebben om het goeie voorbeeld te geven. Dus, niet hun volgen maar anders om. Ik hoop dat jullie mij begrijpen. En het geldt ook voor de jongens, niet dat ik straks van die reacties krijg. Hiermee zou het veel beter gaan met de marrokaanse gemeenschap in Nederland. Maar insallah gaat het wel beter in de toekomst met de brother en zusters.

Sarah_86
21-12-2003, 11:22
wil je dan ook gelijk over de mannen begingen die zijn ook niet echt goed bezig vind je ook niet maar dat is natuurlijk niet belangerijk

Peej
21-12-2003, 11:44
Waarom maken jullie je wel druk om de Marokkaanse meisjes op straat maar niet om de jongens? Ik hier namelijk nog nooit een dergelijke topic gezien over Marokkaanse jongens die op straat rondhangen en die zich (middels kleine en grotere criminaliteit) veel erger gedragen en een veel grotere smet op de Marokkaanse gemeenschap werpen. En ik heb het hier natuurlijk niet over "de Marokkaanse jongens" in het algemeen. Maar over die kleine groep criminele Marokkaanse jongens die in diverse steden in Nederland de straten onveilig maken in bepaalde wijken.

rossi
21-12-2003, 16:48
Origineel gepost door Sarah_86 wil je dan ook gelijk over de mannen begingen die zijn ook niet echt goed bezig vind je ook niet maar dat is natuurlijk niet belangerijk LEES HET MAAR NOG EEN KEER GOED DOOR!!!!!!!!! IK HEB ER NAMELIJK BIJ GEZET DAT HET OOK VOOR DE JONGENS GELDT!

rossi
21-12-2003, 16:50
Origineel gepost door Peej Waarom maken jullie je wel druk om de Marokkaanse meisjes op straat maar niet om de jongens? Ik hier namelijk nog nooit een dergelijke topic gezien over Marokkaanse jongens die op straat rondhangen en die zich (middels kleine en grotere criminaliteit) veel erger gedragen en een veel grotere smet op de Marokkaanse gemeenschap werpen. En ik heb het hier natuurlijk niet over "de Marokkaanse jongens" in het algemeen. Maar over die kleine groep criminele Marokkaanse jongens die in diverse steden in Nederland de straten onveilig maken in bepaalde wijken. DEZE TOPIC GAAT OVER DE MARROKAANSE GIRLS VANDAAR DEZE REACTIES NATUURLIJK!!! EN ALS JE HET OVER DE MARROKAANSE BOYS WILT HEBBEN IK ZOU ZEGGEN GA JE GANG,OPEN EEN TOPIC!

zindelali
25-12-2003, 17:48
je bent niet lekker ,ff met ze praten,als we de islam gaan bij halen moet je meteen zo een korte rok sletje van straat vegen.

Gangstar
05-01-2004, 14:06
STATIONSHOERE HAHAHAH

TarikZiani
05-01-2004, 15:42

iedereen voor zich zelf a.u.b

Pagina's : [1] 2 3