Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Afvallen!

Pagina's : [1] 2 3

ze3maa_ze3maa
19-12-2003, 23:27

Hallo iedereen! Heel erg bedankt dat jullie de moeite nemen om dit te lezen, ik waardeer het echt. Ik wil jullie een vraag stellen over afvallen. Ik heb namelijk een marokaanse vriendin die nogal dik is en zij wil al jaren afvallen. Ze is al naar verschillende dietisten gegaan enz. maar dat heeft niet geholpen. Daarom wilde ik aan jullie vragen of iemand van juliie weleens is begonnen met afvallen en het succesvol is verlopen. Zoja zou je dan alstjeblieft willen vertellen hoe je dat hebt aangepakt en na hoelang je ongeveer de verschillen begon op te merken oftewel resultaten begon te zien. Nogmaals wil jullie alvast heeeeeeeel erg veel bedanken voor de moeite en voor jullie tijd die jullie hieraan besteden. Shokran!

chiqa20
20-12-2003, 08:30
ik weet wel wat voor je maar ik moet eerst weten hoeveel kilo ze wil afvallen want wat ik weet is alleen voor echt dikke mensen!!!

aliyaah
20-12-2003, 08:35
Ik adviseer je om je vriendin te zeggen dat ze het via haar huisarts moet proberen. Er schijnen pillen te zijn die je helpen met afvallen, via je huisarts is het veiliger. Er zijn namelijk ook pillen die schade kunnen aanrichten. In ieder geval probeer nooit pillen op eigen houtje. Salaam :zwaai:

siham515
20-12-2003, 12:48
Ontbijt smorgen een groote glas water op drinken, met kopje thee en volkorenbrood 2 sneedtjes zonder boter plakje kaas 20+ heeft mindervet en bij de lunch een appel en rijstwaffel en waternatuurlijk en avond maaltijd eet ik gekookte groente dus iedere keer een variatie en liefer geen vlees het beste vis eten

siham515
20-12-2003, 12:51

Breng varitie in je maaltijd Eet veel groente en fruit Gebruik volop volkorenbrood en aardappelen Kijk uit met verzardige vetten Belijf op je gewicht Gebruik niet teveel zout Drink minimaal 2 liter water per dag Beperk tussen doortjes Lees de verpakkingen en weet wat je eet veel sucxes meid:D

talliban
20-12-2003, 18:26
De een valt af door de snoepkast dicht te gooien. De een valt af door een wonder pilletje uit amerika. De een valt af door elke ochtend een rondje rennen. De een valt af door zijn hele leven alleeen crackers te eten. De een valt af door boven een sportschool te gaan wonen. De een valt af door................................ Kortom, per persoon verschilt het gewoon, bij de een werkt een pil wel en bij de ander werkt het niet. Je vriendin moet zelf even nagaan wat gezond is, eerst moet ze gewoon nagaan waaruit haar dagelijkse voeding bestaat? Zit er teveel vet in? Dan moet ze snoeien etc. Verder denk ik dat de beste manier gewoon sporten is. Als je beweegt verbrand je. En op de fitness school kan ze heel veel oefeningen doen en kan ze veel uitgelegd krijgen. Verder raad ik pilletjes en wondermiddeltjes af, niet of weinig eten is ook slecht. Ik ken mensen die zijn afgevallen en lelijk geworden. "Het staat ze niet".

ze3maa_ze3maa
20-12-2003, 18:58
Ik wil iedereen bedanken voor jullie adviezen, suggesties enz. Waar het om gaat is dat ze wel snoep, chocola en chips niet meer eet en verder eet zij bijvoorbeeld hee1 kom cornflakes en een volkorencracker en that's it. Ze probeert dus af te vallen door veeeeeeeeeeel minder te eten en zichzelf dus uit te hongeren. Waar ik bang voor ben is dat ze dadelijk dit allemaal heeft gedaan en het haar niks heeft opgeleverd en ze er dan een eetstoornis of zo aan overhoudt. Ik heb geprobeerd met haar te praten maar hhet lukt gewoon niet en om even terug te komen op aliyaah ze is al naar de huisarts geweest maar dat heeft uiteindelijk ook niks opgeleverd. Maar toch bedankt iedereen, ik waardeer het echt. Over mijn vriendin: Ze weegt nu ongeveer 75 kilo en ze draagt ongeveer maat 44. Wat ik uit jullie reacties opmaak is kortom: een minder vet, drink veel water, probeer meer te bewegen en eet veel fruit en groente. Enne Fitrah, ik wil jou vragen of je me die dieet toch wil sturen en dan kan ik eventueel kiken of ik er iets aan heb. Iets is beter dan niets toch?! Thanks iedereen! Jullie zijn echte schatten dat jullie me hiermee willen helpen!

Israae
20-12-2003, 21:02
Wil je goed afvallen! Dan raad ik je het volgende aan: 1. Ga trainen, het liefst zo vaak mogelijk en doe alles op een zo laag mogelijk niveau, bijvc. 30 min. fietsen op niveau 2. 2. Gezond eten. verander je eetpatroon en drink veel water tussendoor. Sla het ontbijt juist niet over! Ontbijt goed,en eet gezond op drievaste momenten van de dag. Sla juist de tussendoortjes ( snoep, chocola, en andere vettigheden) over. En stop minimaal 3 uur met eten voordat je gaat slapen. Probeer het gewoon dit is het enige dat helpt! En geloof me doe niet aan die afslankpillen want dat brengt meer schade aan dan het helpt afvallen. De grootste shit die ikooit heb gehoord! Succes!

ze3maa_ze3maa
20-12-2003, 22:15
Bedankt meid! Ik vind het heel lief van je!

aliyaah
21-12-2003, 07:51
sennae, Dat is echt wel knap ... hoe heeft ze dat gedaan? :confused:

dulce_lamia
21-12-2003, 09:33
zij komt dus aan omdat ze voorn. zoetwaren eet di eworden in het lichaam omgezet naar vetten en ook nog de vetten die opgeslagen worden (allemaal lege calorieen) Wat zij moet doen is meer voeding eten waar je wel vol van raakt anders blijf je in een kringetje doorgaan. Schrap de snoep voor 1 week compleet (dus ook koek en chips enz) en leef alleen op fuit tot 12 uur, smiddagseen lunch van brood en een bord avond eten wat je famillie eet en je zult zien dat je na een week een snoepje neemt en dat ene snoepje voelt dan aan als 10 en heb je genoeg. Je moet je niet vol eten, stop gelijk als je honger weg is met eten. voor mij helpt dit wel maar je moet het wel volhouden want je moet je zelf eigenlijk laten wennen aan weinig snoep.. dan heb je er ook geen zin in.

coalitiegenoot
21-12-2003, 14:16
jij en je vriendin moeten gewoon een hongerstaking thuis beginnen voor meer zakgeld ofzo dat helpt zeker :hihi::hihi::hihi:

extremiste_4eva
21-12-2003, 17:15
Origineel gepost door rachida_somaya uuh nou ik heb een zus die ooit een dieet heeft gevolgd , zeheeft 16 kilo verloren ,het beste wat ze kan doen is water,water,water drinken en regelmatig naar de sportschool wat ze ook kan doen is aqouasport dat is aerobic in het water je krijgt er een superslanke fit lichaam echt het helpt echt, je hebt ook doorzettingsvermogen nodig dus zet m op meid!!!! veel liefs rachida HELEMAAL MEE EENS HET BESTE IS ZOVEEL MOGELIJK WATER EN WAT BEWEGEN!!!!!!!!!

ze3maa_ze3maa
22-12-2003, 11:34
Heel erg bedankt! Insha'allah zal het haar helpen!!!!!!!!!!

misstomatisch
22-12-2003, 15:31

VETVRIJ ZIEKENHUISDIEET Op het internet op te zoeken. Het is voor mensen die in korte tijd veel willen afvallen. Mensen moeten wel hen eetpatroon veranderen willen ze op hen gewicht blijven die ze hebben bereikt. Ik ben al kilo's kwijt!

Pagina's : [1] 2 3