Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : heb al 2 jaar met haar.... maar????????

Pagina's : [1] 2

LZN
19-12-2003, 22:25

salaam!!!!! ik wou effe wat kwijt jongens en meiden ik heb al 2 jaar met een meisje maar het lijkt wel alsof ik haar pas ken .ik ben helemaal gek op haar a mensen ze maakt me egt gelukkig. ik weet dat ze de ware is voor mij als ik alleen haar stem hoor safie dan is mn hele dag weer goed .ik wil haar als mijn vrouw en moeder van mn kinderen ze is egt perfect ik zou haar nooit voor een andere meisje ruilen en voor geen geld en goud!!!!! soms hoor ik wel van meisjes of lees ik hier dat alle marokkaanse jongens players zijn en dat ze niet serieus zijn!!! wollah meisjes geloof me serieuze marokkaanse jongens bestaan degelijk wel !!!!!!!!!! zonder kapsones ofzo he!!! maar ik zie er best wel goed uit maar al die aand8 van die meisjes intresseert mij niet eens ik wil alleen haar!!!!!!!! jullie weten niet wat ze met me doet ze maakt me gek en weten jullie ook waarom???? omdat ze moeilijk is!!!!!! daarommmmmm ik hoop veel reacties te krijgen ik zie wel wat jullie schrijven!!! ma3a salaama.

2Smart4u
19-12-2003, 22:46
weet je dat jij het mooiste hebt wat je je maar kan wensen?? een mooie meid op wie je HELEMAAL GEK bent.....is dat niet prachtig Rachid? en dan te bedenken dat je haar al twee jaar kent..mooooi echt waar... Ga vooral door en heb veeeeel plezier verder. Moge je het gevoel niet kwijtraken en nog veel jaartjes hebben met jouw PRINSES. :zwaai:

ladymarueca
19-12-2003, 23:40
Re: heb al 2 jaar met haar.... maar???????? (Bericht #) weet je dat jij het mooiste hebt wat je je maar kan wensen?? een mooie meid op wie je HELEMAAL GEK bent.....is dat niet prachtig Rachid? en dan te bedenken dat je haar al twee jaar kent..mooooi echt waar... Ga vooral door en heb veeeeel plezier verder. Moge je het gevoel niet kwijtraken en nog veel jaartjes hebben met jouw PRINSES. 2Smart4u heeft gesproken helemaal gelijk meid!! tbarkallah 3liek rachid wallah kben blij te horen dat jongens er nog jongens zijn die er zo over denken. En thalla fieha! xxx Lm

CYDAL
19-12-2003, 23:42
Zijn er genoeg hoor alleen vallen ze niet zo op, maar jah die rustige boys houden zich meestal op de achtergrond vandaar dat jullie ze nooit leren kennen! ;)

2Smart4u
19-12-2003, 23:46

jep CYD.. net als de meiden ;) vergeet niet. DE BESTE APPELS HANGEN AAN DE HOOGSTE TAKKEN EN ZIJN MOEILIJK TE BEREIKEN. DE ROTTE APPELS VIND JE MAKKELIJK....die liggen voor het oprapen.

missfirdous
19-12-2003, 23:48
heey je zei dat ze moeilijk was/?? daarom maakt ze je gek?? wat bedoel je met ze is meoilijk??

oem_roekaya
20-12-2003, 01:33
[QUOTE]Origineel gepost door ladymarueca [B]Re: heb al 2 jaar met haar.... maar???????? (Bericht #) weet je dat jij het mooiste hebt wat je je maar kan wensen?? een mooie meid op wie je HELEMAAL GEK bent.....is dat niet prachtig Rachid? en dan te bedenken dat je haar al twee jaar kent..mooooi echt waar... Ga vooral door en heb veeeeel plezier verder. Moge je het gevoel niet kwijtraken en nog veel jaartjes hebben met jouw PRINSES. 2Smart4u heeft gesproken helemaal gelijk meid!! tbarkallah 3liek rachid wallah kben blij te horen dat jongens er nog jongens zijn die er zo over denken. En thalla fieha! :confused: :confused: ik vind het helemaal niet zo goed en dat hij er zo over denkt als een jonge echt met je verder wil dan trouw!! hij wil dan geen fitnah voor haar broeder je weet zeg je dat ze de ware voor je is je wil zelfs trouwen ooit zeg je waarom doe je dat dan niet? de islam heeft gezegd geen relatie hoe langer je hiermee doorgaat hoe langer je met sjetaan speeld

BentFes
20-12-2003, 09:12
Grijp je kans. Ik denk dat je haar ten huwelijk moet vragen, zodat deze haramrelatie stopt. ;) Beter te vroeg dan te laat. Veel succes Ma3a Salama :zwaai:

talliban
20-12-2003, 18:15
ze is moeilijk? Maak daar maar geen punt van want alle vrouwen zijn moeilijk. hahah, hihih

zhino
20-12-2003, 19:15
LEG UIT hoe doet ze moeilijk ik bedoel geef eens een paar voorbeelden euhmm....niet dat ik niet weet hoe je moeilijk moet doen maar ja vertel je jonge man wat maakt je zo gekkkkk hahahah

DOUKALIA18
20-12-2003, 20:23
ja hoezo moeilijk in wat voor soort situaties

Lampjuh
20-12-2003, 22:56
Moeilijk om te krijgen ze valt niet snel voor je en geeft je niet veel aandacht m.a.w ze is niet makkelijk daar vallen alle jongens op, voor hun is het een mysterieus iets in ieder geval het beste toegewenst

maghrabia82
21-12-2003, 15:18
Allah ie kamel bigier zou ik zeggen.....

ladymarueca
21-12-2003, 19:36
zeker weten! allah ie kemel bigier inshallah!! Veel succes :) xxx lM

selimagirly
22-12-2003, 22:47

Voor zulke jongens als jullie heb ik echt respect voor... jammer dat er niet meer zijn... Ik wens je verder veel succes met die meiden Veel liefs

Pagina's : [1] 2