Bekijk originele versie : Ik Eet Echt Heel Erg Veel Maar .............!
marocgirl18
19-12-2003, 21:24
MAAR IK WORD NIET DIK HOE KAN DAT IK BEN HEEL DUN IK BEN 1.70 LANG EN WEEG MAAR 60 KILO EN IK VIND ZELF DAT IK ECHT VEEL EET WIE WEET HOE DAT KOMT ER ZIJN HEEL VEEL MENSEN ALS ZE ZO VEEL ETEN DAT ZE METTEEN ONTPLOFFEN ZE WORDEN DAN HEEL DIK MAAR BIJ IS DAT NIET ZO IK WIL BEST WEL EEN BEETJE BIJ KOMEN VIND IK DAN :D :D :D :D :D :D :D :D
sousiagirl21
19-12-2003, 21:32
mischien ben je zo aangelegd,of heeft het met stres te maken.ik eet ook heel veel maar blijf altijd op het zelfde gewicht
marocgirl18
19-12-2003, 21:41
jah ik ben wel al 6 maanden gestrest misschien dat het daar door komt maar ik ben altijd zo dun gebeleven nooit te dik maar ik wil zeker niet dik worden maar een beetje aankomen kan wel ......
ChOcOtOfFfF
19-12-2003, 21:42
60 is toch niet te licht?
ik heb hetzelfde als jij ik vreet alles wat los en vast zit en kom ook niks aan.
maar vind het wel goed zo, kan ik tenminste later nog wat uitdeien als ik mama wordt Insha Allah :hihi:
Sommige mensen moeten oppassen anders worden ze te dik.
Andere mensen moeten oppassen anders worden ze te mager. Dat is inderdaad zo.
Ga het er alsjeblieft niet aansnoepen, want ik heb eens een vriendin gehad die het zo probeerde. We hebben na een paar maand zo moeten lachen, want ze was nog even mager, ze had alleen een beetje een buikje. Gelukkig ging dat er ook zo af.
Een beetje forser worden door een sport als bijvoorbeeld body-pump te doen (net zoiets als aerobic, alleen dan met kleine gewichtjes), kan misschien wel helpen. Ook is vlees iets waar je snel dikker van wordt en nog gezond ook.
Maar laat het vooral geen obsessie worden. Het belangrijkste is dat je gezond bent. En dik of dun ieder mag er zijn zoals die is.
xxMocro_girlyxx
19-12-2003, 23:44
Heeey jah, dat komt me wel bekend voor! iemand tips?
Narkotic
19-12-2003, 23:47
je hebt een anabolisch systeem als afbraak in je maag ofzo
ik heb da ooit eens geleerd met biologie
zehmaa dat gy voedingsstoffen afbreekt ipv opstapelen
(ik word dokter binnenkort inshAllah) rwinaaaa dan
Bent_Fes
19-12-2003, 23:55
Nou 60 kilo bij 1.70 is zeker niet te licht meid....... :confused:
yasminne
20-12-2003, 09:38
Had ik een jaar of twee terug ook.
Ik kon eten wat ik wou, maar hield mijn maatje 34.
Zo dun als ik weet niet wat.
Maar opeens ging ik uit het niets naar maatje 38 :schrik1:
Naar een beetje afvallen, heb ik nu maatje 36.
Maar ik moet wel zeer opletten op mijn gewicht heb op dit moment een jojo gewicht.
Hoef maar iets te eten en ik kom al weer een kilotje bij.
Maja dit heb ik meegekregen dus hamdolilah.
AlHoceima_Leila
20-12-2003, 12:53
hahhaah
jah er valt nix aan te doen he
dussss
RisLaine
20-12-2003, 13:06
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
60 is toch niet te licht?
ik heb hetzelfde als jij ik vreet alles wat los en vast zit en kom ook niks aan.
maar vind het wel goed zo, kan ik tenminste later nog wat uitdeien als ik mama wordt Insha Allah :hihi:
Voor 1.70 Is 60 Kilo Inderdaad Niet Te Licht. :rolleyes:
Origineel gepost door Bent_Fes
Nou 60 kilo bij 1.70 is zeker niet te licht meid....... :confused:
Inderdaad, ik ben ook 1.70 en weeg nog minder en vind mezelf al dik..........
Lady_moi
20-12-2003, 13:15
misschien heb je een worm in je buik die het voedsel opeet :) woullah das geen leugen sommigen hebben dat..
Lady_moi
20-12-2003, 13:17
Origineel gepost door RisLaine
Voor 1.70 Is 60 Kilo Inderdaad Niet Te Licht. :rolleyes:
dat is het perfecte gewicht..normaal zou iedereen zo moeten wegen bv als ge 1m60 zijt dan moet je normaal 50kg wegen..op school geleerd :o
chainreaction
20-12-2003, 14:26
60 kilo en ze is vrij lang dan is ze wel superslank maar wanneer is dat lelijk........
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.