Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jongens zeg eens.....

Pagina's : [1] 2 3 4

FrEaKoFnAtUrE
19-12-2003, 20:32

Als je op een schoolfeest bent en je ziet dat alle mocro meiden gaan dansen................wat vind je dan van die meiden????????? GRAAG NORMALE REACTIES............... Groetjes

babyboy
19-12-2003, 20:40
ik ga niet naar schoolfeesten!

FrEaKoFnAtUrE
19-12-2003, 20:44
Dan moet je niet reageren oke........:D :ZWAAI: no hard feelings

OujDa_LaDy
19-12-2003, 21:02
Welke Dans Dansen De Meiden..:maf2:

FrEaKoFnAtUrE
19-12-2003, 21:04

Gewoon ze gaan helemaal tekeer..........sommige ook met hoofddoeken.............maar als een meisje nou gewoon gaat dansen niet te maar ook niet te terughoudend........wat denk je dat die jkongens daar dan van vinden.......?

ahlam123456789
19-12-2003, 21:36
ik denk dat ze het op die moment wel leuk vinden maar als ze naar huis gaan haar gaan uitschelden en gan uit lachen met hun vriendjes vooral als ze een hoofddoek draagt nog wel daar zou ik zelfs nog van walgen laat staan een jongen.

meknessia86
19-12-2003, 21:43
Nou ja wat maakt het uit als een meisje gaat dansen op een schoolfeest. En ik heb het dan over normaal dansen. Daar is een schoolfeest voor lijkt mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!! En als je daar iets op tegen hebt dan blijf je toch lekker thuis. Niemand die je dwingt.

meknessia86
19-12-2003, 21:51
En waarom hebben we het altijd over de meisjes voor de jongens is het ook niet geoorloofd.

sneakynawal
19-12-2003, 22:08
Origineel gepost door TnAwIeS De jongens hebben geen hoofddoek op! :rolleyes: Okay dat kan ik me nog bij voorstellen.... maar zonder hoofddoek dan! Wat zou je dan denken?

DonnaBella
19-12-2003, 22:09
Wuahahhaha schoolfeesten Die goeie ouwe tijd

miriammetje
19-12-2003, 22:15
salaam alikoem... het is bekend dat in ons geloof niet correct is om te danse en al helemaal niet waar jongens bij zijn.....dus als je het wel doet dan vind ik het raar als jeje gaat afvragen wat die jongens daar wat vinde ik zou me meer druk maken wat allah swt daar van zou vinde..... walikoem salaam miri

ik_oke_is
19-12-2003, 22:19
Origineel gepost door FrEaKoFnAtUrE Als je op een schoolfeest bent en je ziet dat alle mocro meiden gaan dansen................wat vind je dan van die meiden????????? GRAAG NORMALE REACTIES............... Groetjes .... :maf3:

FrEaKoFnAtUrE
19-12-2003, 22:20
oke ik zie dat iedereen andere stanpunten hebben........kijk als jongens dansen..........vinden heel veel meisjes dat niet leuk.........meisjes denken bijna hetzelfde over jongens zoals jongens over meisjes denken......maar heel vaak willen meiden dansen maar zijn ze bang wat de jongens er van gaan vinden..!!!!Begrijpen jullie......

ik_oke_is
19-12-2003, 22:25
Origineel gepost door FrEaKoFnAtUrE oke ik zie dat iedereen andere stanpunten hebben........kijk als jongens dansen..........vinden heel veel meisjes dat niet leuk.........meisjes denken bijna hetzelfde over jongens zoals jongens over meisjes denken......maar heel vaak willen meiden dansen maar zijn ze bang wat de jongens er van gaan vinden..!!!!Begrijpen jullie...... iwa waarom zehmak moet je voor jongens gaan dansen?? geef me daar antwoord op en dan praten we verder ;) :maf3:

Sarah_Sweety
19-12-2003, 22:58

Je hoeft niet per se met een jongen te dansen (ikzelf dans gewoon met die jongens). En waarom zou het mij interesseren wat die jongens denken hun staan daar niet raar van op te kijken ofzo, het is gewoon een schoolfeest.

Pagina's : [1] 2 3 4