Bekijk originele versie : Zodra ik getrouwd ben
rachidabella
19-12-2003, 18:28
dan blijf ik gewoon elke dag lekker thuis!!!!
HIj mag wel voor me zorgen, ik heb geen nieuwe kleren nodig want zit toch thuis en scheelt hem geld....dat zei een vriendin van mij
maar denk niet dat ze dat volhoud
maar dames wie denkt er nog meer zo over??
rachidabella
19-12-2003, 18:31
Origineel gepost door TnAwIeS
Ja! En als je er zo over denkt graag een PM naar mij te sturen! Zo een vrouw zoek ik al tijden!
ik ga het gelijk doorgeven aan me vriendin...... ;)
je zult geen last van haar krijgen :D
rachidabella
19-12-2003, 18:34
Keej! :D
je gaat je als een koning voelen door haar....ze is een geboren keuken prinses en ze doet het nog wel met plezier he ;)
Lady_moi
19-12-2003, 19:00
Origineel gepost door rachidabella
dan blijf ik gewoon elke dag lekker thuis!!!!
HIj mag wel voor me zorgen, ik heb geen nieuwe kleren nodig want zit toch thuis en scheelt hem geld....dat zei een vriendin van mij
maar denk niet dat ze dat volhoud
maar dames wie denkt er nog meer zo over??
nooit zal ik zo denken allah yehfed das geen leven
ja erg hé laysterrrrrrrrrr is abnormaal
No way! Dat ik als vrouw ben geboren betekent nog niet dat ik mijn leven opgeef voor mijn man. Ik ga gewoon werken en ook van mijn leven genieten. Als je trouwt verandert er niks, er komt gewoon iets bij.
Ma3a Salama
:zwaai:
Angeltje
19-12-2003, 19:58
Hmm rare gedachtegang is dat zeg.. maar goed, tis haar leven toch.. ik zou echt nie elke dag thuis zitte.. ik zou 't in iedergeval nooit kunnen volhouden..
:zwaai:
AlHoceima_Leila
19-12-2003, 19:59
onzin hoor maar ik heb het ook vaak gehorod maar jah
ieder zijn eigen keuze toch ?
AUB man! Ik respecteer hoe je erover denkt, maaruuuhh dus echt nix voor mij hoor?!! Ik ga nu toch niet al mijn studiegeld en mijn studie opgeven nadat ik een diploma op zak heb en dan lekker thuis zitten, want mijn mannetje gaat voor mij zorgen? HALLO Wake Up....We leven in 2003...niet in 1944...! Sorry hoor... Maar ik baal erval als er zoveel meiden zijn, met zoveel capaciteiten en dan zon domme praat! Je kan echt meer hoor meid! Zorgen voor elkaar is zeker belangrijk, maar in ieder geval niet op de manier die jij bedoelt..
Ewa succes met koken, als je nog wat recepten nodig hebt dan hoor ik het wel..hihihi
Robala
sousiagirl21
19-12-2003, 21:08
echt niet,ik blijf werken en voetballen tot dat ik er dood bij neer val,en ik wil de nieuwste kleren.
sweetness1984
19-12-2003, 21:10
wat een instelling zeg
Origineel gepost door sweetness1984
wat een instelling zeg
Ja he...het zou ook niet leuk zijn als we allemaal dezelfde waren.. :)
fatin_zina
20-12-2003, 00:32
Ja! En als je er zo over denkt graag een PM naar mij te sturen! Zo een vrouw zoek ik al tijden!
hahahahha :giechel:
Waarom zou je jezelf moeten verwaarlozen. Je doet het toch ook voor jezelf. Ik hoef niet afhankelijk te zijn van me man!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.