Bekijk originele versie : Laatse Week Bkr-Codering wissen!!!
Salaam broeders en zusters, dit is jammer genoeg de laatse week dat de bkr coderingen definitief kunnen worden gewist...(uiteraard tegen betaling)...Je bent tegen een bedrag van 350 euro definitief van je codering af en hebt dus geen last meer van afwijzingen, bij de bank of gsm-shop....
Pmm maaar ma3aa slaamaa
Mocro_Genius
19-04-2008, 15:42
Wat is dat voor een code?
doornroosjuh
19-04-2008, 15:44
Dat is als je een achterstand hebt opgelopen in betalingen bij een bank of abonnement etc, die achterstand word geregistreerd. En ja, dan krijg je bijna nergens een lening meer etc.
Wat is dat voor een code?
CoDERING a sahbi...dat betekent dus dat je ergens een openstaande rekening te laat hebt betaald..en nu geen gsm's of leningen kan afsluiten ;.)
Mocro_Genius
19-04-2008, 15:53
Oooo zoo, nee alhamdoelillah dat heb ik niet.
Thnx voor de uitleg :vrede:.
hassans85
19-04-2008, 16:46
350 euro bah te veel
350 euro bah te veel
dan blijf je er lekker 5 jaar aan hangen tog broeder...niemand heeft volgens mij om commentaaar gevraagd..ik wil alleen de mensen helpen die geholpen willen worden..nisk moet alles mag :D
------>>onzin hoekje is wel wat voor jou;)
dan blijf je er lekker 5 jaar aan hangen tog broeder...niemand heeft volgens mij om commentaaar gevraagd..ik wil alleen de mensen helpen die geholpen willen worden..nisk moet alles mag :D
------>>onzin hoekje is wel wat voor jou;)
Helpen doe je voor niets. Wat jij doet is geld verdienen en daarmee mensen een goede kans geven dat zij heel diep in de shit terecht komen.
Iedereen die een lening of een abo heeft is geregistreerd
je hebt alleen verschillende coderingen voor zowel negatief als positief
de banken en de telecom maatschappijen bepalen zelf of ze het wel of niet doen met de betreffende codering
daarbij hebben telecom maatschappijen ook een eigen lijst !! die ze ook checken
dus als je het voor een Gsm abo doet kan je het schudden :p
Iedereen heeft zijn eigen lijst. En 1 simpele ziel bij BKR kan niets veranderen. Je betaald en ziet niets terug......en wat ga je daar aan doen? Daarom is dit aanbod zo debiel. Als je er in geloofd......vooral doen.....maar nooit meer komen zeuren op dit forum dat je 'gepakt' bent.
Iedereen heeft zijn eigen lijst. En 1 simpele ziel bij BKR kan niets veranderen. Je betaald en ziet niets terug......en wat ga je daar aan doen? Daarom is dit aanbod zo debiel. Als je er in geloofd......vooral doen.....maar nooit meer komen zeuren op dit forum dat je 'gepakt' bent.
aar slaat dit p[ :S je hebt er echt geen verstand v an, want die ene ziel weet genoeg over you
aar slaat dit p[ :S je hebt er echt geen verstand v an, want die ene ziel weet genoeg over you
Als mensen worden gepakt.......zijn zij de lul. Daarnaast is het wissen bij BKR echt niet voldoende. Tel. rek. bijv. staan ook nog geregistreerd bij een andere organisatie....
maryam60
20-04-2008, 13:51
Je doet toch wel heel gevaarlijk jij he!!!
Ik kan dit zo kopieeren en dit doorgeven bij BKR in Tiel........
En via ICT kunnen ze zo achterhalen wie dit allemaal doet in hun bedrijf....
Je speelt echt met vuur jochie!!
Je doet toch wel heel gevaarlijk jij he!!!
Ik kan dit zo kopieeren en dit doorgeven bij BKR in Tiel........
En via ICT kunnen ze zo achterhalen wie dit allemaal doet in hun bedrijf....
Je speelt echt met vuur jochie!!
Of hij praat alleen maar.
maryam60
20-04-2008, 16:13
Of hij praat alleen maar.
ik denk het ook, hij vraagt 350 euro om iemand te deleten?? misschien 2 min. werk??? en ik vind als je iemand wil helpen vraag je niet zo'n bedrag hoor.....
en hij neemt ook nog eens de risico om zijn baan te verliezen....hahahah
stel je nou voor ik ga hem pmen, en ik ga hem dat geld geven via bank of dergelijk....ik heb dan gewoon contact met die jongen, zijn telefoonnummer of zijn banknummer, en ik kan hem dan gewoon aangeven bij de politie of bij BKR te Tiel.....
dus hij speelt echt met vuur gewoon....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.