Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : jezelf opblazen doet helemaal geen pijn!1 "wetenschappelijk ..te bewijzen"

Pagina's : [1] 2 3

LZN
19-12-2003, 15:19

jezelf opblazen doet helemaal geen pijn. dat is niet zo moeilijk te bewezen, een beetje wiskunde, biologie en natuurkunde dan kun je dat zo aantonen. een impuls heeft ong. 0.01 sec nodig om ons hoofd te bereiken.. een ontploffende bom is veel sneller . dus stel nou dat je jezelf opblaast, de impuls die pijnlijk gevoel naar je hersens moet vervoeren zal het niet kunnen bereiken want in de tussen tijd zijn je ontvangende cellen al beschadigd en dus je voelt helemaal geen pijn.... ...

AlHoceima_Leila
19-12-2003, 15:31
hahaah helaas kun je bijna alles met die vakken berekenen ik haat die vakken

PeterN
19-12-2003, 15:31
wow, interessante informatie....klinkt bijna alsof iedereen het zou moeten doen

Khanoussi
19-12-2003, 16:40
Origineel gepost door youssef85 :D nee dat is een soort verklaring waarom veel alkaidaleden zulke vormen van aanslagen graag doen. in een zeeeer korte tijd met een maximale beschadiging Ik zit eigenlijk te wachten op die grote roze olifant die het hele sprookje van 70 maagden etc etc een keer uitblaast. Zal een stuk rustiger worden , dan moet alleen die roze olifant ook ff Sharon weg blazen , zijn we daar ook weer vanaf

amina01
19-12-2003, 20:53

Origineel gepost door Multikul Ik heb een marrokaanse vriendin gehad schoonheid. het is allemaal niet goed afgelopen, ik heb nooit geweten dat jullie zo'n hekel aan ons hebben. WAAROM jullie een hekel aan ons hebben ben ik nog steeds niet uit. ps, statistisch gezien is er een grote kans dat ik degene ben die er voor zorgt dat jij 's avonds te vreten hebt. Waarom we een hekel aan je hebben. Ik denk dat je hiermee op Marokkanen doelt. Ach, jongen, raadpleeg een psyhiater, blijkbaar kan je het nog steeds niet opbrengen dat je EX-Marokkaanse vriendin inzag dat ze met een hopeloos manneke te maken had.... Marokkanen hebben aan héél wat hekel, en mensen zoals jij is, tja, hoe noem je het ***** Ps. Ik wist niet dat jij voor missionaris functioneerde....

Masriya
19-12-2003, 21:01
Klaar ik heb beslist mezelf op te blazen, weet je waar bij de WTC. Dus als die NL WTC boem bam gaat, you know i'm guilty. :stout: :hihi:

maghrebiatje
19-12-2003, 21:35
Je zelf opblazen doet mischien geen pijn. Maar om de bom af te laten gaan en in je gedachten zijn dat je over paar seconden er niet bent doet wel een pijn!!!!!!!!!!! Voor normale mensen neem ik aan. Aan de andere kant als je hele faqmilie zo wat vermoord is, dan zo ik wel anders tegen aan kijken. Je gaat je dan vragen wat doe ik hier nog, hoe zal ik die andere vijhand laten boeten en de snelste en meest efficiente manier is met eigen handen in druke winkel of gebouw zelf bom te laten ontploffen. Ik hoop insallah dat geen een van ons tot dat punt zal komen.

Peej
20-12-2003, 00:00
Origineel gepost door Masriya Klaar ik heb beslist mezelf op te blazen, weet je waar bij de WTC. Dus als die NL WTC boem bam gaat, you know i'm guilty. :stout: :hihi: Als je daarmee klaar bent, plaats je dan wel even een berichtje om te laten weten of het pijn deed???

Ezzedine
20-12-2003, 00:10
Origineel gepost door JamalZegt Eigenlijk wel triest dat die zelfmoord-gasten dat doen. Je kan ook gewoon een paar kilo semtex onder een Amerikaans gebouwtje plaatsen, en die op afstand laten ontploffen. De op afstand bedienbare ontsteking is niet zo heel duur, alleen een beetje kennis van techniek is vereist. Maar voor bijv. Hezbollah zal dat een zachtgekookt eitje zijn. Zo kan een verzetsman waarvan de familie is geruineerd door de vijand tientallen gebouwtjes opblazen zonder zelf een schrammetje op te lopen. Tot zover mijn advies. Hezbollah is de eerste groep die met de Martelaar operaties is begonnen dus het klopt niet wat je zegt.

Ezzedine
20-12-2003, 11:48
Nee maar jij gebruikt Hezbollah als voorbeeld maar het verkeerd,want zij waren het eerste die er meee begonnen. Van wie ik het heb in welke wereld leef jij iedereen met een beetje kennis weet dat de Hezbollah daarmee zijn begonnen

Ezzedine
20-12-2003, 11:54
Hezbollah De eerste "moderne" zelfmoordaanslagen, na de Japanse kamikazes in WOII en 18-de eeuwse aanvallen van Moslims op westerse koloniale doelwitten in Azië, komen op rekening van de toen nog obscure sjiitische organisatie Hezbollah in april 1983 in Libanon. De aanvallen waren gericht op de Amerikaanse ambassade en Amerikaanse en Franse legerbases en leidden tot het vertrek van de Westerse troepen. Daarna verlegde Hezbollah zijn activiteiten naar het zuiden van Libanon en Israelische doelwitten. Bij een zelfmoordaanslag op de Israelische ambassade in Buenos Aires in maart 1992 vielen 29 doden en 250 gewonden. Een van de eerste organisaties om het voorbeeld van Hezbollah op te volgen waren de Tamil Tijgers op Sri Lanka. Tussen juli 1987 en februari 2000 raakten duizenden onschuldige omstanders gewond bij 168 aanslagen, vooral op hoge Srilankaanse en Indiase militairen en politici. De zelfmoordcel van de Tamil Tijgers, de "Zwarte Panters", beschikt over cyaankalicapsules om niet voortijdig levend in handen van de vijand te vallen. De Tamil-Tijgers hebben overigens de twijfelachtige eer twee staatshoofden in functie te hebben omgebracht: De Indiase premier Rajiv Ghandi in 1991 en de Srilankaanse president Prendesa in 1993. Recent voerde een Tamil-commando een gewaagde aanval uit op de luchthaven van Colombo. In Israël startte het zelfmoordterrorisme in 1993. Het soennitisch-islamitische Hamas en de Palestijnse Islamitische Jihad voerden 30 zelfmoordaanvallen uit waarbij een 120-tal doden en honderden gewonden vielen. Beide groepen gingen daarvoor in Libanon in de leer bij de Hezbollah. De meest recente aanslagen waren die op een discotheek in Tel Aviv en een pizzeria in Jeruzalem. De Egyptische afdelingen van Hamas en Jihad voerden in 1995 aanslagen uit in Kroatië en op de Egyptische ambassade in Pakistan. Op 26 februari 1993 vergrepen islamitische organisaties zich al eens aan het World Trade Center. Bij de explosie van een 554 kilo zware kunstmestbom in de garage van het gebouw vielen toen zes doden en meer dan duizende gewonden. De Koerdische Arbeiderspartij PKK voerde een 21-tal aanslagen of pogingen daartoe uit tussen 30 juni 1996 en 5 juli 1999. Toen besliste PKK-leider Ocalan de campagne te staken. De bommencampagne viel samen met militaire tegenslagen in het zuidoosten van Turkije. Het aantal doden viel relatief mee : 19 doden en 138 gewonden. De tot voor de recente gebeurtenissen spectaculairste zelfmoordaanslagen werden in 1998 simultaan uitgevoerd op de Amerikaanse ambassades in Nairobi en Dar-es-Salaam. Daarbij vielen toen 300 doden en meer dan vijfduizend gewonden. Osama bin Laden, de leider van de al-Qaida-organisatie die verantwoordelijk wordt geacht voor de aanvallen, staat sindsdien onbedreigd nummer 1 op de most wanted-lijst van het FBI. Wie een zelfmoordaanslag pleegt, krijgt in radicale moslimmilieus de eretitel van 'martelaar' of 'shahid'. De typische shahid is jong, ongehuwd, laag opgeleid en afkomstig uit een arme familie. Die familie kan na de dood van de martelaar rekenen op heel wat aanzien en vaak een financiële vergoeding. De zelfmoordterrorist zelf maakt aanspraak op eeuwig leven en de liefhebbende zorgen van 72 maagden in het paradijs, de toestemming om het gelaat van Allah te aanschouwen, en het voorrecht om 70 familieleden toegang tot het paradijs te verlenen.

Ezzedine
20-12-2003, 17:50
Luister idoot deze artikel heb ik niet getypt maar is de bewijs dta Hezbollah de eerste martelaar operatie heeft gelanceerd. Dus het fei tdat je zeg tdat Hezbollah mensen van een afstand iets laten opblazen bulshit is en jij een idoot bent. Origineel gepost door JamalZegt Eigenlijk wel triest dat die zelfmoord-gasten dat doen. Je kan ook gewoon een paar kilo semtex onder een Amerikaans gebouwtje plaatsen, en die op afstand laten ontploffen. De op afstand bedienbare ontsteking is niet zo heel duur, alleen een beetje kennis van techniek is vereist. Maar voor bijv. Hezbollah zal dat een zachtgekookt eitje zijn. Zo kan een verzetsman waarvan de familie is geruineerd door de vijand tientallen gebouwtjes opblazen zonder zelf een schrammetje op te lopen. Tot zover mijn advies. Dit zijn jou woorden ;hier zeg je jou gedeelte over de Hezbollah. en megool denk je echt dat je zomaar een AMbassade of een Amerikaanse bases in Irak kan binnelopen vol met semtex gooien en dan op laten blazen. Je leeft echt een fantasie wereld denk je echt dat je slimmer bent dant die mensen van de islamitische verzets bewging Hamas of de al-qaeda netwerk De eerste "moderne" zelfmoordaanslagen, na de Japanse kamikazes in WOII en 18-de eeuwse aanvallen van Moslims op westerse koloniale doelwitten in Azië, komen op rekening van de toen nog obscure sjiitische organisatie Hezbollah in april 1983 in Libanon. De aanvallen waren gericht op de Amerikaanse ambassade en Amerikaanse en Franse legerbases en leidden tot het vertrek van de Westerse troepen. Daarna verlegde Hezbollah zijn activiteiten naar het zuiden van Libanon en Israelische doelwitten. Bij een zelfmoordaanslag op de Israelische ambassade in Buenos Aires in maart 1992 vielen 29 doden en 250 gewonden Nog keer het bewijs let voortaan op voor je iets typt

MELILLENSE
21-12-2003, 00:08
Origineel gepost door Khanoussi Ik zit eigenlijk te wachten op die grote roze olifant die het hele sprookje van 70 maagden etc etc een keer uitblaast. Zal een stuk rustiger worden , dan moet alleen die roze olifant ook ff Sharon weg blazen , zijn we daar ook weer vanaf Voor jou zullen er misschien wel 70 roze homo's klaarstaan met een gloeiende pook....wanneer je je laatste adem uitblaast. MELILLENSE :belgie:

Peej
21-12-2003, 11:59
Origineel gepost door JamalZegt Amerika gaf Irak wapens om Iran mee te bestoken:s JamalZegt moet eens een keer beter rondkijken en niet alleen de schuld geven aan de Amerikanen. De Russen verkochten T72 tanks en Kalashnikovs en Migs aan de Irakezen voor deze oorlog (en voor de onderdrukking van zijn eigen Iraakse volk). En de hele Arabische liga, alle (moslim) buurlanden van Irak gaven de Irakezen geld en wapens. Koeweit was een van de grotere sponsoren van Irak tijdens de Iran-Irak oorlog. FRankrijk en Duitsland verkochten en gaven wapens en wapentechnoligie. Zo'n beetje de hele wereld (inclusief de moslimwereld) heeft Irak gesteund in de oorlog tegn Iran. Omdat ze allemaal bang waren voor de streng fundamentalistische kliek van Khomeiny. Maar de idioot die uiteindelijk de trekker overhaalde en de bevelen gaf om aan beide zeiden honderdduizenden mensen de dood in te jagen was de heer Satan Hoessein. Hij kocht de wapens en hij haalde de terkker over. En daarm,ee is HIJ de hoofdschuldige. Niet de Amerikanen, niet de Russen, de Fransen of de Duitsers en ook niet de Arabische Liga.

Ezzedine
21-12-2003, 12:31

Jamal jou way is onmogelijk zelfs voor James BOnd. WolfoJOOD de kinderen die werden gestuurd werden zomaar neergeknald dat deden de Russen al in de eerste en twee wereld oorlog een linie met soldaten eentje met een bajonet en eentje met een geweer en dan lopen richting de duitse machine geweeren. Dus jij hebt verstand van niks kneusje Wij hebben het met bommem om je heen of auto's jou doel verwezelijken. Daar in van de Hezbollah het eerste

Pagina's : [1] 2 3