Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : IN EeN ReLaTiE IS.....

Pagina's : [1] 2 3

salimaforever
19-12-2003, 14:21

er altijd ééntje verliefder dan het ander?? denken jullie dat het zo is?? Ik wel!! wie denkt daar ook zo over??! :zwaai:

Wael_Beni_Saidi
19-12-2003, 14:22
het kan jah....

hafza
19-12-2003, 14:28
he selima forever ik ga ongeveer 5 maanden met een hele mooie en belangrijk serieus jongen ik weet en voel het echt 100% dat hij echt gek op me is en heel veel van me houd maar ik zelf vind hem ook heeeeeel leuk maar echt houden van en echt echt verliefd niet zo dus bijdeze het kan wel maar dan heb ik liever dat een jongen gek op me is dan andersom toch meid thala

salimaforever
19-12-2003, 14:31
Origineel gepost door hafza he selima forever ik ga ongeveer 5 maanden met een hele mooie en belangrijk serieus jongen ik weet en voel het echt 100% dat hij echt gek op me is en heel veel van me houd maar ik zelf vind hem ook heeeeeel leuk maar echt houden van en echt echt verliefd niet zo dus bijdeze het kan wel maar dan heb ik liever dat een jongen gek op me is dan andersom toch meid thala ik heb zelfs liever dat hij meer verliefd is op jouw, dan jij op hem, snap je?? leuk he als je weet dat hij meer verliefd op je is he?? hoe laat hij dat meer zien als ik mag vragen, je hoeft het niet te vertellen als je niet wilt he mwauu

salimaforever
19-12-2003, 14:33

Origineel gepost door raana zou normaal gezien niet mogen maar gebreurt wel es.... komop meid doe ni flauw je gaat mij geen blaasjes wijs maken dat je nog nooit een relatie hebt gehad, tenzij je echt lelijk bent, en niemand je durft aan te kijken :D

Wael_Beni_Saidi
19-12-2003, 14:37
Origineel gepost door salimaforever komop meid doe ni flauw je gaat mij geen blaasjes wijs maken dat je nog nooit een relatie hebt gehad, tenzij je echt lelijk bent, en niemand je durft aan te kijken :D dat laatste had je weg kunnen laten :rolleyes: met andere woorden jij bent mooi en alleen mooie mensen hebben een relatie alle moslims hebben wel iets moois van zich zelf!

salimaforever
19-12-2003, 14:42
Origineel gepost door Wael_Beni_Saidi dat laatste had je weg kunnen laten :rolleyes: met andere woorden jij bent mooi en alleen mooie mensen hebben een relatie alle moslims hebben wel iets moois van zich zelf! dat is waar, maar bij sommige zijn ze vanbinnen mooi, en zie je het niet aan hun uiterlijk!!

ChOcOtOfFfF
19-12-2003, 14:48
Origineel gepost door salimaforever komop meid doe ni flauw je gaat mij geen blaasjes wijs maken dat je nog nooit een relatie hebt gehad, tenzij je echt lelijk bent, en niemand je durft aan te kijken :D Dit is echt het domste wat ik ooit gehoord heb :rolleyes: . Ik heb nog nooit een relatie gehad omdat de Islam bij mij op nummer 1 komt en Allah ons heeft verboden om een relatie te hebben voor het huwlijk. Lelijkheid is als je Allah niet vreest, en de werkelijke schoonheid is Noor Islam

Miss_Wafae
19-12-2003, 15:14
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF Dit is echt het domste wat ik ooit gehoord heb :rolleyes: . Ik heb nog nooit een relatie gehad omdat de Islam bij mij op nummer 1 komt en Allah ons heeft verboden om een relatie te hebben voor het huwlijk. Lelijkheid is als je Allah niet vreest, en de werkelijke schoonheid is Noor Islam :goedzo:

misstomaatje
19-12-2003, 15:16
Origineel gepost door salimaforever er altijd ééntje verliefder dan het ander?? denken jullie dat het zo is?? Ik wel!! wie denkt daar ook zo over??! :zwaai: niet altijd :zwaai:

Eastboy
19-12-2003, 15:24
En weet je wat ik ook denk dat als een meisje voor een jongen gaat dan geeft ze de volle 100 procent en zij zijn meestal verliefder dan de jongens. :Iluvu:

Lampjuh
19-12-2003, 15:28
Origineel gepost door Eastboy En weet je wat ik ook denk dat als een meisje voor een jongen gaat dan geeft ze de volle 100 procent en zij zijn meestal verliefder dan de jongens. :Iluvu: misschien komt dat doordat meisjes gevoeliger zijn en heilig geloven in de liefde

salimaforever
19-12-2003, 16:37
Origineel gepost door Lampjuh misschien komt dat doordat meisjes gevoeliger zijn en heilig geloven in de liefde dat kan, maar dan loopt het meestal mis he en als de jongen het door heeft, denk ik dat die gaat afknappen

Lampjuh
19-12-2003, 16:41
Origineel gepost door salimaforever dat kan, maar dan loopt het meestal mis he en als de jongen het door heeft, denk ik dat die gaat afknappen J mee eens, maar ik vind dat te als je te vaak aan je partner laat zien dat je van houdt eigenlijk niet goed is, dat geldt trouwens ook voor de jongens, als die dag en nacht tegen jezegt ik hou van je en te veel liefde geeft dan knap je langzaam af

AlHoceima_Leila
19-12-2003, 17:10

meestal hoor ik dat ook jah

Pagina's : [1] 2 3