Bekijk originele versie : Altijd weer die meisjes...
Mouna_leila
19-12-2003, 13:41
Zeg mensen wordt niemand hier schijtziek van dat gezeur over Marokkaanse meisjes ? :confused:
Het is steeds weer hetzelfde: wat mag een meisje wel en wat mag een meisje niet? Hoe ver mag een meisje gaan?Wat is een goed meisje en hoe herken je een goed meisje ? Wat moet je doen om een goed meisje te zijn? Alsof de Marokkaanse gemeenschap alleen uit meisjes bestaat en het slechte erbinnen door meisjes wordt veroorzaakt!
Het ergste is nog dat de meiden onder ons hard hun best doen in de discussies om het tegendeel te bewijzen….
Aangezien die discussies zelden over JONGENS gaan zou je haast denken dat zij heilig zijn… :rolleyes:
Origineel gepost door Mouna_leila
Zeg mensen wordt niemand hier schijtziek van dat gezeur over Marokkaanse meisjes ? :confused:
Het is steeds weer hetzelfde: wat mag een meisje wel en wat mag een meisje niet? Hoe ver mag een meisje gaan?Wat is een goed meisje en hoe herken je een goed meisje ? Wat moet je doen om een goed meisje te zijn? Alsof de Marokkaanse gemeenschap alleen uit meisjes bestaat en het slechte erbinnen door meisjes wordt veroorzaakt!
Het ergste is nog dat de meiden onder ons hard hun best doen in de discussies om het tegendeel te bewijzen….
Aangezien die discussies zelden over JONGENS gaan zou je haast denken dat zij heilig zijn… :rolleyes:
Mischien willen die meisjes wel weten of ze het goed doen.
maar JONGENS en heilig.
Ik denk dat zij gewoon sterk willen zijn en hun gevoelens niet willen uiten.
Nadia001
19-12-2003, 13:48
En wat ik nog heet raarste vind van al. Er zijn enkel 'heilige' meiden op marok.nl. Niemand hiers uitgegaan, niemand heeft een vriend gehad, niemand heeft gekust. Come on out adn speak out loud girls!!!!
Je hoeft je niet te schamen hoor. Men is er om Gods pad te volgen maar als je een fout hebt begaan dan leer je daar maar uit.
Ach we zijn gewoon te erg verdiept in onze cultuur & niet in De Islam...De marokkaanse cultuur geeft de mannen voorang maar de Islamstelt ons gelijkwaardig als het gaat om uitgaan, maag of geen maagd, relatie of geenrelatie--> zo zie jemaar
Origineel gepost door Mouna_leila
Ten eerste er zijn tig andere discussies over mannen en hoe slecht ze allemaal zijn en die discussie over meisjes en hoe ze zijn en zouden moeten zijn worden begonnen door de meisjes zelf
Origineel gepost door Nadia001
En wat ik nog heet raarste vind van al. Er zijn enkel 'heilige' meiden op marok.nl. Niemand hiers uitgegaan, niemand heeft een vriend gehad, niemand heeft gekust. Come on out adn speak out loud girls!!!!
Je hoeft je niet te schamen hoor. Men is er om Gods pad te volgen maar als je een fout hebt begaan dan leer je daar maar uit.
Dan lees je hier niet veel denk ik, er zijn bijna bij elke discussie een paar reacties te vinden van meiden die toegeven dat ze een relatie hebben gehad.. etc dus niet allemaal zzoals je zei
Darine_Chamalia
19-12-2003, 14:59
Origineel gepost door moiself
Ach we zijn gewoon te erg verdiept in onze cultuur & niet in De Islam...De marokkaanse cultuur geeft de mannen voorang maar de Islamstelt ons gelijkwaardig als het gaat om uitgaan, maag of geen maagd, relatie of geenrelatie--> zo zie jemaar
You go girl...a lady with brains!
Dat is inderdaad het probleem men leeft volgens HET MAROKAANSE CULTUUR..wat staat nou bovenop cultuur: i think the relegion!
Origineel gepost door Nadia001
Geef je helemaal gelijk! :zwaai:
Origineel gepost door Lampjuh
Dan lees je hier niet veel denk ik, er zijn bijna bij elke discussie een paar reacties te vinden van meiden die toegeven dat ze een relatie hebben gehad.. etc dus niet allemaal zzoals je zei
Ja helemaal mee eens....mensen kunnen niet lezen..:jammer:
sweetness1984
19-12-2003, 15:57
typisch onze cultuur he de meiden zijn altijd de l u l
Origineel gepost door sweetness1984
typisch onze cultuur he de meiden zijn altijd de l u l
Behalve de schijheilige die doen nooit iets fout (zegma)
Maar vele meiden doen niks maar tog zijn ze de l u l
Mouna_leila
19-12-2003, 16:04
Origineel gepost door Lampjuh
en die discussie over meisjes en hoe ze zijn en zouden moeten zijn worden begonnen door de meisjes zelf
En dat vind ik zelf nog het ergst....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.