Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie heeft wel eens ruzie gehad met een rasist

Pagina's : [1] 2 3 4

alhoceimachaima
19-12-2003, 13:00

wie heeft er wel een ruzie gehad met een rasist ik had vandaag ruzie met zon wijf ze zat zo te schelden rot op na je land je hebt het recht niet om hier te praten enzo wie heeft dat wel eens mee gemaakt me vriendin is door haar geslagen we gingen achter haar aan renne maar ze renende hard weg ik had niet in de gaten dat er een groepje jongens stond het waren marokanen en ik kende ze ook hun stonden daar na me te kijken alle jongens wouden in actie komen maar we zeiden nee wat zouden jullie doen?? ik zat daar zo te schelde van ********** het meeste waar ik boos om werd toen ze zei jah jullie mogen niet eens voor het huwelijk met een jonge in bed duiken toen antwoorde ik zo jah wij zij jullie niet a h**r die elke jongen nemen wat denken jullie erover laat het effe horen :blauwkus:chaimaa:kusgrijs: z

ilhamnador
19-12-2003, 13:27
weet je ik vind dat je goed gereageerd hebt, maar als ik jou was dan had ik dat groepje marokaanse jongens gewoon hun zin laten gaat, want dat had dat wijf wel verdient, OF NIET

alhoceimachaima
19-12-2003, 13:51
jah is wel zo maar ik en me vriendinen wouden het zelf oplossen en wouden niet dat je die jongens in de problemen komen we hebben nu afgesproken dat iedereen zijn neef en zussen er bij gaan halen en ze zal zien wie hier in een marokaan is of niet:D we laten hun slaan want als we zelf gaan slaan komen we in de problemen want zit zit bij ons op school duzz als onze neven en zussen hebben kontakt met elkaar en we mogen er van hun niet mee bemoeien maar bilah ze zal zie wie hier een marokaan is

zaiomeid
19-12-2003, 14:00
kheb bijna elke dag ruzie met een racist hiero bestaan bijna alleen maar racisten:@

ilhamnador
19-12-2003, 14:02

al die racisten moeten weten wie wij zijn, en laat ze er maar van lusten dat zijn ze waard , weet je ik snap niet waarom die racisten racisten zijn want wij zijn toch mensen zoals zij zelf alleen uit een ander gebied (land) maar dat maakt toch niks uit, ik zelf heb ook ruzie met een natie uit mijn klas erg ze was eerst een soort neger en mijn vriendin en opeens is ze mijn vijand geworden, raar he

ilhamnador
19-12-2003, 14:04
Origineel gepost door zaiomeid kheb bijna elke dag ruzie met een racist hiero bestaan bijna alleen maar racisten:@ waar woon jij, want bij mij in de beurt wonen ook alleen racisten erg he, heb altijd ruzie met ze

noui
19-12-2003, 14:05
Ik haat die mensen die denken dat ze better zijn dan marokannen. Zegma,hahahahahaha:P Ik hoop dat je ze flink te maken neemt. Weten ze dat ze volgende keer niet met een marokaan moeten sollen.

ilhamnador
19-12-2003, 14:07
oh dat hebben ze al in de gaten, alhamdoellilah

alhoceimachaima
19-12-2003, 14:07
Origineel gepost door ilhamnador al die racisten moeten weten wie wij zijn, en laat ze er maar van lusten dat zijn ze waard , weet je ik snap niet waarom die racisten racisten zijn want wij zijn toch mensen zoals zij zelf alleen uit een ander gebied (land) maar dat maakt toch niks uit, ik zelf heb ook ruzie met een natie uit mijn klas erg ze was eerst een soort neger en mijn vriendin en opeens is ze mijn vijand geworden, raar he tfoe dat haat ik laatst was hier in apeldoorn a jemma heel erugh een optocht van de nazis al die marokanen turken alle alochtonen slaan sommige gearesteerd echt wallah heel erughh man tfoee maar waar wonen jullie dan :)

ilhamnador
19-12-2003, 14:08
ik woon in Kerkrade (in Limburg) en jij

alhoceimachaima
19-12-2003, 14:10
Origineel gepost door noui Ik haat die mensen die denken dat ze better zijn dan marokannen. Zegma,hahahahahaha:P Ik hoop dat je ze flink te maken neemt. Weten ze dat ze volgende keer niet met een marokaan moeten sollen. insallah ze zullen zien dat wij ook hetzelfde als hun zijn meschien wel beter moehiem ze zal zie wie ik ben ik maak haar blauw maaar een ding snap ik niet toen ze ons nodig hadden deden ze heel lief( in de jaren zestig dan)nu ze ons niet nodig hebben zijn ze opeens verander:ego:

alhoceimachaima
19-12-2003, 14:12
ik woon in de buurt van arnhem apeldoorn ken je dat in gelderland

coalitiegenoot
19-12-2003, 18:11
Origineel gepost door alhoceimachaima wie heeft er wel een ruzie gehad met een rasist ik had vandaag ruzie met zon wijf ze zat zo te schelden rot op na je land je hebt het recht niet om hier te praten enzo wie heeft dat wel eens mee gemaakt me vriendin is door haar geslagen we gingen achter haar aan renne maar ze renende hard weg ik had niet in de gaten dat er een groepje jongens stond het waren marokanen en ik kende ze ook hun stonden daar na me te kijken alle jongens wouden in actie komen maar we zeiden nee wat zouden jullie doen?? ik zat daar zo te schelde van ********** het meeste waar ik boos om werd toen ze zei jah jullie mogen niet eens voor het huwelijk met een jonge in bed duiken toen antwoorde ik zo jah wij zij jullie niet a h**r die elke jongen nemen wat denken jullie erover laat het effe horen :blauwkus:chaimaa:kusgrijs: z IK VIND JOU MAAR EEN RASIST EN JIJ BENT PAS 9!! :haha::haha:

alhoceimachaima
19-12-2003, 18:36
jah dat zeg jij maar als je weet wat ze allemaal hebben gezegt over marokanen zal je er anderz over denken:ego:

talliban
19-12-2003, 21:35

ik had haar volgepropt met kogels!

Pagina's : [1] 2 3 4