Bekijk originele versie : Hallo Dames, welke hobbies hebben jullie, wat doen jij om je te vermaken????
hallo meiden,
ik mag voorlopig niet werken en kom mijn dagen wel door met huishouden, lezen en vriendinnen, maar zoek een leuke hobby/ bezigheid. WAt doen jullie naast het noodzakelijke, behalve sporten heb een gruwelijke hekel aan sport. Is er hier iemand die ervaringen met yoga heeft???
Yours_Sincerely
20-12-2003, 01:21
Zelf lees ik ontzettend veel in mijn vrije tijd. Van hadithboeken tot en met literatuurboeken of ontspanningsboeken...Kortom allerlei boeken ter kennisverijking..
Je kunt ook een oude bezigheid oppakken; naaien of iets dergelijks...
Ga voor jezelf na waar je interesses liggen en waar je de afgelopen tijd geen tijd voor had en probeer dat weer op te pakken..
Zelf tracht ik insha Allah te werken aan mijn Arabisch....
Maar met Yoga heb ik absoluut geen ervaring, ik heb daar het geduld niet voor...
Je kunt natuurlijk ook kiezen om eens lekker te genieten van je vrije tijd :D Pure ontspanning, klinkt in ieder geval behoorlijk aantrekkelijk :zwaai:
MiSsOuJDiA
20-12-2003, 11:04
Yoga vind k egt niee leukk
Yoga lijkt mij ook heel leuk..maar weet niet hoe het moet..Ik probeer soms zelf wat uit...Doe sinds kort ook aan kungfu..Hahaha..is leuk...
Verder ben ik ook begonnen met breien...Ik kom niet verder dan grote lapjes maken...:D
Het leukste lijkt mij kleding maken...Als je het kan natuurlijk..
Bij vlagen doe ik wel an yoga. En dan vind ik het heerlijk! Het ontspant, houd je lijf soepel en stimuleert je chakra's, als je daarin gelooft. Maar meestal ben ik er te lui voor.
Ik heb ooit bij zo'n witte boekenmarkt een boekje met oefeningen gekocht. Het lijkt me wel verstandig om zo'n boekje te hebben: er staan heel duidelijke foto's in en allerlei tips enzo. Kun je niks fout doen. Volgens mij zijn dergelijke boeken ook wel te vinden bij de bibliotheek. (De openbare bibliotheek kan ook een geweldige hobby-inspiratiebron zijn trouwens.)
Mijn grootste hobby is eigenlijk lezen: tijdschriften, kranten, literatuur, fantasy en kinderboeken. En omdat dat nogal zittend is, zorg ik ervoor dat ik zoveel mogelijk lopend of fietstend ergens naartoe ga. Voor de nodige lichaamsbeweging. (Want aan sport heb ook ik een hekel.)
Bent_Fes
20-12-2003, 20:58
Lees zelf ook best wel veel, heb ook een tijdje gesport (fitness)....maar had geen zin meer daar in. En ook Power-Joga 1 les meegedaan, maar nooit meer!!
Mijn hobby is lekkere dingen maken en dan.....opeten...jammmiee lekker!! :giechel: :giechel:
01LaHbIbAh09
21-12-2003, 15:16
Yoga is echt leuk!!! :)
Saloua1978
22-12-2003, 10:04
Winkelen!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.