Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Pijn En Verdriet

Pagina's : [1] 2

sun_sarah_shine
12-09-2002, 20:10

Pijn en verdriet heb ik iets gemist? is er iets vertwist? ik hoopte op wat medeleven maar er blijkt niks van overgebleven want ik sta hier.... recht en vier maar van binnen ben ik krom, en stuk geslagen deze pijn en rejection kan ik niet meer verdragen ik heb een hart net als iedereen, maar niet iedereen ziet dat meteen het lijkt alsof mensen mij niet onder ogen willen zien begrijpen niet, da ik ook pijn voel en bovendien ik een heel klein meisje ben die je zo een haar krengt... ik ben niet zo sterk als dat ik eruit zie maar dat begrijpt men niet ik laat het zo vaak blijken, maar mensen willen mij niet begrijpen ik hou van deze man hier...met heel mijn hart en ik doe alles voor hem, en ik w8 nu met smart maar,waarom help ie me nu niet,nu ik zoveel pijn uitstraal misschien ben ik niet meer zijn lieve zonnestraal

SweetxBaby
12-09-2002, 20:13
Origineel gepost door sun_sarah_shine Pijn en verdriet heb ik iets gemist? is er iets vertwist? ik hoopte op wat medeleven maar er blijkt niks van overgebleven want ik sta hier.... recht en vier maar van binnen ben ik krom, en stuk geslagen deze pijn en rejection kan ik niet meer verdragen ik heb een hart net als iedereen, maar niet iedereen ziet dat meteen het lijkt alsof mensen mij niet onder ogen willen zien begrijpen niet, da ik ook pijn voel en bovendien ik een heel klein meisje ben die je zo een haar krengt... ik ben niet zo sterk als dat ik eruit zie maar dat begrijpt men niet ik laat het zo vaak blijken, maar mensen willen mij niet begrijpen ik hou van deze man hier...met heel mijn hart en ik doe alles voor hem, en ik w8 nu met smart maar,waarom help ie me nu niet,nu ik zoveel pijn uitstraal misschien ben ik niet meer zijn lieve zonnestraal lieverd zeg deze woorden niet.. jij bent nog steeds het zonnetje in mijn leven... voor jou ga ik door het vuur... ik hou nog steeds van je je moest eens weten

sun_sarah_shine
12-09-2002, 20:15
Lieverd, ik weet het wel maar ik sprong even uit mn vel ik ben alweer tot bedaren En laat dit niet bedevaren Ik moest gewoon ff mn emoties uitten Maar het is alweer goed n zal niet weer op zoiets stuiten heb een lach op mn gezicht En maak voor jou dit gedich(t)

SweetxBaby
12-09-2002, 20:16
Origineel gepost door sun_sarah_shine Lieverd, ik weet het wel maar ik sprong even uit mn vel ik ben alweer tot bedaren En laat dit niet bedevaren Ik moest gewoon ff mn emoties uitten Maar het is alweer goed n zal niet weer op zoiets stuiten heb een lach op mn gezicht En maak voor jou dit gedich(t) aaaaaaaaaah habiba alles goed liefie.. i ve missed you prinsses ;) :zwaai:

sun_sarah_shine
12-09-2002, 20:17

Me Too honey (K) Dikke KOES

SweetxBaby
12-09-2002, 20:18
Origineel gepost door sun_sarah_shine Me Too honey (K) Dikke KOES :blauwkus: maare het gaat toch wel goed met je he liefie

sun_sarah_shine
12-09-2002, 20:19
jah wel hoor beetje probs here an there,,but i'm fINe..:D en jij?

SweetxBaby
12-09-2002, 20:20
Origineel gepost door sun_sarah_shine jah wel hoor beetje probs here an there,,but i'm fINe..:D en jij? met mij gaat het ook goed hoor alhamdolilah :D

sun_sarah_shine
12-09-2002, 20:24
alhamdoulilah :D Jeetje mineetje.. wat ben je toch een scheetje heb je gemist man...en waaorm ben je niet online? wat is dat voor ongein? dat zijn toch geen manieren? om ons jubileum te vieren ( jah moest het laten rijmen ) naja....Vertel is ff wat je wet toch...dit... dat ! ( marokanen praat )

SweetxBaby
12-09-2002, 20:26
Origineel gepost door sun_sarah_shine alhamdoulilah :D Jeetje mineetje.. wat ben je toch een scheetje heb je gemist man...en waaorm ben je niet online? wat is dat voor ongein? dat zijn toch geen manieren? om ons jubileum te vieren ( jah moest het laten rijmen ) naja....Vertel is ff wat je wet toch...dit... dat ! ( marokanen praat ) hahahahha nou ik zal je eens wat vertellen.. als ik je nummer had zou ik je dag en nacht bellen( :D ) ik heb je gemist...en ik ben blij dat je er weer bent... ik ben blij dat ik iemand zoals jij ken...( :confused: ik probeerde ze3ma te rijmen hahahahaah)

sun_sarah_shine
12-09-2002, 20:29
hahahahahahaa eh berust dit rijmpje op de werkelijkheid want je vroeg me noit mn nummer, hoogheid en jah wie zou nou niet blij zijn om mij te kennen Wat??? hoezo kapsones?....je weet toch ik laat je verwennen Ach jah...als je mn nummer moet je vraagt het maar? JE weet toch...vandaar... ( hehehe het slaatnergens op..maja als het maar rijmt hehehe )

sun_sarah_shine
12-09-2002, 20:34
trouwens wie is dat lekkerding op die foto bij je ding?.... Ze is wel Lekker hoor...;) Mouhahahaha

sun_sarah_shine
12-09-2002, 20:35
ze lijkt een beetje op mij..... maja ik ben knapper...HAHAHAHAHAHA

SweetxBaby
13-09-2002, 19:36
Origineel gepost door sun_sarah_shine ze lijkt een beetje op mij..... maja ik ben knapper...HAHAHAHAHAHA :melig: dat ben ik mooi ben ik he :D

sun_sarah_shine
13-09-2002, 21:41

WOW LekkerDing..;)...

Pagina's : [1] 2