Bekijk originele versie : Een Vraagje!!!
Missrapster
12-09-2002, 19:41
Kheb een vraagje voor de meiden...maar de jongens kunnen er ook op antwoorden....
Ik wil alleen serieuze antwoorden....nou hier komt ie dan...
Waarom doen meiden zo hysterisch als ze een idool van hun zien...waarom maken ze hun leven kapot...???
Sommige zangers en rappers zijn getrouwd...leven gelukkig...en dan ineens gaat het slecht...omdat een of een aantal van de fans hun stalken...de relatie kapot maken om met hun iets te beginnen....
Kheb om me heen gekeken en zie dat veel huwelijken stuk gaan...gunt niemand een ander het geluk??
En willen de sma's en swa's stoppen met het kapot maken van deze mensen??
Kan iemand hier op antwoorden...of een mening/uitleg geven...
Thnx voor jullie aandacht!!....;)
eehhh vind sommige acteurs etc wel mooi maar verder nixx.... ik ga mezelf niet in een leven van een onbekende stoppe..
ennnee
missrapster vraag het me ook af begrijp ze niet
iemand uitleg:confused:
Missrapster
12-09-2002, 19:52
blijkbaar is of iedereen een stalker of zn vingers kwijt....?
Dus niemand weet het antwoord hierop wel sterk hoor....
tha_lady
12-09-2002, 20:09
mensen denken dat ze een leven kunnen opbouwen met die mensen alleen hebben ze denk ik niet zelf door dat het gaat om hun geld/beroemdheid/uiterlijk, maar daar komen ze later pas achter.
misschien kunnen ze niet tegen ander mans geluk!!
laterZ :blauwkus:
Missrapster
12-09-2002, 20:16
bedankt liefie voor je reactie...kdenk dat sommige heir bang zijn om hun mening te uiten ofzo...het is maar een vraag....
Help me dan tog ff...help die mensen die het moeilijk hebben....
Tha_lady je hebt denk ik wel gelijk...ze kunne niet tegen andermans geluk...;)
tha_lady
12-09-2002, 20:21
Origineel gepost door Missrapster
bedankt liefie voor je reactie...kdenk dat sommige heir bang zijn om hun mening te uiten ofzo...het is maar een vraag....
Help me dan tog ff...help die mensen die het moeilijk hebben....
Tha_lady je hebt denk ik wel gelijk...ze kunne niet tegen andermans geluk...;)
anytime!!! ;) :D
laterZ :blauwkus:
Missrapster
12-09-2002, 20:25
goed argument echt waar bedankt meid....!
Maar die mensen dioen al zoveel voor de fans...Muziek maken....goeie muziek...
maar het enige wat hun willen is met hun naar bed...of hun relatie kapot maken...of whatever.....
Missrapster
12-09-2002, 20:37
is er nog iemand die ff wat kwijt wil....???????
Missrapster
22-10-2002, 14:48
hmmmzzz....iedereen weet dus niet waar ik het over heb....ok
Aan de andere kant weten die beroemdheden natuurlijk ook wel wat er te wachten kan staan. Het is nou eenmaal een gevolg van het leven in de schijnwerpers. Niet alle sterren gaan daar even goed mee om. Je kunt het pubermeisjes denk ik ook niet echt kwalijk nemen als ze op een bepaalde manier reageren op hun idool.
Missrapster
22-10-2002, 15:00
ja....maar ze weten tog wel dat die mensen niet met hun kunnen nemen...dat ze veelste jong zijn...en dat dromen bedrog zijn....:confused:
roosje22
22-10-2002, 16:58
Zoooooooooooo dat begrijp ik nou ook niet. Dan zie je op tv een concert van bijvoorbeeld the backstreet boys of Michael Jackson en dan vallen meisjes gewoon flauw of beginnen ze hysterisch te schreeuwen en te huilen. Pfffffffffff snapt het echt nie :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.