Bekijk originele versie : Help!!! Msn Wil Niet Installeren>> Help
Chatbezem
17-04-2008, 20:44
HOI hoi, vraagje ik heb een nieuwe laptop van packard bell (ben nu in marocco ) heb de laptop nieuw meegenomen en internet hier aan gesloten via een mobile modem, nu is het probleem dat ik weinig kan installeren zoals MSN, REALPLAYER enz enz, nieuwe online software kan ik niet installeren, snap er niks meer van wie o wie kan mij helpen!
heb alles al gerecoverd maar de melding dat ik offline ben en geen verbinding heb met internet blijft!
in mijn systeem staat dat ik online ben ik werk niet offline dat staat online! verder is de verbinding redelijk .. maar wel online!
wie o wie helpt mij uit de brand!
kus kus
Chatbezem
17-04-2008, 20:50
HOI hoi, vraagje ik heb een nieuwe laptop van packard bell (ben nu in marocco ) heb de laptop nieuw meegenomen en internet hier aan gesloten via een mobile modem, nu is het probleem dat ik weinig kan installeren zoals MSN, REALPLAYER enz enz, nieuwe online software kan ik niet installeren, snap er niks meer van wie o wie kan mij helpen!
heb alles al gerecoverd maar de melding dat ik offline ben en geen verbinding heb met internet blijft!
in mijn systeem staat dat ik online ben ik werk niet offline dat staat online! verder is de verbinding redelijk .. maar wel online!
wie o wie helpt mij uit de brand!
kus kus
NIEMAND DIE ME KAN HELPEN!!!! mensen... aub! hahahah smeek bijna! hahaahh
EN BEDANKT!!!
marocieboy
18-04-2008, 21:19
Dit is zo te horen een probleem of met de hardware van je pc of met je internetverbinding. Als ik jou was zou ik contact zoeken met je kabelbedrijf/provider.
succes
Chatbezem
19-04-2008, 15:24
Dit is zo te horen een probleem of met de hardware van je pc of met je internetverbinding. Als ik jou was zou ik contact zoeken met je kabelbedrijf/provider.
succes
hoi hoi bedankt voor je reacktie, heb ik inderdaad ook gedaan (bajn, wana) die hebben alles nagekenen en de verbinding is goed volgens hen, en alles zou het moeten doen...
heb vandaag weer alles gerecoverd, en nu met als instelling arab en in land/regio marokko.. maar nog steeds het zelfde probleem...
ik weer het echt niet meer!
heb ook al contact gehad met microsoft en die heeft mij bepaalde instructies gegeven maar ook die wilde niks uithalen!
ik heb best verstand van pcs maar dit heb ik nog nooit mee gemaak! hahaha
nog een idee???
kus kus en alvast bedankt!
marocieboy
20-04-2008, 19:39
hoi hoi bedankt voor je reacktie, heb ik inderdaad ook gedaan (bajn, wana) die hebben alles nagekenen en de verbinding is goed volgens hen, en alles zou het moeten doen...
heb vandaag weer alles gerecoverd, en nu met als instelling arab en in land/regio marokko.. maar nog steeds het zelfde probleem...
ik weer het echt niet meer!
heb ook al contact gehad met microsoft en die heeft mij bepaalde instructies gegeven maar ook die wilde niks uithalen!
ik heb best verstand van pcs maar dit heb ik nog nooit mee gemaak! hahaha
nog een idee???
kus kus en alvast bedankt!
Ik zou het echt niet weten..weet aardig wat over software, maar over hardware weet niet niet zo heel veel. Krijg je nog een foutmelding te zien op je scherm of zo of gebeurt er iets anders? :confused:
Je kunt nog deze algemene tips proberen.
msn inlog tips:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1309980
succes :)
Chatbezem
22-04-2008, 11:33
Ik zou het echt niet weten..weet aardig wat over software, maar over hardware weet niet niet zo heel veel. Krijg je nog een foutmelding te zien op je scherm of zo of gebeurt er iets anders? :confused:
Je kunt nog deze algemene tips proberen.
msn inlog tips:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1309980
succes :) hey bedankt voor je reactie!
en fout melding nee! alleen dat ik geen verbinding heb met internet...
heb weer alles gerecoverd en dan geconfugireert naar het land waar ik me bevind (marocco) nu is mijn pc in het arab! hahah en snap ik er helemaal niks meer van! en ik krijg nog steeds de melding dat ik geen verbinding heb... maar het gekke is dat alleen msn van microsoft die melding geeft als ik andere software wil downloaden van microsoft dan doet ie dat zonder problemen, het gaat echt om specifieke programmas tot nu toe heb ik het gemerkt bij msn en realplayer....
maar bijvoorbeeld windows media player speelt ie ook niet af als ik bijvoorbeeld uittzendinggemist of weet ik wat voor programma wil terug kijken rtlgemist enz enz doet ie het ook niet hij zegt gereed maar niks doet het! heel vaag!!!!
lijkt wel of ie bepaalde bestanden niet kan downloaden zou het kunnen dat de verbinding te traag is voor vista??? wand das niet zo populair hier....
volgens de proviader zou hij het moeten doen en alles zou moeten werken.. maar helaas.... ihihih
ga maar eens met ze in discussie..
en ik betaal nog best veel... 200 dh p.m (aangezien je bij casema al voor 9 € pm internet hebt met alles er op en er aan! hahaha
maar goed nog meer iedeen?????
:D
heb nog steeds geen msn!!!! hahah ondertussen al weer een week verder!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.