Bekijk originele versie : !!!!Ben opzoek naar iemand die creatief is en originele dankertjes kan maken!!!!!
Ik ben opzoek naar iemand die creatief is en originele dankertjes kan maken zoals bv tajintjes gevuld met diverse dingetjes etc voor een bruiloft hoop dat iemand mijn verder kan helpen!!!
alvast bedankt voor ieder zijn steun en reacties beslemmaaaaaaa
niemand die zelf creatief is of iemand die hij/zij kent die dhet wel kan????????
beppie_truus
19-12-2003, 15:32
Ik kan wel zelf bedankjes maken heb alleen geen tagine's
Nadia001
19-12-2003, 15:37
Ik heb er voor men zus gemaakt bij haar trouw. Het waren mini rozen met een dankkaartje bij. Heel schattig en mooi.
Toen haar dochterje geboren werd heb ik in Marokko mini 'belghatjes' gekocht. Daar heb ik dan doopsuiker aangehangen echt mooi. Er zijn nu zoveel mooie dingetjes te koop. Bv mini 'derboega', mini hoedjes (die rode dat mannen met jelabbas dragen ed)
greetz
nadia
power_flower
19-12-2003, 16:32
Waar kan je die mini dingetjes kopen??????
beppie_truus
19-12-2003, 17:07
Origineel gepost door power_flower
Ik denk in marokko of belgie
SweetRose
19-12-2003, 19:45
Origineel gepost door power_flower
Gij hebt Rue De Brabant nog niet ontdekt?? :D:D
karima001
19-12-2003, 21:27
Je kan ze allemaal zo een klein du'a boekje geven, en dan zo een kaartje erbij met 'bedankt voor jullie komst' of zoiets...
beppie_truus
20-12-2003, 10:21
Origineel gepost door karima001
Je kan ze allemaal zo een klein du'a boekje geven, en dan zo een kaartje erbij met 'bedankt voor jullie komst' of zoiets...
Lijkt me niet verstandig om zoiets te geven want voor alles wat met de koran te maken heeft moet je rein zijn en je weet niet wie van je gasten wel of niet rein is.
dat klopt wel ja met die dou'a boekje je weet niet of iedereen wel rein is enzo, maar die van die mini derbouka en hoedjes lijkt me errug leuk, alleen ben helemaal niet creatief, dus als iemand het voor mij wlit doen graag heel graag zelfs.
karima001
20-12-2003, 17:03
Origineel gepost door beppie_truus
Lijkt me niet verstandig om zoiets te geven want voor alles wat met de koran te maken heeft moet je rein zijn en je weet niet wie van je gasten wel of niet rein is.
Dan geef je ze in een tasje ofzo, en ik weet niet of je voor een Du'a boekje ook rein moet zijn, Allah oe3lam...
Voor een Koran moet je natuurlijk wel rein zijn maar Du'a boekje weet ik niet...
beppie_truus
20-12-2003, 17:11
Origineel gepost door karima001
Dan geef je ze in een tasje ofzo, en ik weet niet of je voor een Du'a boekje ook rein moet zijn, Allah oe3lam...
Voor een Koran moet je natuurlijk wel rein zijn maar Du'a boekje weet ik niet...
in een dua boekje staat elkelam allah en daar moet je rein voor zijn en het is ook niet goed om gods woord in een ruimte uit te delen waar mensen alles behalve met god bezig zijn ;)
karima001
20-12-2003, 22:45
Origineel gepost door beppie_truus
in een dua boekje staat elkelam allah en daar moet je rein voor zijn en het is ook niet goed om gods woord in een ruimte uit te delen waar mensen alles behalve met god bezig zijn ;)
Allah oe3lam
En dat Du'a boekje past inderdaad eerder bij een islamitische bruiloft, niet bij eentje waar fitnah is met muziek, vrouwen en mannen door elkaar en dansende vrouwen...
Maar misschien als je dat Du'a boekje geeft, op een NIET islamitische bruiloft, dat dan mensen meer gaan nadenken en zich gaan verdiepen in de islam, de ware godsdienst..Dat zou echt prachtig zijn, MashaAllah..
Nogamaals Allah oe3lam
maar niemans die dus iemand kent die dankertjes zelf maakt met creatiefe ideetjes!????
Amattallah
21-12-2003, 15:24
je kan bijv, leuke zakdoekjes kopen en daar doe pot poure in en dichtmaken met die bloemetjes waar buigzaam staal in zit
en dan van die plak ringetje aan de zijkant plakken en kaartje
iemand bij ons in de famillie heeft dat gedaan ziet er heel mooi en appart uit en ruikt lekker
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.