Bekijk originele versie : Haatgevoelens..
Heb je je wel eens afgevraagd hoe die bij jou kunnen ontstaan? en hoe zijn die weg te krijgen...
Kan je makkelijk vergeven?
Vertel als je wil en niets is verplicht
Ik vergeef gemakkelijk
Behalve als iemand met mijn geloof of familie spot..
Haat gevoelens die ontstaan door jaloezie, hoe kan je daar mee omgaan..
chicamaroquia
18-12-2003, 21:16
Ik vergeef makkelijk. Je moet het eerst relativeren, daarna leer je ermee om gaan. Maak het niet groter dan het is. Laat dingen langs je heen gaan. Probeer om zulke dingen te lachen. Op een gegeven moment is er een grens bereikt. Je hoeft geen beste vrienden met diegene te zijn, maar probeer je haatgevoelens op een positieve manier te ventileren... Ik vergeef, maar vergeet niet! Succes! :)
tatouzient
18-12-2003, 21:16
kben echt koppig, en vergeef ni al te snel...
kheb eens een meningsverschil gehad met een klasgenoot, heb 4j ni tegen haar gesproke, en op het einde wist ik echt ni meer waarover we een geschil hadde :confused:
bisous xxx
Origineel gepost door chica*******a
Ik vergeef makkelijk. Je moet het eerst relativeren, daarna leer je ermee om gaan. Maak het niet groter dan het is. Laat dingen langs je heen gaan. Probeer om zulke dingen te lachen. Op een gegeven moment is er een grens bereikt. Je hoeft geen beste vrienden met diegene te zijn, maar probeer je haatgevoelens op een positieve manier te ventilleren... Ik vergeef, maar vergeet niet! Succes! :)
Das ook een goeie manier :goedzo:
ChOcOtOfFfF
18-12-2003, 21:17
Origineel gepost door naisha
Ik vergeef gemakkelijk
Behalve als iemand met mijn geloof of familie spot..
Me too ! kom je aan mijn familie dan kom je aan mij en beuk ik je helemaal verrot :o
:zwaai:
Misschien haten we snel omdat we gelijk willen hebben en het ons soms duidelijk wordt dat we geen gelijk hebben
Of als we beledigd worden
ChOcOtOfFfF
18-12-2003, 21:22
Origineel gepost door Lampjuh
Misschien haten we snel omdat we gelijk willen hebben en het ons soms duidelijk wordt dat we geen gelijk hebben
ik haat niemand wel sommige eigenschappen van een persoon.
tatouzient
18-12-2003, 21:22
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
Me too ! kom je aan mijn familie dan kom je aan mij en beuk ik je helemaal verrot :o
:zwaai:
:kwaad:
ChOcOtOfFfF
18-12-2003, 21:23
Origineel gepost door tatouzient
:kwaad:
malki zina?
tatouzient
18-12-2003, 21:25
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
malki zina?
kw8 nog op een antw op mn topic :(
mohammed_b74709
18-12-2003, 21:26
De meeste mensen raken hier gauw in de ban met voornaamste de dames altijd>>>maar ik moet er natuurlijk er altijd om lachen :D
En geloof je het niet, chek dan voor directe bewijzen mijn geschiedenismap
:zwaai: :zwaai: :zwaai:
Origineel gepost door mohammed_b74709
De meeste mensen raken hier gauw in de ban met voornaamste de dames altijd>>>maar ik moet er natuurlijk er altijd om lachen :D
Wil je aangevalen worden oella :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.