Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help aub!!!

anissa_4ever
16-04-2008, 23:06

Ik kan geen websites meer bezoeken via Internet Explorer en Mozilla Firefox. Met Internet Explorer kan het alleen als ik een website als startpagina heb ingesteld. Als ik wat in het balkje typ krijg ik de volgende melding: www......nl is niet toegankelijk De syntaxis van de bestandsnaam ,mapnaam of volumenaam is onjuist. Een uurtje geleden deed die het nog wel. Wie kan me helpen??

anissa_4ever
16-04-2008, 23:28
.......

anissa_4ever
16-04-2008, 23:43
niemand?

Al_Misri
17-04-2008, 11:48
Heb je tussendoor iets gedaan, een installatie van een programma of een update? Heb je je PC al een keer herstart? Welke OS heb je erop staan, XP of Vista? :)

anissa_4ever
17-04-2008, 12:50

Heb je tussendoor iets gedaan, een installatie van een programma of een update? Heb je je PC al een keer herstart? Welke OS heb je erop staan, XP of Vista? :) Nee ik heb niks gedaan. Er staat XP op. Ik heb systeemherstel gedaan en nu doet die het weer.

Al_Misri
17-04-2008, 13:06
Nee ik heb niks gedaan. Er staat XP op. Ik heb systeemherstel gedaan en nu doet die het weer. Dat wou ik je net adviseren... Systeemherstel. Goed te horen dat het weer werkt, maak je niet te druk over de mogelijke oorzaak, het blijft immers Windows, en daar kan alles spontaan gaan spoken ,-) Wa'asalamu aleikum wr wb

anissa_4ever
17-04-2008, 13:56
Dat wou ik je net adviseren... Systeemherstel. Goed te horen dat het weer werkt, maak je niet te druk over de mogelijke oorzaak, het blijft immers Windows, en daar kan alles spontaan gaan spoken ,-) Wa'asalamu aleikum wr wb ja klopt het kan spontaan spoken:hihi: