Bekijk originele versie : Wat zal ik doen?
Himieto_zinador
18-12-2003, 20:36
Dames mijn vriendin heeft veel voor me gedaan en betekend ook veel voor me en ik wil haar verassen en ik denk aan:
1) Haar een weekendje meenemen naar Parijs
2) Een een mooie gouden ring kopen en ergens uit eten gaan
3) Een weekendje luxemburg
of hebben jullie nog leuke ideeen voor me
4) iets anders, namelijk.............................
AlHoceima_Leila
18-12-2003, 20:40
als je een weekendje weg gaat moet je naar Parijs gaan
t is daar egt tofffff
Miss_Wafae
18-12-2003, 21:48
JEPSS...PARIJS..:goedzo:..!!
ChOcOtOfFfF
18-12-2003, 21:50
Vraag haar ten huwlijk, dat zal pas een suprise zijn:hihi:
chainreaction
18-12-2003, 22:13
Paris=is the city of love
dus Parijs
rouhrouhi
19-12-2003, 09:19
een mooi gouden ring kopen en ergens uit eten gaan en dan haar ten huwelijk vragen. :)
Als je vriendin veel voor je betekend en veel voor je doet, dan je haar eerst ten huwelijk vragen, aleer je haar mee naar parijs neemt.
Parijs zou te gek zijn maar eerst met de benodigde papiertje (je weet wel wat ik bedoel).
:D
:zwaai:
Origineel gepost door Himieto_zinador
Dames mijn vriendin heeft veel voor me gedaan en betekend ook veel voor me en ik wil haar verassen en ik denk aan:
1) Haar een weekendje meenemen naar Parijs
2) Een een mooie gouden ring kopen en ergens uit eten gaan
3) Een weekendje luxemburg
of hebben jullie nog leuke ideeen voor me
4) iets anders, namelijk.............................
Exact Parijs! :D Ennuh dan op de Eiffel dineren....... :Iluvu:
En om je liefde te bewijzen moet je van de eiffel springen... :D
En wanneer jij springt is het de bedoeling dat zij na jou springt om haar liefde voor jou te bewijzen........of ze dat doet is een tweede..Dat zul jij nooit weten zullen velen van jullie denken...Maaruh da's niet waar, wantuh hij ziet haar anders wel of niet verschijnen op de roze wolk..
De roze wolk die voor haar en hem is voortbestemd...De roze wolk waarin zij met z'n tweeen op ons neer kunnen kijken...
Mouna_leila
19-12-2003, 13:08
Origineel gepost door Temsemeni
Marokkaanse vrouwen natuurlijk weer met hun papiertjes en trouwen! :kwaad: Zodra ik jullie reacties las kreeg ik weer steken in me hoofd!
Ja ja inderdaad steken in je hoofd, maar jouw zusje moet zeker wel de nodige papiertjes hebben voordat ze wat dan ook met een jongen onderneemt.
P probeer ook eens zo naar een ander meijse te kijken en je zult merken dat die steken in je hoofd zullen verminderen. :zwaa i:
En wanneer zij ergens een aankomend paar zien ronddartelen op de wereld, nemen ze de pijl en boog in de aanslag.........
Ze schieten......de pijl suist door de lucht richting doel. Pats...ennuh jaaaa beide pijlen dringen door de harten.......
Haar en hem kijken vanuit hun roze wolk naar beneden en wat zij zien doet hun gezicht nog witter kleuren..........één pijl heeft doel gemist! Haar en hem kijken vanuit hun roze wolk naar beneden, en wat zich daar beneden afspeelt doet hun hartjes ineen krimpen...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.