Bekijk originele versie : In de war...
Analfabeet
12-09-2002, 18:16
Een week of 2 terug heb ik een vrouw van 44 leren kennen. Vraag me niet hoe ik haar ken , Very Long story. Maar waar het nu op neer komt is dat we wel eens flikflooien met ze 2tjes. Nu ken je zeggen Ooooh Baah Viezerik...Yeah Who Cares...Hoe langer een wijn gerijpt heeft des te lekkerder deze smaakt ...Ik had altijd het voornemen om tegen haar te zeggen dat ik er geen zin meer inhad , maar op de 1 of andere manier weet zij altijd mijn snaar te raken waardoor ik letterlijk in vuur en vlam sta ...Zo ook de laatste keer...Alleen ditmaal had ik geen Condooms bij de hand en mijn geestelijke ik was Ko geslagen door Meneertje Lust dus denken zat er ook niet in , ik kan me nog herinneren dat ik vroeg of ze Condooms had waarop haar antwoord nee was. Na het Geramptetamp-Onderonsje keek ik toevallig in 1 van haar nachtkastjes en zag ik een hele lading condooms liggen ...maar het kwaad was al geschiedt...
Een paar dagen geleden belde ze me op met de Mededeling dat ze zwanger was ...Daar gaat mn leven ...Een kind bij een vrouw van 44...Pfff...Ik kan haar moeilijk dwingen om het kindje weg te laten halen , want dat is tenslotte Moord...maar ik wil geen kind...Ja Ja ik had niet moeten viezerikken..maar dan nog...Het is gebeurd...Ik denk eraan om er te vermoorden...Der lichaam in duizenden stukjes snijden want zij was tenslotte diegene die loog over de Condooms...
Wie bovenstaand verhaaltje Geloofde is echt rijp voor het Riagg...Ik verveelde me en aangezien ik alleen dergelijke Onzin leeshier dacht ik er maar deel aan te nemen...Pffffffffffffieuw...Humorloze mensen...
yasmine85
12-09-2002, 18:29
:D :giechel:
ewa analfabeet, je kan bijna een boek gaan schrijven met al die verhalen van je... "de verhalen van Analfabeet" ;)
kiss
Zeker wie dit gelooft is rijp voor de Riagg ... want analfabeet en 'Geramptetamp-Onderonsje' dat gaat niet samen ... zal wel aan het formaat van je piemeltje liggen! In de orde van grootte waar een chinees jaloers op kan zijn!!
jamila_nador
12-09-2002, 18:32
Ik schrok me dooooooooooooood hahahaha
Analfabeet
12-09-2002, 18:40
Origineel gepost door TonyM
Zeker wie dit gelooft is rijp voor de Riagg ... want analfabeet en 'Geramptetamp-Onderonsje' dat gaat niet samen ... zal wel aan het formaat van je piemeltje liggen! In de orde van grootte waar een chinees jaloers op kan zijn!!
Hedde di geval wok weer...Manneke is nog een Puber...Zoiets als Haargroei komt niet voor in zn Woordenkboekje en dan durft ie de term Grootte in zn Mond te nemen...Pfffffffffffffffiew....
Missrapster
12-09-2002, 19:02
he analfabeet mn jongen.....die torie is echt goed...ken je nog meer onzin story's...;)
Analfabeet
12-09-2002, 19:07
Origineel gepost door Missrapster
he analfabeet mn jongen.....die torie is echt goed...ken je nog meer onzin story's...;)
1tje met de Titel MissRapster...Grootste Onzin op deze Aardkloot... ;)
Missrapster
12-09-2002, 19:11
hahah...uh oke bedankt dat ik die titel mag ben zeer vereerd...begin een beetje heel erg te blozen...en geloof dat mn hande zo uit die monitor komen om jou ff te laten zien hoe onzinnig ik ben haha just kidding...maar krijg ik nog een award?
hahah...uh oke bedankt dat ik die titel mag ben zeer vereerd...begin een beetje heel erg te blozen...en geloof dat mn hande zo uit die monitor komen om jou ff te laten zien hoe onzinnig ik ben haha just kidding...maar krijg ik nog een award?
Pas maar op ... die man is een meesterlijke stalker! Zeker na die HANDelingen van net ... :D
Analfabeet
12-09-2002, 19:13
World's Biggest Shit Alive...Life award sponsered by Riagg B.v en Zn...Die titel heb je voor je Babbels en je Achterwerk verdient..Gefeliciteerd...
Missrapster
12-09-2002, 19:15
Thnx...mag ik nog een speech houden...uh kheb hem hier voor me...dusse ...mag ik beginnen...?:stout:
Missrapster
12-09-2002, 19:22
Uh...kwil allereerst analfabeet bedanken die mij nomineerde en tot winnaar maakt...mn ouders die deze onnozele b*tch op aarde br8en...mn vriend(in)en....en natuurlijk jullie...bedankt mensen...uh...was dit goed...og mot ik ut nog ff op nieuw doen...??
Analfabeet
12-09-2002, 19:22
Thnx...mag ik nog een speech houden...uh kheb hem hier voor me...dusse ...mag ik beginnen...?:stout:
Ga je Gang Meissie...Die Marokkaanse dames vantegenwoordig nemen toch geen genoegen met : nee...Dus ziedoe Barst los...Ik bedoel Barst uit elkaar in duizend stukjes..eehehe..:) ...But i still love ya...
Missrapster
12-09-2002, 19:28
he thnx...die speech heb ik ff gistere gemaakt...voor het geval ik ooit genomineerd zou worden...echt bedankt...and U know i still Luve ya...;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.