Bekijk originele versie : Voor de dames en heren lees aub
jamila_nador
12-09-2002, 18:02
Ik zit er zo mee..... :( :(
Mijn beste vriendin is een mollige meid.
En had een blind date met een jongen.
Ze hadden al 1 maand ofzo tel contact met hem.
Hij gaf haar hoop over trouwen enzo.
Ze hebben afgesproken en heeft haar gezien en nu zei hij opeens.
Sorry ik had je anders verwacht,alleen omdat ze dik is.
In het begin zei hij ik ben verliefd op je hart en ze zei nog heb geduld met me.Hij zei oke is goed en nu voelt ze haar eigen zo gekwetst.
Ze zegt ik ken dikkere mensen en nu.........................
Ik voel me ook niet zo goed ik hou zo van haar
Hoe zouden jullie ermee omgaan
Dumpen of achterna lopen zij is nog gek op hem
ALATIEF,ALATIEF,achterna gaan.................tazzzzzzzzzzzzzzzzzzz!
dumpen die handel!.......ze verdient beter!
sommige meisjes :(
jamila_nador
12-09-2002, 18:07
Ik heb tegen haar gezegd dump die handel.
Maar liefde maakt blind,ik zeg tegen haar hij houdt niet van je karakter maar hij wil gewoon een modelltje qua uiterlijk.
Ik vindt haar zo zielig,ze heeft veel gehuild en zei hij heeft gelijk ik ben een DIKKE KOE:huil::huil::huil:
MissZanab
12-09-2002, 18:10
DAAROM ZEG IK ALTIJD GEEN WOORDEN MAAR DADEN!
EEN JONGEN KAN WEL ZEGGEN DAT HET VOOR HEM NIKS UIT MAAKT MAAR ALS HET PUNT BIJ PAALTJE KOMT DAN REAGEERT HIJ INEENS HEEL BOT.
JE WEET PAS 100% ZEKER OF EEN JONGEN ECHT VAN JE HOUDT ALS HIJ JE ACCEPTEERT ZOALS JE BENT.
DUS ZEG TEGEN JE VRIENDIN DAT HIJ HET NIET WAARD IS EN DAT ER INSHA''ALLAH EEN LEUKE/LIEVE EN AARDIGE JONGEN IS DIE HAAR WEL ACCEPTEERT ZOALS ZE IS.
BELIEVE IN YOURSELF AND HAVE FAITH IN ALLAH!
Origineel gepost door jamila_nador
Ik heb tegen haar gezegd dump die handel.
Maar liefde maakt blind,ik zeg tegen haar hij houdt niet van je karakter maar hij wil gewoon een modelltje qua uiterlijk.
Ik vindt haar zo zielig,ze heeft veel gehuild en zei hij heeft gelijk ik ben een DIKKE KOE:huil::huil::huil:
LAAT HAAR MAAR LEKKER HUILEN, BETER ACHTER DIE EIKEL NA LOPEN!
HET GAAT WEL OVER ZE HEEFT GEWOON TIJD NODIG!!
Doe leuke dingen met haar misschien dat ze hem vergeet!
jongen zijn niet te vertrouwen,praat met haar dat hij haar niet waard is ze kan betere krijgen en laat die eikel maar........mischien komt hij de vriendin van popey tegen dat hij haar leuk vindt! :D
jamila_nador
12-09-2002, 18:25
Ik moest lachen en huilen toen ik dit las"vriendin van popey" hahahaha
Het is zo'n lieve en leuke meid,ze wou voor hem speciaal dag en nacht gaan trainen en nu.....
Ik zal haar wel in contact brengen met iemand die het waard is incha allah
hafid_freak
12-09-2002, 18:27
als ze zelf vindt dat ze een dikke koe is dan moet ze daar wat
aan doen, voor het te laat is
aan de andere kant vind ik zo een reactie van een jongen
niet kunnen, laat haar niet achter die jongen aangaan
ze verdiend veel beter dan dat.
jamila_nador
12-09-2002, 18:29
Omdat ze zo verdrietig is noemt ze haar eigen KOE
Maar op zich valt het wel mee hoor.
Ze is niet zo overdreven dik hoor.
Die jongen moet het gewoon niet op die manier zeggen van IK HAD JE ANDERS VERWACHT EN DAN GELIJK ZO OP DE FOTO ZIE JE ER SLANKER UIT!!!!!!!!
Dit komt gewoon hard aan,hij had het anders kunnen aanpakken. :(
hafid_freak
12-09-2002, 18:35
Origineel gepost door jamila_nador
Omdat ze zo verdrietig is noemt ze haar eigen KOE
Maar op zich valt het wel mee hoor.
Ze is niet zo overdreven dik hoor.
Die jongen moet het gewoon niet op die manier zeggen van IK HAD JE ANDERS VERWACHT EN DAN GELIJK ZO OP DE FOTO ZIE JE ER SLANKER UIT!!!!!!!!
Dit komt gewoon hard aan,hij had het anders kunnen aanpakken. :(
das waar, maar begrijp ze dan niet dat als een jonge dat tegen
je zegt, dat hij haar dan gewoon niet waard is????????????
:kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad:
Trouwens die onnozelaar maakt wonden die veel tijd
nodig hebben om te helen.
Volgende keer zal ze misschien gewoon niet meer willen
afspreken
zeg tegen haar dat de zee vol vis zit
maar ze moet dan ( als ze erover is)
wel gaan vissen ...
:)
jamila_nador
12-09-2002, 18:37
Origineel gepost door hafid_freak
das waar, maar begrijp ze dan niet dat als een jonge dat tegen
je zegt, dat hij haar dan gewoon niet waard is????????????
:kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad:
Trouwens die onnozelaar maakt wonden die veel tijd
nodig hebben om te helen.
Volgende keer zal ze misschien gewoon niet meer willen
afspreken
zeg tegen haar dat de zee vol vis zit
maar ze moet dan ( als ze erover is)
wel gaan vissen ...
:)
Ik laat haar al deze reactie's lezen.
Alleen maar om haar lichaam :kwaad:
Hij heeft haar gewoon geraakt :giechel:
jamila_nador
12-09-2002, 19:01
Origineel gepost door MissZanab
DAAROM ZEG IK ALTIJD GEEN WOORDEN MAAR DADEN!
EEN JONGEN KAN WEL ZEGGEN DAT HET VOOR HEM NIKS UIT MAAKT MAAR ALS HET PUNT BIJ PAALTJE KOMT DAN REAGEERT HIJ INEENS HEEL BOT.
JE WEET PAS 100% ZEKER OF EEN JONGEN ECHT VAN JE HOUDT ALS HIJ JE ACCEPTEERT ZOALS JE BENT.
DUS ZEG TEGEN JE VRIENDIN DAT HIJ HET NIET WAARD IS EN DAT ER INSHA''ALLAH EEN LEUKE/LIEVE EN AARDIGE JONGEN IS DIE HAAR WEL ACCEPTEERT ZOALS ZE IS.
BELIEVE IN YOURSELF AND HAVE FAITH IN ALLAH!
je hebt helemaal gelijk :zwaai:
Missrapster
12-09-2002, 19:08
He...Noemt ze zichzelf een Koe?Ah...ik vind dit echt errug....kvind dat ze niet zo over haar zelf moet praten.....laat die jonge lullen...er zijn genoeg jongens die meiden willen met vlees op bot...als hij op haar uiterlijk af gaat kan ik maar een ding zeggen dumpen die handel....of Sla die gast Ko misschien komt hij weer tot rede....stomme joch man...sh*t kzou hem echt wat aan doen...zomaar op uiterlijk af gaan terwijl ze mooi is van binnen...
Later zullen al die boys spijt krijgen dat ze een meisje hebben met een mooie buitenkant en een lelijke binnenkant....want zij zal hem echt hard aan pakken.....
Zij zal voor ff lijden en gauw een ander vinden....hij zal lang moeten lijden....;)...wens je vriendin veel sterkte voor me...;)
jamila_nador
12-09-2002, 19:11
Origineel gepost door Missrapster
He...Noemt ze zichzelf een Koe?Ah...ik vind dit echt errug....kvind dat ze niet zo over haar zelf moet praten.....laat die jonge lullen...er zijn genoeg jongens die meiden willen met vlees op bot...als hij op haar uiterlijk af gaat kan ik maar een ding zeggen dumpen die handel....of Sla die gast Ko misschien komt hij weer tot rede....stomme joch man...sh*t kzou hem echt wat aan doen...zomaar op uiterlijk af gaan terwijl ze mooi is van binnen...
Later zullen al die boys spijt krijgen dat ze een meisje hebben met een mooie buitenkant en een lelijke binnenkant....want zij zal hem echt hard aan pakken.....
Zij zal voor ff lijden en gauw een ander vinden....hij zal lang moeten lijden....;)...wens je vriendin veel sterkte voor me...;)
Dank je wel lieve schat.
Hij heeft zelfs tegen haar gezegd je bent een apparte meid.
En ook dat hij veel om haar gaf alleen maar om haar innerlijk en op een gegeven moment is ze BIG :kwaad:
Missrapster
12-09-2002, 19:14
he...ze tegen je vriendin dat ieder die iemand anders pijn doet er later voor zal boete...God zal haar bewijzen dat ze meer waard is dan die asshole...hij zal haar gelukkig maken...
Alleen de liefde...waarvan ze denkt dat het liefde is heeft haar nu ff in zn macht...zodra ze weer back is zul je zien hoeveel boys haar zullen vragen...;)
jamila_nador
12-09-2002, 21:36
incha allah meid
ze is wat rustiger geworden
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.