Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moet een man ........

Pagina's : [1] 2

mimi_tangaouia
18-12-2003, 19:16

dames, moet een man je nou ook financieel ondersteunen op de bruiloft ook als jij en je man de bruiloft apart doen ?? en met financieel ondersteunen bedoel ik niet de hele bruiloft betalen maar bijv voor het vlees en fruit zorgen??

missbruid
18-12-2003, 23:37
ja de man moet je met het hele feest finfancieel steunen

beppie_truus
19-12-2003, 08:26
Origineel gepost door mimi_tangaouia dames, moet een man je nou ook financieel ondersteunen op de bruiloft ook als jij en je man de bruiloft apart doen ?? en met financieel ondersteunen bedoel ik niet de hele bruiloft betalen maar bijv voor het vlees en fruit zorgen?? volgens de traditie van berbers moet de man inderdaad er voor zorg dragen dat de gasten van de bruid te eten en drinken krijgen op zijn kosten :zwaai:

Isra_Girl
19-12-2003, 08:46
Vroeger moest een berberse man inderdaad zorg dragen voor eten en drinken voor de gasten van de bruid, maar nu word dat niet meer gedaan hoor, Alleen als de man financieel goed zit dan helpt die wel mee of betaald zelfs alles voor haar , zo niet dan betalen de ouders van de bruid

soennia83
19-12-2003, 21:01

Assalaam mu3alikom, waarom vieren de mensen het nog apart, het is veel mooier samen een grote zaal te huren en de familieleden met elkaar kennis te laten maken..dan dat jij apart een feest geeft en vervolgs in je eentje met een aantal familieleden zijn kant op moet... wasalaam p.s: het is de gewoonte dat de man het eten en drinken betaald, maar meer ook niet vind ik. Ik bedoel als je voor negaffa gekozen hebt en een band dan mag je dat van mij lekker zelf betalen,hihihi.

Mariam_18
19-12-2003, 21:16
Vrouwen en Mannen mogen niet in een ruimte bij elkaar zijn

mimi_tangaouia
19-12-2003, 21:23
Origineel gepost door Mariam_18 Vrouwen en Mannen mogen niet in een ruimte bij elkaar zijn bedankt voor je mededeling maar snap niet waarom je dit post op deze topic :confused:

Mariam_18
19-12-2003, 21:27
Het is reactie op soenia83 die vindt dat mannen en vrouwen wel bij elkaar mogen ;)

Misteek
20-12-2003, 16:54
Origineel gepost door Mariam_18 Het is reactie op soenia83 die vindt dat mannen en vrouwen wel bij elkaar mogen ;) Nee, schat. Met "apart" bedoelt ze dat de beide families samen feest vieren, maar dan uiteraard mannen en vrouwen gescheiden. Begrijp je? Heb ik het juist voor, Soennia'tje? Kussietjes!!! :zwaai:

mimi_tangaouia
21-12-2003, 13:44
Origineel gepost door Mariam_18 Het is reactie op soenia83 die vindt dat mannen en vrouwen wel bij elkaar mogen ;) maar daar heb ik nu toch niet over !!

miss_nador18
23-12-2003, 19:28
sorryyy damens soenia83 bedoelt dat volgens mij niet zij bedoelt de familie van de bruid en bruidegom(de vrouwen alleen) bij elkaar,en de mannnen apart bij elkaar dus niet gemengd dat denk ik tenminste ik kan me ook vergissen mischien bedolt soenia toch gemengd ik weet niet :confused: beslama

Bent_Fes
23-12-2003, 21:06
Volgens traditie moet de man inderdaad deels "jouw" feest bekostigen... Ik en mijn verloofde gaan het Insh' Allah samen vieren, dat is veel mooier en scheelt wat centjes!

mimi_tangaouia
24-12-2003, 15:11
Origineel gepost door miss_nador18 sorryyy damens soenia83 bedoelt dat volgens mij niet zij bedoelt de familie van de bruid en bruidegom(de vrouwen alleen) bij elkaar,en de mannnen apart bij elkaar dus niet gemengd dat denk ik tenminste ik kan me ook vergissen mischien bedolt soenia toch gemengd ik weet niet :confused: beslama ja dat snap ik ook wel maar daar vroeg ik helemaal niet om

angelwoman
24-12-2003, 15:15
Volgens mij is dit ook niet geschikt in deze topic, maar meid: Wanneer ga je nou verder met storya del floes?????????????????? het lijkt alsof je de hoop hebt opgegeven in dat verhaal, Als je nog wel geintereseerd bent in dat verhaal, wil je dan gauw verder gaan en een vervolgje plaatsen? Dank je wel, van een trouwe lezer!

soennia83
30-12-2003, 23:09

Origineel gepost door Mariam_18 Het is reactie op soenia83 die vindt dat mannen en vrouwen wel bij elkaar mogen ;) hahahah, is dat een reactie op mij... waar lees jij dat ik het over mannen heb????? ik heb het over de familieleden...en aangezien ik een moslima(soennia ben) heb ik het over vrouwen en mannen apart...dat is toch altijd zo( bij ons dan)....als een jongen met een meisje trouwt waarvan de familie elkaar niet kennen is het een mooie optie om ze samen in een zaal te stoppen( VOOR DE DUIDELIJKHEID: VROUWEN EN MANNEN APART) ik kan het nog steeds niet begrijpen dat mensen zomaar uit het niets conclusies trekken :rolleyes: la hawla wala quwata ila billah

Pagina's : [1] 2