Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ben op zoek naar een goedkope autootje

Bloempje20
16-04-2008, 18:57

Hallo mensen wie heeft er een beetje verstand van auto's? Want k ben namelijk op zoek naar een leuk goedkope autootje en hij moet natuurlijk wel goed rijden.. K heb daar echt geen verstand van, vandaar dat k een topic plaats en jah die markplaats vertrouw k niet helemaal...K ben maar een arme student haha dus niet duurder dan 1000 euro..Laat me gauw weten mensen als jullie een goedkope autootje hebben voor mij gr Islam girl

mv500
16-04-2008, 19:30
klopt marktplaats is echt niet te vertrouwen particuleren flashen ook in auto verkoop

douar_ifrajdir
16-04-2008, 19:36
Hallo mensen wie heeft er een beetje verstand van auto's? Want k ben namelijk op zoek naar een leuk goedkope autootje en hij moet natuurlijk wel goed rijden.. K heb daar echt geen verstand van, vandaar dat k een topic plaats en jah die markplaats vertrouw k niet helemaal...K ben maar een arme student haha dus niet duurder dan 1000 euro..Laat me gauw weten mensen als jullie een goedkope autootje hebben voor mij gr Islam girl Meid zoek eens naar een suzuki swift of een daihatsu cuore en neem gewoon een neef of oom mee

Larache86
16-04-2008, 19:42
Meid zoek eens naar een suzuki swift of een daihatsu cuore en neem gewoon een neef of oom mee jaah precies, altijd handig te kijken naar de APK natuurlijk & een persoon die er redelijk verstand van heeft..tegewoordig naaien ze je zo erg he

gatarman
16-04-2008, 20:42

Heb een auto waarvan de motor stuk is. Een dame was deze gaan kopen en eenmaal gekocht op weg terug naar huis is de auto stuk gegaan :maf: zwaar fucked up

Larache86
16-04-2008, 20:58
Heb een auto waarvan de motor stuk is. Een dame was deze gaan kopen en eenmaal gekocht op weg terug naar huis is de auto stuk gegaan :maf: zwaar fucked up :lol: pas maar op wat je mensen aan doet krijg je ook op 1 of andere manier terug :hihi:

gatarman
16-04-2008, 21:02
:lol: pas maar op wat je mensen aan doet krijg je ook op 1 of andere manier terug :hihi: Oh ja, 't is niet mijn auto. Deze is alleen naar de garage gebracht voor reparatie. Daarom.. stuur nooit een dame alleen om een auto te kope haha

Bloempje20
16-04-2008, 21:45
up up zijn er nog mensen die weten waar k een autootje kan vinden en ja jongens k weet eh ze flashen allemaal de boel

gatarman
16-04-2008, 21:53
gewoon zo nu en dan kijken op marktplaats naar een suzuki swift, peugeot 106, renault clio

Bloempje20
16-04-2008, 21:57
gewoon zo nu en dan kijken op marktplaats naar een suzuki swift, peugeot 106, renault clio ja maar k weet niet hoe je daar kan zoeken naar die auto's drm heb k hier ook een topic geplaatst mss andere mensen die mij hierbij kan helpen

hassans85
16-04-2008, 22:39
ja maar k weet niet hoe je daar kan zoeken naar die auto's drm heb k hier ook een topic geplaatst mss andere mensen die mij hierbij kan helpen Uitkijken met het kopen van autos uit de marktplaats de meeste autos op de marktplaats zijn waardeloos vooral die van een particuleer bij een dealer kan je be3da gokken dat de dealer al voor je naar de auto heeft gekeken of die goed is of niet

Bloempje20
16-04-2008, 23:21
Uitkijken met het kopen van autos uit de marktplaats de meeste autos op de marktplaats zijn waardeloos vooral die van een particuleer bij een dealer kan je be3da gokken dat de dealer al voor je naar de auto heeft gekeken of die goed is of niet jaa drm kijk k ook niet op markplaats