Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : aan alle jongens wat irriteert jullie aan marokkaanse meiden??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

LZN
18-12-2003, 18:49

wat ik me afvraag is wat jullie aan marokkaanse meiden irriteert iets waarbij ej gelijk afknapt kwa innerlijk dan he niet uiterlijk en ook meiden mogen reageren want die hebben hun mening vast ook klaarliggen over de jongens nou ik hoop veel te horen ben best benieuwd.

Eastboy
18-12-2003, 19:06
Origineel gepost door Blijf_lachen Ik ga dit eerlijk formuleren ok! Waar ik me aan erger aan de marokkaanse meiden is hun gedrag ten eerste.....de manier hoe ze contact proberen te leggen, daar knap ik op af. Ten tweede is merendeels schijheilig, jullie weten wel wat ik daarmee bedoel; meiden die 50 relatie's achter de rug hebben en wanneer ze willen trouwen vertellen ze hun man dat ze maar 1x een relatie hebben gehad en niet eens hebben gezoent ofzo...aub ga dat iemand anders vertellen. Ik kan niet snappen dat een mooie sexy meisje van tegenwoordig ze3ma :rolleyes: nooit relatie heeft gehad. Ten derde jaloezie, o wat zijn ze jaloers op elkaar. Eigenlijk scoren zij (de marokkaanse meiden) wat betreft "innerlijk " zeer matig bij mij. Voor de rest moet ik je eerlijk zeggen dat ze wel mooi zijn hoor, mooier dan de nedelandse, maar lang niet zo mooi als de braziliaanse vrouwen ;) . Wat ben ik het toch met jouw eens jongen echt waar.Alleen op een argument moet ik je tegen spreken BRAZILIAANSE MEISJES ZIJN LANG NIET ZO MOOI ALS MAROKKAANSE MEISJES(niet allemaal trouwens)

alhoceimachaima
18-12-2003, 19:07
Origineel gepost door Blijf_lachen Ik ga dit eerlijk formuleren ok! Waar ik me aan erger aan de marokkaanse meiden is hun gedrag ten eerste.....de manier hoe ze contact proberen te leggen, daar knap ik op af. Ten tweede is merendeels schijheilig, jullie weten wel wat ik daarmee bedoel; meiden die 50 relatie's achter de rug hebben en wanneer ze willen trouwen vertellen ze hun man dat ze maar 1x een relatie hebben gehad en niet eens hebben gezoent ofzo...aub ga dat iemand anders vertellen. Ik kan niet snappen dat een mooie sexy meisje van tegenwoordig ze3ma :rolleyes: nooit relatie heeft gehad. Ten derde jaloezie, o wat zijn ze jaloers op elkaar. Eigenlijk scoren zij (de marokkaanse meiden) wat betreft "innerlijk " zeer matig bij mij. Voor de rest moet ik je eerlijk zeggen dat ze wel mooi zijn hoor, mooier dan de nedelandse, maar lang niet zo mooi als de braziliaanse vrouwen ;) . meschien is dat wel zo maar dat betekent niet dat alle marokaanse meisjes zo zijn daar gaan jullie jongens die fout in en trouwens ik hoor niet bij de meisje die aandacht wil van een jongen ik krijg genoeg aandacht maar wat heb ik eraan :) ik hou me liever bezig met mijn geloof dat is belangrijker dan wie dat ook op deze f******g wereld duzz dat betekent niet dat ik zo ben :D:D groetjes:blauwkus:*~Lady-C~* alhoceimachaima

alhoceimachaima
18-12-2003, 19:37
Origineel gepost door missmaghrib eigenlijk hebben de jongens wel gelijkt het komt eigen lijk hier op neer: thuis zijn de meisjes egte moslims zehme, maar buiten zijn het gewoon de grootste hoeren.Ik zeg dit omdat ik zelf zulke nichten heb snap je.Ik vind het gewoon belachelijk.maar als zulke wijfen zo door gaan komen ze egt nergens, want voor je het weet ben je ontmaagt voor je huwlijk, en als dat gebeurd, dan raad je het al, eigenlijk ben ik wel blij dat ik een strenge opvoeding heb gehad.:) juist dat vind ik ook maarjah bilah ik schaam me voor sommige mensen moehiem thalla:blauwkus:chaimaa

rif_ridster
18-12-2003, 20:05

ik heb wel meisjes op school...die de aand8 van een jongen zoeken op de verkeerde manier.... net als gisteren...liep te lachen met een jongen.... zie ik twee meisjes stoeien aan elkaar trekken.... ik kijk die jongen zo aan van: WAAR ZIJN DIE MEEBEZIG? ik kijk ff achter die meisjes (als t ware een eindje verderop) ik zie tweet jongens goed gedressed en zitten daar niet opschool... ik d8 oke dus daaarom...de jongen met wie ik aan t lachen was hoorde je ook gelijk: AHAAAAAAAAAA.... maar wat mij irriteert aan een jongen zijn de volgende: Scheinheilig=> sommige willen de beste zoons wezen en achteraf zie je ze zwaar met chickie's chillen.. als je een jongen hoort Boeren....of echt zwaar schelden... Jongen die met meisjes vecht.... Jongen die alles doet (lees: doen wat niet mag)....en als ie een meisje met een jongen ziet staan als vrienden dan is t gelijk een H.oer... maar jah de laatste zijn de vooroordelen... Hamdoelah heb er geen last van:D :zwaai:

ik_oke_is
18-12-2003, 20:09
Origineel gepost door Semmir Wat mij het alle meest iiriteert is de menstruatiegeur die sommige meisjes meenemen...En als je naar hun kijkt dan zijn ze echt leuke meisjes. Dat vind ik wel klasse voor alle ijdele meisjes.Maar denk eraan... een geurtje kan geen kwaad, want je vermoord mij aan die geur! kruip je tussen hun benen dat je dat riekt of zo , wat ik zou écht niet weten wat een MENSTRUATIEGEUR is :maf3:

coalitiegenoot
18-12-2003, 20:33
Origineel gepost door alhoceimachaima meschien is dat wel zo maar dat betekent niet dat alle marokaanse meisjes zo zijn daar gaan jullie jongens die fout in en trouwens ik hoor niet bij de meisje die aandacht wil van een jongen ik krijg genoeg aandacht maar wat heb ik eraan :) ik hou me liever bezig met mijn geloof dat is belangrijker dan wie dat ook op deze f******g wereld duzz dat betekent niet dat ik zo ben :D:D groetjes:blauwkus:*~Lady-C~* alhoceimachaima en jij bent pas 9? en je hoort er zeker bij !! aandacht krijg je zat dat gellof ik best lady-C :zwaai:

alhoceimachaima
18-12-2003, 20:35
meskien hahha laat me niet lachen volgens mij is allah je hersens vergeten vast te schroeven get a life meschien zie je er uit als een man maar je hersen zijn van eeen kind van 3 :D:D

coalitiegenoot
18-12-2003, 20:40
Origineel gepost door alhoceimachaima meskien hahha laat me niet lachen volgens mij is allah je hersens vergeten vast te schroeven get a life meschien zie je er uit als een man maar je hersen zijn van eeen kind van 3 :D:D hahah je hebt het niet meer jij, zie je wat ik met jou doe binnen een paar seconden gewoon!! deze avond vergeet je niet snel hoor lady-C

OujDa_LaDy
18-12-2003, 20:45
Helemaal mee eens met LaDy C..:blauwkus:

OujDa_LaDy
18-12-2003, 20:49
Ewa Iedereen Heeft Ze Eigen Mening Over De Marokkaanse Meisjes..Saffi..Maar Niet Iedereen Is Hetzelfde..:ego:..

Lampjuh
18-12-2003, 21:54
Origineel gepost door Blijf_lachen Ik ga dit eerlijk formuleren ok! Waar ik me aan erger aan de marokkaanse meiden is hun gedrag ten eerste.....de manier hoe ze contact proberen te leggen, daar knap ik op af. Ten tweede is merendeels schijheilig, jullie weten wel wat ik daarmee bedoel; meiden die 50 relatie's achter de rug hebben en wanneer ze willen trouwen vertellen ze hun man dat ze maar 1x een relatie hebben gehad en niet eens hebben gezoent ofzo...aub ga dat iemand anders vertellen. Ik kan niet snappen dat een mooie sexy meisje van tegenwoordig ze3ma :rolleyes: nooit relatie heeft gehad. Ten derde jaloezie, o wat zijn ze jaloers op elkaar. Eigenlijk scoren zij (de marokkaanse meiden) wat betreft "innerlijk " zeer matig bij mij. Voor de rest moet ik je eerlijk zeggen dat ze wel mooi zijn hoor, mooier dan de nedelandse, maar lang niet zo mooi als de braziliaanse vrouwen ;) . Weet je, Ik ben zelf een marokkaanse meisje, maar toch moet ik dit zeggen: Je neemt me de woorden uit me mond, maar toch niet alle meiden zijn zo. Het ergste is dat de goeie meiden die eerst heel anders dachten over het leven worden beinvloedt door de "slechte" meiden, ook niets is verplicht meestal, maar toch als je niet veel van het islamistisch geloof snapt, maar ziet dat je vriendin ook marokkaans is net als jij en ze neemt een vriend en ze doet dit en dat dan begin je je af te vragen waarom jij dat ook niet doet, je begint dan naar de lust te verlangen en denkt de goeie weg te hebben gevonden terwijl je zwaar fout zit Kortom weet met je wie je omgaat

Lampjuh
18-12-2003, 21:58
Origineel gepost door missalhoceima oke ik begrijp jullie maar het probleem is dat jullie die meiden zelf aand8 geven en die meiden doen dan de gekste dingen om steeds meer te krijgen ikh oor vaak van jongens kijk die wijf daar kijk die **** dat doen maar inder tussen gaan ze der wel mee om en dat is de punt die ik niet begrijp ik hoop dat ik uitleg krijg van jullie Oke mee eens, maar dan zijn we beland in een ander verhaal, die meiden zoeken meestal zelf aandacht door hun houding, manier van doen of gedrag etc.... Denk je dat zo'n jongen een meisje gaat versieren die goed gekleed is en dr ogen neerslaat en hem negeert Ik denk dat de jongens het expres doen, die meisjes expres rescpectloos behandelen, om ze het gevoel te geven dat ze fout bezig zijn en niets meer waard zijn dan een ****

Delpiero10
18-12-2003, 21:59
Waar ik me zo aan irriteer is dat ze altijd zo luidruchig aanwezig moeten zijn, verder hun 'regeltjes', vind er 1 je leuk hoor je het niet omdat de jongen naar het meisje moet gaan, en volgens de meisjes kan het absoluut niet dat zij een keer die stap maken, maar als je als jongen geen idee hebt, tja...

chainreaction
18-12-2003, 21:59

Origineel gepost door Semmir Wat mij het alle meest iiriteert is de menstruatiegeur die sommige meisjes meenemen...En als je naar hun kijkt dan zijn ze echt leuke meisjes. Dat vind ik wel klasse voor alle ijdele meisjes.Maar denk eraan... een geurtje kan geen kwaad, want je vermoord mij aan die geur! hahaha gadver vind ik vet zielig voor je , met watvoor meisjes ga jij om SRRY MAAR DAS ECHT te ranzig bahh

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9