Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik wil trouwen!

LZN
18-12-2003, 18:41

Ik wil trouwen maar met wie? Liefde bestaat niet meer, want ik kan het weten! Ik ken wel veel mooie boodylicious meiden, maar jammer genoeg geen 1 goeie meid..

NeverBeenInLove
18-12-2003, 18:50
Yep, ik ken het "Probleem" er zijn weinig goeie meiden, maar in mij ogen zijn er ook weinig goeie jongens.... :( En verders..... alles is el mekteb he??? Dusse..... de tijd zal het leren.... :rolleyes: (Lekker cliche) :D :zwaai: PS: haal er eentje uit de bergen dan..... ;)

miss_blingbling
18-12-2003, 18:51
salaam alles goed... liefde bestaat zeker wel ..... hoezo kan jij het weten omdat je zo veel meisjes hebt gehad zeker.. ewa het is gewoon omdat je de ware nog niet bent tegen gekomen dat komt nog wel insha allah en dan voel je pas wat liefde is en zeg nooit nooit want zeker zijn er goeie meisjes (moslima) ... ewa nog succes verder ermee en heb geduld beslema

SweetRose
18-12-2003, 19:06
Origineel gepost door NeverBeenInLove PS: haal er eentje uit de bergen dan..... ;) :regie: Dit raad ik iedereen af, GEloof me maar als je jezelf veel miserie wilt besparen. Het zijn geen doetjes hoor. Nog nooit gehoord van Stille waters, DIEPE gronden. :jammer:.....Dus of het nou in de bergen, in de zee of in honolulu is...Overal heb je rotte appels zitten. Je bent gewoon nog niet de 'goede' meisjes tegengekomen. Ik wens je hier veel succes mee en incha Allah zal je oud worden met een meid die het verdiend ;). Beslama

NeverBeenInLove
18-12-2003, 19:13

Origineel gepost door SweetRose :regie: Dit raad ik iedereen af, GEloof me maar als je jezelf veel miserie wilt besparen. Het zijn geen doetjes hoor. Nog nooit gehoord van Stille waters, DIEPE gronden. :jammer:.....Dus of het nou in de bergen, in de zee of in honolulu is...Overal heb je rotte appels zitten. Je bent gewoon nog niet de 'goede' meisjes tegengekomen. Ik wens je hier veel succes mee en incha Allah zal je oud worden met een meid die het verdiend ;). Beslama :lol: :lol: :lol: :lol: RELAX girl..... was ze3ma sarcastisch, je weet tog, dat is meestal de toevlucht: "Hier zijn geen goeie meiden meer, dus ik ga er 1tje uit de bergen halen" ja dat begrijp ik als je elk meisje playt en weer door gaat naar de volgende, dan is de JONGEN NET ZO SLECHT maar ja.... dat hebben ze zelf dan nie door natuuuurlijk. Maar ik ben het met je eens hoor die meiden zijn zeker geen watjes, maar misschien verdienen die jongens dat soort meiden wel :hihi: :zwaai:

alhoceimachaima
18-12-2003, 19:22
Origineel gepost door SweetRose :regie: Dit raad ik iedereen af, GEloof me maar als je jezelf veel miserie wilt besparen. Het zijn geen doetjes hoor. Nog nooit gehoord van Stille waters, DIEPE gronden. :jammer:.....Dus of het nou in de bergen, in de zee of in honolulu is...Overal heb je rotte appels zitten. Je bent gewoon nog niet de 'goede' meisjes tegengekomen. Ik wens je hier veel succes mee en incha Allah zal je oud worden met een meid die het verdiend ;). Beslama :D juistem

Angeltje
19-12-2003, 20:00
Don't find love, love will find you ;)

BentFes
19-12-2003, 20:05
Zoek niet en je zult het prachtige vinden. Veel succes Ma3a Salama :zwaai:

hasna_the_best
19-12-2003, 20:12
trouw met jezelf...... kan tegenwoordig ook :maf:

AlHoceima_Leila
19-12-2003, 20:22
Origineel gepost door SweetRose :regie: Dit raad ik iedereen af, GEloof me maar als je jezelf veel miserie wilt besparen. Het zijn geen doetjes hoor. Nog nooit gehoord van Stille waters, DIEPE gronden. :jammer:.....Dus of het nou in de bergen, in de zee of in honolulu is...Overal heb je rotte appels zitten. Je bent gewoon nog niet de 'goede' meisjes tegengekomen. Ik wens je hier veel succes mee en incha Allah zal je oud worden met een meid die het verdiend ;). Beslama Amien

AlHoceima_Leila
19-12-2003, 20:24
Origineel gepost door hasna_the_best trouw met jezelf...... kan tegenwoordig ook :maf: HaSnA het is egt te merken dat je je verveelt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :maf2: :D :giechel:

Soumaia
20-12-2003, 16:04
Origineel gepost door Blijf_lachen Ik wil trouwen maar met wie? Liefde bestaat niet meer, want ik kan het weten! Ik ken wel veel mooie boodylicious meiden, maar jammer genoeg geen 1 goeie meid. Ben jij dan een goede jongen. Nou het kan anders aan jou liggen omdat je misschien slecht bent. Begin eerst bij je zelf.....................zou ik zeggen.