Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames hoever zijn jullie ooit gegaan?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Himieto_zinador
18-12-2003, 18:37

Dames een vraagje aan jullie! Hoe ver zijn jullie ooit gegaan? Ik bedoel seksueel.......Sommige meiden hebben alleen maar gezoend en de andere zijn zelfs doorgegaan tot droogrijden en natrijden. Even serieus ben benieuwd.

moiself
18-12-2003, 18:40
wat d8 je van helemaal niets geen handje geen kusje of gewoon geen relatie ;)

NeverBeenInLove
18-12-2003, 18:42
I've never been in love, i've never even been kissed, and my wish is 2 keep it that way until i get a Beautiful Bling Bling Ring :D of the man that i Love..... :Iluvu: :verliefd: En dan.... jaaaaaaaaa :stout: DUIDELIJK!?!?!? EN IK VIND DAT ALLE MAROCMEIDEN ZO ZOUDEN MOETEN ZIJN!! :kwaad: :zwaai:

yasmineNR1
18-12-2003, 18:45
Your damnnn Right Gurl :goedzo:

Lady_moi
18-12-2003, 18:52

wollah ik heb nog nooit een jongen aangeraakd of wat dan ook en hij mij ook niet misschien omdat ik geen marokkaanse ben hihi beslemaa

NeverBeenInLove
18-12-2003, 18:55
Origineel gepost door Blijf_lachen Ik vind jullie marokkaanse meiden mooi, maar zeer schijnheilig bah bah, echt waar. Ze3ma jullie hebben nooit gezoent ofzo......Ik zal je eens wat vertellen van al de meiden met wie ik ooit iets heb gehad, heb ik allemaal gezoent( zekker 99% van al die meiden), dus ga me niet vertellen dat jullie allemaal braaf zijn. OEFFF wat HAAAAAAAAAAAAAAAT ik het als mensen iedereen over een en dezelfde kam gaan scheren!!!!!!!!! :kwaad: :zweep: :auw: :boos: En IK kan wel met trots zeggen dat ik nog nooit al die dingen heb gedaan, terwijl ik de waarheid spreek, en als JIJ mij niet gelooft So What??? ALLAH (swt) is mijn getuige I don't care what YOU think :ego: :kwaad:

yasmineNR1
18-12-2003, 18:57
Zie je Lady Moi ook al nie, wallah ik ook niet , You Go gurlll :goedzo: Blijf_lachen wa wil je nou zeggen dan alle meisjes hier ooit zover zijn gegaan ofwat?? Ze3ma jij hebt ook echt al die meisjes gehad. Duss niet, ik kan vol trots zeggen dat ik be3dakoem dat soort dingen niet heb gedaan, wacht wel tot ik een ringetje van ´m krijg :D :D

Lampjuh
18-12-2003, 18:58
Origineel gepost door Lady_moi wollah ik heb nog nooit een jongen aangeraakd of wat dan ook en hij mij ook niet misschien omdat ik geen marokkaanse ben hihi beslemaa Wat ben je dan eigenlijk, als ik vragen mag?

chicamaroquia
18-12-2003, 19:00
Ik hoor (lees) de raarste dingen op marokko.nl... :maf:

alhoceimachaima
18-12-2003, 19:00
EN IK VIND DAT ALLE MAROCMEIDEN ZO ZOUDEN MOETEN ZIJN!! walalilah ben het met je eens ik heb nog nooit iemand gezoend en dat wil ik ook zo houden :D :D :kwaad: en moge allah ze vergeven die het wel doen:blauwkus:chaimaa *~Lady-C~*That's MOI

cheima
18-12-2003, 19:01
Origineel gepost door chica*******a What the hell is droogrijden en natrijden?! :watte?: Inderdaad..:watte?:

chicamaroquia
18-12-2003, 19:02
What the hell is droogrijden en natrijden?! :watte?: Of willen we dat niet weten?! :confused: Als het te schokkend is hoef ik het niet te weten!

Eastboy
18-12-2003, 19:03
Dames doen jullie nou niet of jullie neuzen bloeden want bijna ALLE Marokkaanse meisjes hebben wel een keer gezoend. En wat zou dat toch een wonder zijn als alle meisjes of Marokko.nl nog nopoit hebben gezoend lijkt me erg stug. Zo beweerde er eentje ook nooit gezoend te hebben en toen ik er gezoend had wist ze het nog haast beter als ik :Iluvu:

yasmineNR1
18-12-2003, 19:09
Origineel gepost door Eastboy Dames doen jullie nou niet of jullie neuzen bloeden want bijna ALLE Marokkaanse meisjes hebben wel een keer gezoend. En wat zou dat toch een wonder zijn als alle meisjes of Marokko.nl nog nopoit hebben gezoend lijkt me erg stug. Zo beweerde er eentje ook nooit gezoend te hebben en toen ik er gezoend had wist ze het nog haast beter als ik :Iluvu: speak to my handddd will ya :ego:

Lady_moi
18-12-2003, 19:14

Origineel gepost door yasmineNR1 Zie je Lady Moi ook al nie, wallah ik ook niet , You Go gurlll :goedzo: Blijf_lachen wa wil je nou zeggen dan alle meisjes hier ooit zover zijn gegaan ofwat?? Ze3ma jij hebt ook echt al die meisjes gehad. Duss niet, ik kan vol trots zeggen dat ik be3dakoem dat soort dingen niet heb gedaan, wacht wel tot ik een ringetje van ´m krijg :D :D hey zina thnx!! wollah jij ook ga zo door tbarakkallah moge allah ons allemaal op het goede pad leiden amien beslemaa

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6