Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : houd hij nou echt van jou

Pagina's : [1] 2

hemria
18-12-2003, 14:36

weet je wanneer iemand van je houd dat is wanneer hij wilt dat je niets maar niets slecht overkomt niet wilt dat mensen je laten be invloeden door klote dingen en wilt dat je waarden altijd hoog blijft en je respecteert niet hoe je zelf bent maar je maar hoe je van binnen bent en je nooit oordeelt of je nou bent opgemaakt of niet of je nou een mooi truitje aan hebt of een slobber trui en dat is nog echt niet alles je komt er echt nooit achter je zult altijd twijfelen .maar op de dag dat je em kwijt bent maar ook echt kwijt bent en er een periode er over heen is dan pas ga je denken bij alles wat je doet of zegt :(

Lady_moi
18-12-2003, 14:39
da is waar meiske da is waar...

Angel_82
18-12-2003, 14:42
Origineel gepost door hemria weet je wanneer iemand van je houd dat is wanneer hij wilt dat je niets maar niets slecht overkomt niet wilt dat mensen je laten be invloeden door klote dingen en wilt dat je waarden altijd hoog blijft en je respecteert niet hoe je zelf bent maar je maar hoe je van binnen bent en je nooit oordeelt of je nou bent opgemaakt of niet of je nou een mooi truitje aan hebt of een slobber trui en dat is nog echt niet alles je komt er echt nooit achter je zult altijd twijfelen .maar op de dag dat je em kwijt bent maar ook echt kwijt bent en er een periode er over heen is dan pas ga je denken bij alles wat je doet of zegt :( yessss... :verliefd: nu weet ik zeker dat ie van me houdt.. :Iluvu: :Iluvu: :zwaai:

missrdam
18-12-2003, 15:55
weten jullie allemaal wel wat liefde is??? liefde is iets heel moeilijks dan dat jullie denken!!!!!!!!!!! OLY ALLAH CAN JUDGE ME

AbaHoeCh
18-12-2003, 17:04

Als er een jongen tegen mij zegt dat die van me houdt en gelijk om men hand komt vragen i.p.v. eerst zomaar een relatie te beginnen (wat trouwens haram is), dan pas kan ik hem voor de volle 200% geloven!!

missrdam
18-12-2003, 17:40
nou abahoech zoiets is niet haram. eerst goed nadenken en dan praten ONLY ALLAH CAN JUDGE ME!!!!!!!!!

AbaHoeCh
18-12-2003, 17:45
Origineel gepost door missrdam nou abahoech zoiets is niet haram. eerst goed nadenken en dan praten ONLY ALLAH CAN JUDGE ME!!!!!!!!! :confused: dus jij wilt zeggen dat een gewone relatie niet haram is maar wel halal?????????

missrdam
18-12-2003, 18:34
nee dat zeg ik niet maar er staat nergens dat het haram is en als je maar weet wat je doe jullie denken relatie moeten jullie wat doen wat jullie niet willen maar dat is neit zo als je het slim genoeg aanpak ik hoor nog wel van jullie kusjes ONLY ALLAH CAN JUDGE ME

AbaHoeCh
18-12-2003, 18:40
Origineel gepost door missrdam nee dat zeg ik niet maar er staat nergens dat het haram is en als je maar weet wat je doe jullie denken relatie moeten jullie wat doen wat jullie niet willen maar dat is neit zo als je het slim genoeg aanpak ik hoor nog wel van jullie kusjes ONLY ALLAH CAN JUDGE ME ahzo dus het staat nergens dat het haram is???? heb je dan wel eens ooit de koran gelezen? en hoe zou jij het dan 'slim' aanpakken??

Hanane
18-12-2003, 20:52
Origineel gepost door hemria weet je wanneer iemand van je houd dat is wanneer hij wilt dat je niets maar niets slecht overkomt niet wilt dat mensen je laten be invloeden door klote dingen en wilt dat je waarden altijd hoog blijft en je respecteert niet hoe je zelf bent maar je maar hoe je van binnen bent en je nooit oordeelt of je nou bent opgemaakt of niet of je nou een mooi truitje aan hebt of een slobber trui en dat is nog echt niet alles je komt er echt nooit achter je zult altijd twijfelen .maar op de dag dat je em kwijt bent maar ook echt kwijt bent en er een periode er over heen is dan pas ga je denken bij alles wat je doet of zegt :( Inderdaad meid ;)

salimaforever
19-12-2003, 16:21
Origineel gepost door AbaHoeCh Als er een jongen tegen mij zegt dat die van me houdt en gelijk om men hand komt vragen i.p.v. eerst zomaar een relatie te beginnen (wat trouwens haram is), dan pas kan ik hem voor de volle 200% geloven!! damm right girl!!

celine_4ever
19-12-2003, 16:40
al die punten die je opnoemt doet hij.... maar ik wist het al hoor dat ie heel veel van me houdt.. :Iluvu:

Liara
19-12-2003, 17:33
Origineel gepost door Blijf_lachen Je wilt weten wanneer iemand van je houd? Dat weet je wanneer je hem verteld dat je ziek bent en dat hij je niet opbelt. Verder kun je dat aan zijn gedrag zien, hoe hij met je omgaat, je weet wel hoe hij naar je kijkt. Als hij lustig naar je kijkt dan is dat geen liefde, maar kijkt hij met liefde naar je en teven met een blik van een beer die honing ziet dan is dat ook liefde. En hij moet vaak 'ik hou van je' zeggen. Anders HOUD HIJ NIET VAN JE. Sorry MISTER SMART, Maar hoe oud ben jij eigenlijk? Wat is dat nou voor advies, dat als iemand vaak genoeg zegt dat ie van gij houdt dan dat ook echt zo is en die arme jonge meiden dat maar moeten geloven?????!!!! Dat vindt ik zeer harteloos van u, omdat als advies aan die jonge meiden te geven, en op deze manier de kans vergroot hun hartje te breken. INSAALLAH hebt gij geen zusjes, want een goed voorbeeld of steun zoud gij zeker niet zijn!!!!! MEIDEN IEMAND ~KAN DAN MISSCHIEN WEL DE HELE DAG ROEPEN DAT HIJ ZO VEEL VAN JE HOUDT; OM IN JE BROEK TE KRUIPEN. MEIDEN TRAPT U DAAR A.U.B NIET IN, ALS HIJ ECHT VAN GE HOUDT ALS DAT HIJ LIEGT LAAT HEM DAT MAAR BEWIJZEN BIJ PAPSIE EN MAMSIE. DAARNAAST VOEL JE WEL OF IEMAND VAN GE HOUDT, DAT MERK JE AAN ZIJN MANIER VAN DOEN EN LATEN. ALS HIJ JOU ALL ZIJN MOEITE EN TIJD WAARD VINDT. NIET WANNEER JIJ DAG IN DAG UIT ACHTER HEM MOET AANHOLLEN IN DE HOOP OP EEN AFSPRAAKJE OF WEET IK WAT. WAT ECHT BELANGRIJK I~S IS DAT JE JE OP JE GEMAK VOELT BIJ DE PERSOON ZELF, EN DAARNAAST IS HET ALLEBELANGRIJKSTE DAT HIJ/ ZIJ JOU ACCEPTEERT VOOR HOE EN WIE GIJ BENT!!!! ZO NIET ZEG HEM/ HAAR VAARWEL ALS HIJ/ZIJ JOU WIL VERANDEREN: AAN ELKAAR AANPASSEN EN DINGEN VOOR ELKAAR OPGEVEN IS NORMAAL; ALS HET JOUW VRIJE KEUS IS!!!

miss_saliha
19-12-2003, 18:36
Origineel gepost door Liara Sorry MISTER SMART, Maar hoe oud ben jij eigenlijk? Wat is dat nou voor advies, dat als iemand vaak genoeg zegt dat ie van gij houdt dan dat ook echt zo is en die arme jonge meiden dat maar moeten geloven?????!!!! Dat vindt ik zeer harteloos van u, omdat als advies aan die jonge meiden te geven, en op deze manier de kans vergroot hun hartje te breken. INSAALLAH hebt gij geen zusjes, want een goed voorbeeld of steun zoud gij zeker niet zijn!!!!! MEIDEN IEMAND ~KAN DAN MISSCHIEN WEL DE HELE DAG ROEPEN DAT HIJ ZO VEEL VAN JE HOUDT; OM IN JE BROEK TE KRUIPEN. MEIDEN TRAPT U DAAR A.U.B NIET IN, ALS HIJ ECHT VAN GE HOUDT ALS DAT HIJ LIEGT LAAT HEM DAT MAAR BEWIJZEN BIJ PAPSIE EN MAMSIE. DAARNAAST VOEL JE WEL OF IEMAND VAN GE HOUDT, DAT MERK JE AAN ZIJN MANIER VAN DOEN EN LATEN. ALS HIJ JOU ALL ZIJN MOEITE EN TIJD WAARD VINDT. NIET WANNEER JIJ DAG IN DAG UIT ACHTER HEM MOET AANHOLLEN IN DE HOOP OP EEN AFSPRAAKJE OF WEET IK WAT. WAT ECHT BELANGRIJK I~S IS DAT JE JE OP JE GEMAK VOELT BIJ DE PERSOON ZELF, EN DAARNAAST IS HET ALLEBELANGRIJKSTE DAT HIJ/ ZIJ JOU ACCEPTEERT VOOR HOE EN WIE GIJ BENT!!!! ZO NIET ZEG HEM/ HAAR VAARWEL ALS HIJ/ZIJ JOU WIL VERANDEREN: AAN ELKAAR AANPASSEN EN DINGEN VOOR ELKAAR OPGEVEN IS NORMAAL; ALS HET JOUW VRIJE KEUS IS!!! :goedzo: ik ben het helemaaal met je eens macha allah echt een goed voorbeeld!

hemria
07-01-2004, 13:06

LIEFDE EN HOUDEN VAN IS INDERDAAD EEN GROOT WOORD EN HET IS ZEKER MOEILIJK UIT TE LEGGEN MAAR IK ZELF GELOOF NIET DAT ER EEN WAARE BESTAAT DIE ALLEEN VOOR JOU BESTEMD IS ZO IETS KAN JE NIET VAN TE VOREN ZEGGEN EN ZOIETS KAN JE OOK INDERDAAD NIET WETEN EN JE KAN NOOIT ZOMER ZEGGEN VAN OOOOOOOOOO IK HEB HEM GEVONDEN DAT ZIJN ALLEEN GEDACHTEN MAAR JE MOET HET VOELEN MET JE HART EN ZIEL EN AL JE ZWAKSTE PUNTEN

Pagina's : [1] 2