Bekijk originele versie : Bij het ontmaagden...
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Snoepjje17
15-04-2008, 19:21
Waarom zeggen mensen toch altijd dat het zo'n pijn doet en dat 't móet bloeden :confused: Slaat echt nergens op das echt bijgeloof ofso of gewoon de cultuur ;)
MaRoCCaiNe
15-04-2008, 19:40
nou meid normaal hoor je te bloeden, misschien 1 op de tien die niet bloeden. bij mij was er gewoon bloed, denk bij de meeste toch wel :).
en de man zelf voelt het ook of je nou wel ofniet bloed
LocoLoca
15-04-2008, 20:11
Oke.
\\Loco
_sha_hina_a
15-04-2008, 20:11
Als je ontspannen bent hoort er niets te gebeuren. (Geen tot weinig pijn en geen bloed).
Onze cultuur heeft dat bloedenfabeltje van vroeger meegenomen. Aangezien vroeger seks alleen voor het genot van de man was en niet voor de vrouw.
Islamitisch gezien moeten beiden partijen ervan genieten, dus het lijkt me logisch dat de vrouw ook echt ontspannen moet zijn wanneer de penetratie plaatsvindt.
Mja what do I know. :p
tabdarstia
15-04-2008, 20:13
vraag aan je vader..
LocoLoca
15-04-2008, 20:32
vraag aan je vader..
Ik ben het hiermee eens.
\\Loco
nou meid normaal hoor je te bloeden, misschien 1 op de tien die niet bloeden. bij mij was er gewoon bloed, denk bij de meeste toch wel :).
en de man zelf voelt het ook of je nou wel ofniet bloed
Onzin. Hoe kan de man voelen of een vrouw bloed. :confused:
En nee normaal hoef je de eerste keer niet te bloeden. Ik bloedde de 10e keer en de 1e keer niet eens. Mega onzin hoor.
Ik bloedde de vierde keer pas; de eerste keer bijna niet :D
supersoesje
15-04-2008, 21:13
leuk dat jullie hier je geheimen lopen te vretellen, echte ezels!! Weet dat het ns niet toegestaan is om onze bedgeheimen te openbaren......:moe:
leuk dat jullie hier je geheimen lopen te vretellen, echte ezels!! Weet dat het ns niet toegestaan is om onze bedgeheimen te openbaren......:moe:
Dat geldt voor mij toch niet :ego:
Bovendien is het anoniem. Als ik op straat langs je zou lopen, zou je niet weten dat ik het was :lekkerpuh
MaRoCCaiNe
15-04-2008, 21:23
Onzin. Hoe kan de man voelen of een vrouw bloed. :confused:
En nee normaal hoef je de eerste keer niet te bloeden. Ik bloedde de 10e keer en de 1e keer niet eens. Mega onzin hoor.
natuurlijk kan de man dat voelen of jij nog maagd bent ofnie, hij voelt wat scheuren, had het niet over bloed schat :)
Mr_parra
15-04-2008, 21:26
Nooit een topic van, is het normaal als je huilt tijdens het gebed? Nee altijd bloed kut dit dat kowed joh teefjes
sunnydaya
15-04-2008, 21:27
natuurlijk kan de man dat voelen of jij nog maagd bent ofnie, hij voelt wat scheuren, had het niet over bloed schat :)
scheuren:eek:
MaRoCCaiNe
15-04-2008, 21:27
Nooit een topic van, is het normaal als je huilt tijdens het gebed? Nee altijd bloed kut dit dat kowed joh teefjes
hey hey jij weer, hoe gaat het met je boerinnetje? :)
Nee, dat ook niet. Je moet niet aan een zak denken die je open scheurt. Je zei dat je ontmaagd bent? Neem je woorden snel terug. Jij bent een maagd en weet hier weinig van. Toen ik seks had met een jongen en ik was al ruim 4 jaar ontmaagd. Weet je wat hij na afloop zei... Waarom lieg je en laat je mij je ontmaagden. We hebben een discussie gehad van ruim 3 uur om hem te overtuigen dat ik ontmaagd ben!!! Dus no way wat jij zegt. Wel grappig. Het heeft niks met open scheuren te maken. Vrouwen hebben een randje weefsel en het kan worden betast door de penis en soms niet. Ligt er aan hoe je ligt en of je nat genoeg bent en of je ontspannen bent. Je moet niet denken dat je iets doorprikt of openscheurt. En voortaan niet liegen jongedame. :D Wees blij en trots dat je a virgin bent.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.