Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat is het grootste 'Opoffering' dat je ooit in the name of love hebt gedaan??

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10

Soufiane_A
31-10-2008, 23:29

:jammer: Offering van 2008 is! Dat ik mijn geliefde heb verlaten,wegens de liefde die ik niet kon geven aan hem! En voor gezorgd dat hij met iemand anders verder kon gaan! Ik hoop dat hij nu gelukkig is Amien! Sommige momenten mis ik hem heel erg! Welke liefde kon je niet geven?

Soufiane_A
31-10-2008, 23:52
You know, I've never been as happy as I was that morning We were walking along the beach a little like this one It was that rare kind of autumn day That you only find in North AFRICA Over there, they call it Indian summer But it was just "our summer" And I can see you now in your long dress Looking like a beautiful watercolor And I can remember what I told you that morning A year ago, a thousand years ago An eternity

Soufiane_A
15-02-2009, 15:27
Today, I'm far away from that autumn morning But it's almost as if I was there. I'm thinking of you Where are you? What are you doing? Do I still exist for you? I'm like a wave drawn by the moon Slipping back on the sand, remembering the high tides Remembering the happiness and the sun shining over the sea The thousand years ago or was it just last year

Bashirah
16-02-2009, 21:57
:traan1: :traan1: :traan1: huil .. huil.. snik snik... Ik de topic even gevolgd, kan me niet voorstellen dat een persoon zulke opofferingen kan doen.. Ik zou het nooit kunnen doen,.. ik kom er eerlijk voor uit!

latiefka
16-02-2009, 22:06

mijn grootste opoffering is dat ik mijn hart heb gegeven aan mijn man...

Soufiane_A
18-02-2009, 12:39
:traan1: :traan1: :traan1: huil .. huil.. snik snik... Ik de topic even gevolgd, kan me niet voorstellen dat een persoon zulke opofferingen kan doen.. Ik zou het nooit kunnen doen,.. ik kom er eerlijk voor uit! Als ik eraan denk huilt mijn hart... Imetawen Ne Ddem.

Bashirah
27-02-2009, 20:31
Als ik eraan denk huilt mijn hart... Imetawen Ne Ddem. Kal ho na ho (Bollywoodfilm) , heb je deze film al eens gezien? Dit gaat ook over een opoffering in de naam van de liefde ...

Soufiane_A
28-02-2009, 03:08
Nooit een Bollywood film gezien. Als mijn verhaal verfilmd wordt (in zijn geheel) dan word ik zeker rijk. hehe

DaBaLaDa
28-02-2009, 03:35
Nooit never heeft of zal iemand van haar houden zo als ik het gedaan heb ... De hete kolen voel ik niet meer ... heb ik al geproefd ;) :huil:, heartbreaking.

Bashirah
28-02-2009, 17:40
Nooit een Bollywood film gezien. Als mijn verhaal verfilmd wordt (in zijn geheel) dan word ik zeker rijk. hehe Nooit een Bollywood film gezien? Ben je wel een Marokkaan? :nerd:

Soufiane_A
28-02-2009, 20:33
Wel ooit van Kush kush Hotahay gehoord...hehe maar nooit gezien. Yep. :o

Bashirah
28-02-2009, 22:53
Wel ooit van Kush kush Hotahay gehoord...hehe maar nooit gezien. Yep. :o nee, die heb ik nooit gezien, maar ik heb wel vele anderen gezien ! Ik ben een Bollywoodfan .. vooral van de klassiekers (Amar Akbar Anthony, etc...) Dus jij hebt als Marokkaan nooit een tijd gekend van Indiaase film verslaving? :hihi:

Soufiane_A
28-02-2009, 22:58
Nee. Heb ik veel gemist? :)

Bashirah
28-02-2009, 23:13
Maar nee, natuurlijk heb je niets gemist! Er zijn veel mensen die dat niet willen omdat deze films vol fantasie zitten.. maar dat heb je ook met Hollywoodfilms hoor.. Dus in realiteit zijn alle films gebaseerd op fantasie... maar in dat geval kies ik voor "propere" fantasie dan bv. een man die zijn onderbroek boven een broek aantrekt en die zogenaamd de wereld gaat "redden" (superman dus...) Ach... eigenlijk verkies ik voor menselijke ontspanning ... praten en lachen.. die soort tijden lijken dood aan het gaan ..

Soufiane_A
01-03-2009, 02:38

Maar nee, natuurlijk heb je niets gemist! Er zijn veel mensen die dat niet willen omdat deze films vol fantasie zitten.. maar dat heb je ook met Hollywoodfilms hoor.. Dus in realiteit zijn alle films gebaseerd op fantasie... maar in dat geval kies ik voor "propere" fantasie dan bv. een man die zijn onderbroek boven een broek aantrekt en die zogenaamd de wereld gaat "redden" (superman dus...) Ach... eigenlijk verkies ik voor menselijke ontspanning ... praten en lachen.. die soort tijden lijken dood aan het gaan .. :haha: Heb eigenlijk nooit stil bij gestaan dat SM zijn onderbroek boven zijn broek aan had... Niet alleen 'praten en lachen', maar alles lijkt dood aan het gaan... Men spreekt over een economische Crisis, maar ben eigenlijk niet van mening dat dat de reden is...

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10