Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrouwen nafluiten verboden!!

Pagina's : [1] 2

sword
18-12-2003, 13:06

Nederland doet er alles aan om de, volgens premier Balkenende doodgeschoten, waarden en normen nieuw leven in te blazen. Adieu tolerantie, hop puritanisme. Sommigen gaan in die nieuwe levenshouding wel erg ver. In het station van Rotterdam is het bijvoorbeeld niet toegelaten nog naar vrouwen te fluiten. Tenzij de fluitist er een boete van 40 euro voor over heeft. (bron: Het Belang van Limburg) Het gaat van kwaad naar erger met Nederland :rolleyes: :zwaai: Sword

silhouet
18-12-2003, 13:17
Origineel gepost door sword Nederland doet er alles aan om de, volgens premier Balkenende doodgeschoten, waarden en normen nieuw leven in te blazen. Adieu tolerantie, hop puritanisme. Sommigen gaan in die nieuwe levenshouding wel erg ver. In het station van Rotterdam is het bijvoorbeeld niet toegelaten nog naar vrouwen te fluiten. Tenzij de fluitist er een boete van 40 euro voor over heeft. (bron: Het Belang van Limburg) Het gaat van kwaad naar erger met Nederland :rolleyes: :zwaai: Sword ik vind het belachelijk * hoe willen ze het trouwens controleren? de vrouwen geloven op hun woord? camera's? wat gebeurt er met vrouwen die mannen nafluiten? (*wat natuurlijk nog belachelijkjer is zijn degene die het doen, zielige mensen die andacht zoeken)

malika309
18-12-2003, 13:29
Wist ik niet! Maar welke dame/vrouw zit nou op een fluitende jongen/man te wachten?! Het is de meeste, irritantsten manier om de aandacht van de vrouw proberen te krijgen...dus misschien dat gaat helpen en worden jullie(mannen) wat creatiever.... Groet,

babyvanbelisma
18-12-2003, 13:34
je moet dat soort dingen ook gewoon negeren. maar om er nou een boete voor te geven.....:rolleyes:

sword
18-12-2003, 13:35

Origineel gepost door malika309 Wist ik niet! Maar welke dame/vrouw zit nou op een fluitende jongen/man te wachten?! Het is de meeste, irritantsten manier om de aandacht van de vrouw proberen te krijgen...dus misschien dat gaat helpen en worden jullie(mannen) wat creatiever.... Groet, maar thuis wel pochen tegen jouw vriendinnetjes dat JIJ wel wordt nagefloten op straat, of niet soms ;) :zwaai: Sword

malika309
18-12-2003, 13:45
Origineel gepost door sword maar thuis wel pochen tegen jouw vriendinnetjes dat JIJ wel wordt nagefloten op straat, of niet soms ;) :zwaai: Sword Nagefloten worden is niet iets om trots op te zijn, vind ik. Maar jij misschien wel?! Groet,

Zelfkritiek
18-12-2003, 13:46
tssssss... Stukje cultuur, weet je....

tonk
18-12-2003, 14:13
Als je op straat als vrouw wordt nagefloten, en als er een agent in de buurt is en als je het vervelend vond, dan volgt er een boete voor de fluiter. Zo had ik het begrepen. Dus mannen die willen fluiten: - kijk of je een agent ziet - zo ja, vraag de dame dan om fluittoestemming. - krijg je die, dan kun je gerust fluiten - krijg je die niet, dan zul je haar moeten naroepen dat ze een lekker ding is. Dat mag nog wel.

sword
18-12-2003, 15:16
Origineel gepost door TooCool :haha: Ik vind het geweldig. Dat zal ventjes die alles laten besturen door hun leuter eens leren. Ik wist niet dat ik kon fluiten met mijn leuter :p :zwaai: Sword

sahira
18-12-2003, 16:33
Origineel gepost door TooCool :haha: Ik vind het geweldig. Dat zal ventjes die alles laten besturen door hun leuter eens leren. Fluiten die ventjes met hun leuter? :giechel:

sahira
18-12-2003, 16:39
Origineel gepost door TooCool Geloof me. Die leuters zijn overal toe in staat. Naar het schijnt hebben ze een allesoverheersende macht op de bezitters. De leuter bestuurt, besluit en eist. De bezitter gehoorzaamt. Dit betekent uiteraard niet dat mannen niets te verwijten valt. Leer dat ding maar onder controle te houden! :D Ik geloof je... ;) 'k ken nl. een paar leuter-bezitters.. :D

sahira
18-12-2003, 16:43
Origineel gepost door TooCool Stoer. Ik heb die kennis gewoon uit het Grote Leuter Handboek. :rolleyes: hahah...ja, echt wel stoer hé? Ik heb er zelfs twee gebaard! Maareh..je hebt gelijk hoor, sommige weten zich niet te beheersen... :D

sahira
18-12-2003, 16:45
On-topic...wat een zotte maatregel toch weer, is dit echt zo, of gewoon een leuke grap? Wie heeft dit verzonnen? Balkenende zelf toch niet? (Kan me niet voorstellen dat hij ooit iemand na gefloten heeft... :rolleyes: )

sahira
18-12-2003, 16:49
Origineel gepost door TooCool :haha: Zo dus! Ik ben door eentje verwekt. :p Sommige doen nuttig werk hoor, daar zijn wij het bewijs van.. :giechel:

sahira
18-12-2003, 16:52

Origineel gepost door percolator Neen hoor, de pure realiteit. Maar hoe gaat men dat in praktijk waarmaken? Wat wil het kabinet hiermee bereiken? Is deze regel nou door een man of een vrouw bedacht? Ik bedoel...het slaat nergens op, en wie betaald nou een boete wegens nafluiten? Het is toch niet te kontrolen en bovendien, laten fluiters dit na omdat het geld gaat kosten? Ik heb liever dat men stalkers op het perron beboeten.. :( (klopt dit wel, beboeten?..)

Pagina's : [1] 2