Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gebroken liefde....

LZN
18-12-2003, 12:43

Zoveel moeite en zoveel geduld Allemaal voor niets geweest Elke keer als ik in onzekerheid was Vertelde jij mij dat, dat nergens voor nodig was. Maar zoals iedereen weet, de waarheid komt altijd boven water En dat is dit keer ook gebleken Al die onzekerheid was zeker niet zomaar geweest Alles was gewoon waar Alles wat verteld werd, was absoluut geen onzin geweest. Ik beschouwde je als een volwassen persoon en had onwijs veel respect voor je. Maar kennelijk ben jij nog steeds niet je wilde haren kwijt en ben je ook nog blijven steken in je pubertijd. Ik heb je mijn hart ingelaten En jij hebt er een GROOT negatief afdruk achtergelaten. Al die pijn en verdriet Al die zinloze tranen Dat ben jij zeker allemaal niet waard. Ik probeer je zo snel mogelijk te vergeten om uiteindelijk weer verder te gaan met mijn leven. Ik heb het gedicht zelf verzonnen, wat vinden jullie ervan. Wil graag jullie mening horen.. Groetjes moi :zwaai:.

misstomaatje
18-12-2003, 12:45
Origineel gepost door nasiaamine Zoveel moeite en zoveel geduld Allemaal voor niets geweest Elke keer als ik in onzekerheid was Vertelde jij mij dat, dat nergens voor nodig was. Maar zoals iedereen weet, de waarheid komt altijd boven water En dat is dit keer ook gebleken Al die onzekerheid was zeker niet zomaar geweest Alles was gewoon waar Alles wat verteld werd, was absoluut geen onzin geweest. Ik beschouwde je als een volwassen persoon en had onwijs veel respect voor je. Maar kennelijk ben jij nog steeds niet je wilde haren kwijt en ben je ook nog blijven steken in je pubertijd. Ik heb je mijn hart ingelaten En jij hebt er een GROOT negatief afdruk achtergelaten. Al die pijn en verdriet Al die zinloze tranen Dat ben jij zeker allemaal niet waard. Ik probeer je zo snel mogelijk te vergeten om uiteindelijk weer verder te gaan met mijn leven. Ik heb het gedicht zelf verzonnen, wat vinden jullie ervan. Wil graag jullie mening horen.. Groetjes moi :zwaai: mooi gedicht :)

xberbersroosjex
18-12-2003, 12:47
mooi gedicht meid

Lady_moi
18-12-2003, 14:41
zielig inhoud

Angel_82
18-12-2003, 14:44

mooi gedicht! :goedzo: Gewoon uit je duim gezogen of ervaring?

Kenza20
18-12-2003, 15:09
echt een mooie gedicht!!!!!!!!!! :zwaai:

Leyna
18-12-2003, 17:38
Heel mooi gedicht meid!! spreek je uit ervaring?