Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Saudi-Arabië verbiedt import van poppen en teddyberen

Pagina's : [1] 2

LZN
18-12-2003, 12:21

Saudi-Arabië verbiedt import van poppen en teddyberen RIYAD (ANP) - Saudi-Arabië heeft een verbod afgekondigd op de import van meisjespoppen en teddyberen. Volgens de Britse krant The Daily Telegraph is het niet duidelijk of het verbod ook geldt voor mannelijke poppen. Handelaren krijgen drie maanden de tijd om de knuffels uit de schappen te halen. De minister van Binnenlandse Zaken, prins Nayef, verbood ook de import van kruizen en Boeddha-beelden. Het verbod komt op een moment dat Saudi-Arabië juist leek te moderniseren. Het koninkrijk heeft internationale kritiek gekregen, omdat vijftien van de negentien kapers van de aanslagen op 11 september 2001 Saudi's waren. Volgens critici veroorzaakte een strenge interpretatie van de islam de opkomst van fanatieke moslims..

silhouet
18-12-2003, 12:49
so?? is het misschien broodnodig dat een land poppen en beren heeft opdat de bevolking zou kunnen (over)leven??

grendel
18-12-2003, 13:35
Origineel gepost door silhouet so?? is het misschien broodnodig dat een land poppen en beren heeft opdat de bevolking zou kunnen (over)leven?? Er zijn zeker geen kinderen in Saoudi-Arabie....... :D :D :D Misschien willen ze meer speelgoed-geweertjes verkopen.

silhouet
18-12-2003, 13:38
Origineel gepost door grendel Er zijn zeker geen kinderen in Saoudi-Arabie....... :D :D :D Misschien willen ze meer speelgoed-geweertjes verkopen. tuurlijk zijn er lieve kleine saoudi's in SA. maar heeft een kind dan beertjes en poppen nodig om te groeien of zich te ontwikkelen?? genoeg speelgoed te vinden buiten die barbiepoppen en die pluches

grendel
18-12-2003, 13:57

Origineel gepost door silhouet tuurlijk zijn er lieve kleine saoudi's in SA. maar heeft een kind dan beertjes en poppen nodig om te groeien of zich te ontwikkelen?? genoeg speelgoed te vinden buiten die barbiepoppen en die pluches je hebt gelijk, zandbakken genoeg daar :D :D :D

rnaj
18-12-2003, 14:13
Origineel gepost door percolator Saudi-Arabië verbiedt import van poppen en teddyberen RIYAD (ANP) - Saudi-Arabië heeft een verbod afgekondigd op de import van meisjespoppen en teddyberen. Volgens de Britse krant The Daily Telegraph is het niet duidelijk of het verbod ook geldt voor mannelijke poppen. Handelaren krijgen drie maanden de tijd om de knuffels uit de schappen te halen. De minister van Binnenlandse Zaken, prins Nayef, verbood ook de import van kruizen en Boeddha-beelden. Het verbod komt op een moment dat Saudi-Arabië juist leek te moderniseren. Het koninkrijk heeft internationale kritiek gekregen, omdat vijftien van de negentien kapers van de aanslagen op 11 september 2001 Saudi's waren. Volgens critici veroorzaakte een strenge interpretatie van de islam de opkomst van fanatieke moslims. Staat vast wel ergens in de Koran dat poppen en dan voornamelijk vrouwtjes poppen verderfelijk zijn , maar mijn mening is. Er bestaan inderdaad gestoorde moslims

rnaj
18-12-2003, 14:16
Origineel gepost door Saima12 En gestoorde homosexuelen de naar Zuidafrika gaan om HIV bij te tanken! Ogetwijfeld, die bestaan vast ook wel. Maar ik ken meer voorbeelden van gestoorde moslims dan van gestoorde homo's Dag lieverd

rnaj
18-12-2003, 14:22
Origineel gepost door Saima12 Salaam lieve honneponnetje van me! Ieder zijn ding toch RANJ. Jij predikt toch altijd vrijheid, geilheid, blijheid, broederschap. Daarom ben ik enigzins verbolgen om jou uitspraak! Ben je intens geroerd door Afrika en heb je je diepe spelonken tot een waar expeditie voor Afrikaanse jongens opengestelt! Ervoer je Tora Bora in je grotje en maakt dat, dat je nu onzin verkondigd! ACH

Khanoussi
18-12-2003, 15:05
Wat een mongool zeg die prins , doet me een beetje denken aan de Taliban , daar mocht je ook niet vliegeren en zo.

Khanoussi
18-12-2003, 16:13
Origineel gepost door percolator Daar tegenover stond dan wel dat je handen mocht afhakken, en lekker mensen mocht executeren in een groot stadion gevuld met veel toeschouwers. ... Oh dat maakt een hoop goed :cool:

sword
18-12-2003, 16:24
Origineel gepost door percolator Daar tegenover stond dan wel dat je handen mocht afhakken, en lekker mensen mocht executeren in een groot stadion gevuld met veel toeschouwers. Was dus ook een vorm van vermaak, niet echt mijn smaak. Maar ja, smaken verschillen. ik begrijp je volkomen perforator, zo'n gaskamertje of een electrische stoel in VS waar de gouverneur en andere notabelen vanachter een doorkijkspiegel tesamen met de familieleden de excecutie live bijwonen van een gevangene beantwoordt meer aan de Westerse weerwraak behoeften. :zwaai: Sword

sword
18-12-2003, 16:59
Origineel gepost door percolator De gaskamer. :confused: Je staat al aardig achter zie ik, tegenwoordig gebeurt het merendeels door toediening van injecties die de dood tot gevolg hebben. En de rest noemt men getuigen, die komen daar niet staan genieten van de executie. En is trouwens enekel toegelaten voor een beperkt aantal mensen. Dus geen stadion tjokvol juichende mensen. :zwaai: nee hoor, ik sta niet achter, de gaskamer is nog steeds in gebruik in de VS. en die zogenaamde getuigen zijn notabelen en familieleden die na uitvoering van de executie tevreden en voldaan huiswaarts keren. Mocht de criminaliteit stijgen in de VS en zulke buitensporige proporties aannemen dan zou het mij niet verwonderen dat men overgaat tot publieke terechtstellingen via de media en andere kanalen! :zwaai: Sword

sword
18-12-2003, 17:24
Origineel gepost door percolator Zoals in bepaalde moslimlanden bedoel je. Zouden ze echt zo'n stap terug zetten? :D Het zou me niet verbazen, de Westerse beschaving heeft door de eeuwen heen altijd al het grote moslimvoorbeeld gevolgd hé ;) :zwaai: Sword

Khanoussi
18-12-2003, 20:52
Origineel gepost door sword Het zou me niet verbazen, de Westerse beschaving heeft door de eeuwen heen altijd al het grote moslimvoorbeeld gevolgd hé ;) :zwaai: Sword door de eeuwen heen ja , waar het westen met z'n tijd mee gaat , blijven ze in sommige (islamitische) landen in de middeleeuwen leven :(

PeterN
18-12-2003, 21:35

Origineel gepost door silhouet so?? is het misschien broodnodig dat een land poppen en beren heeft opdat de bevolking zou kunnen (over)leven?? Ah, een zeer wijze reactie. Inderdaad, wie heeft er poppen en beren nodig? Sterker nog, het schijnt dat een mens ook prima overleeft in een klein kamertje met een dieet van water en brood. De rest heeft een mens blijkbaar niet nodig en kan net zo goed verboden worden.

Pagina's : [1] 2