Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe kom ik van je af

zhino
18-12-2003, 09:52

hoi allemaal ik heb een vraagje hoe kom je van een persoon af die als ze jou zien je een hand gaan geven waar jij niet zo blij mee bent maar toch doet maar de probleem komt nog als iemand mij ziet dat ik een hand geef of met zo een persoon praat mag ik nooit meer een stap buiten de deur zetten maar hoe kom ik van deze persoon af zonder dat die verkeerd over mij gaat denken en dus over mij gaat praten

sousiagirl21
18-12-2003, 11:42
die persoon is zeker een jongen

misstomaatje
18-12-2003, 12:13
Origineel gepost door zhino hoi allemaal ik heb een vraagje hoe kom je van een persoon af die als ze jou zien je een hand gaan geven waar jij niet zo blij mee bent maar toch doet maar de probleem komt nog als iemand mij ziet dat ik een hand geef of met zo een persoon praat mag ik nooit meer een stap buiten de deur zetten maar hoe kom ik van deze persoon af zonder dat die verkeerd over mij gaat denken en dus over mij gaat praten vertel het die persoon gewoon eerlijk,hij zou het wel begrijpen

maghrebgirl20
18-12-2003, 13:40
eerlijk vertellen, begrijpt hij of zij best wel en anders is die je niet als vriendin waard, als die weet dat je daardoor problemen kunt krijgen maar dat toch wil doen

Lampjuh
18-12-2003, 19:53

Ben je bang, dat je minderwaardig overkomt of dat hij het gek vindt, of misschien ben je bang dat die persoon gaat zeggen waarom eerst wel en nu niet. Mensen veranderen ...

faaatje66
19-12-2003, 10:50
Origineel gepost door zhino hoi allemaal ik heb een vraagje hoe kom je van een persoon af die als ze jou zien je een hand gaan geven waar jij niet zo blij mee bent maar toch doet maar de probleem komt nog als iemand mij ziet dat ik een hand geef of met zo een persoon praat mag ik nooit meer een stap buiten de deur zetten maar hoe kom ik van deze persoon af zonder dat die verkeerd over mij gaat denken en dus over mij gaat praten zet je handen in t gips...of verband....

zhino
19-12-2003, 10:52
ahhahahhah en ja ik denk dat ik minderwaardig over ga komen die gene gaat denken dat ik me heel wat voel ofzo maar ja iemand nog andere tipssssss hahahhah ------handen in t gips...of verband....

faaatje66
19-12-2003, 10:55
Origineel gepost door zhino ahhahahhah en ja ik denk dat ik minderwaardig over ga komen die gene gaat denken dat ik me heel wat voel ofzo maar ja iemand nog andere tipssssss hahahhah ------handen in t gips...of verband.... t is toch een goed ideee :( wou je alleen maar helpen hoor....de enisgte oplossing die jij hebt is gewoon zeggen Hey kameraad, alles leuk en aardig maar ik accepteer geen handjes van jou....simpel as that :D good luck

zubair
19-12-2003, 11:34
Als het uit religieuze principes is, zou ik zeggen van schrijf een stuk in microsoft word over waarom het niet toegestaan is en zet er beknopte info in over de islam. Print het uit, maak het in de vorm van een foldertje. En op het moment dat hij of iemand anders zijn hand uitsteekt, pak supersnel het foldertje uit je binnenzak of tas en zeg" lees het en u zult begrijpen waarom ik u geen hand geef" Is het om andere redenen dan kan ik je niet helpen.

Lampjuh
19-12-2003, 13:31
Origineel gepost door zhino ahhahahhah en ja ik denk dat ik minderwaardig over ga komen die gene gaat denken dat ik me heel wat voel ofzo maar ja iemand nog andere tipssssss hahahhah ------handen in t gips...of verband.... Je zit in je hoofd vast met dat idee van minderwaardig overkomen, maar probeer toch aan die persoon uit te leggen hoe het zit, want het is niet zomaar verboden het heeft wel een reden en hij zal het wel begrijpen