Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : saddams verrader kan fluiten naar de $ 25 miljoen

hilwa
18-12-2003, 09:15

BAGDAD - De lijfwacht Qusay Rassoul uit Saddams eigen clan heeft vorige week de schuilplaats van Saddam Hussein aan de Amerikanen 'verraden'. De lijfwacht gaf de kostbare informatie prijs tijdens een "intensief verhoor", zo meldde donderdag de Britse krant The Daily Mirror. Rassoul zou lid zijn van de al-Tikriti-clan, een groep mensen uit Saddams geboorteplaats Tikrit. De lijfwacht werd vorige week vrijdag in Bagdad gearresteerd, nadat de Amerikanen al een half jaar naar hem op zoek waren. Omdat Rassoul tijdens een verhoor de belangrijke informatie gaf, heeft hij geen recht op de beloning van 25 miljoen dollar. ik zou zeggen, typisch iets voor de amerikanen, en voor hem, ghazoet!!!!

Peej
18-12-2003, 09:52
Tsja, zo gaat dat hè in een oorlog. Ik kan me voorstellen dat deze lijfwacht (hoeveel moorden zou híj op zijn geweten hebben?) de informatie niet zomaar heeft prijs gegeven. Ze hebben hem er eerst voor moeten arresteren. Trouwens, deze beschermer van Satan Hoessein zal ook wel een paar jaartjes de bak indraaien. En daar kan hij niks doen met 25 miljoen dollar.

thedoc
18-12-2003, 09:57
het leuke is dat ze zijn naam hebben gemeld, dus of hij nu in de gevangenis komt of niet. hij zal het niet lang overleven en vooral als je geen 25 miljoen hebt. iedereen weet wie hij is en wat hij heeft gedaan. van de sadam aanhang en van de sadamhaters!!! :zwaai:

hilwa
18-12-2003, 09:59
En als hij de bak niet indraait, dan word hij toch wel vermoord door handlangers. Hoe dan ook, hij gaat er toch aan. Maar ik vind dit wel een kutstreek Amerikanerzijds, wel tip geen geld, of je dat nu tijdens verhoor hebt gemeld of niet. Pech. lmohim je hebt hem kunnen pakken. En dat ze zijn naam vrijgeven vind ik helemaal van de zotte.

mocro_imane
18-12-2003, 10:25

weet je wat ik denk?Ik denk niet dat het de sadamis.dat kan toch niet.Hij is heus niet zo dom!!!volgens mij zit hij nu ergens in hawaii met een sigaar in zijn mond naar het journaal te kijken en zich verrot te lachen.hallooooo we hebben het over sadam hoessein.En trouwens hij staat bekend om zijn klonen. En in de quran staat dat er veertig mensen van je zijn.dat zal dan wel incl.dna zijn denk ik.Ik weet ecth niet wat ik hiervan moet denken.

hilwa
18-12-2003, 10:27
Nou bij mij heerst geen twijfel meer dat hij het niet is, maar goed alles is mogelijk.

thedoc
18-12-2003, 10:28
Origineel gepost door mocro_imane weet je wat ik denk?Ik denk niet dat het de sadamis.dat kan toch niet.Hij is heus niet zo dom!!!volgens mij zit hij nu ergens in hawaii met een sigaar in zijn mond naar het journaal te kijken en zich verrot te lachen.hallooooo we hebben het over sadam hoessein.En trouwens hij staat bekend om zijn klonen. En in de quran staat dat er veertig mensen van je zijn.dat zal dan wel incl.dna zijn denk ik.Ik weet ecth niet wat ik hiervan moet denken. het is misschien ver gezocht maar hoe kan je weten of hij het nu wel echt is. men heeft het wel over DNA maar dat is natuurlijk met 1 knop op de computer te veranderen en dan heb je altijd een match. misschien is het wel allemaal gelogen en is het een mooie campange voor bush voor de nieuwe verkiezingen.

Peej
18-12-2003, 10:30
Origineel gepost door mocro_imane weet je wat ik denk?Ik denk niet dat het de sadamis.dat kan toch niet.Hij is heus niet zo dom!!!volgens mij zit hij nu ergens in hawaii met een sigaar in zijn mond naar het journaal te kijken en zich verrot te lachen.hallooooo we hebben het over sadam hoessein.En trouwens hij staat bekend om zijn klonen. En in de quran staat dat er veertig mensen van je zijn.dat zal dan wel incl.dna zijn denk ik.Ik weet ecth niet wat ik hiervan moet denken. Jaja, dus in de Koran staat dat er van elk mens 40 zijn inclusief hetzelfde DNA. Dan hebben de wetenschappers er toch flink naast gezeten met hun ontdekking dat iedere persoon een uniek DNA heeft. Satan Hoessein had trouwens geen klonen maar dubbelgangers. Die hadden echt niet hetzelfde DNA. Ze hebben gelukkig de echte te pakken en zullen die niet meer laten gaan.